Destiny számomra akkor és most

A Destiny első része számomra mindent megadott amit akkoriban kerestem. Egy bejárható sci-fi világot és kemény harcokat. Imádtam mindkettőt. Kicsit szerkesztve lett, mert pár dolog eszembe jutott még.
  • Írta: Aanash

Kommentek

#8
Bizakodok, de szerintem marad ugyanaz a három karakter ami eddig.
Maximum a subclassokban variálnak mint újdonság. Ha ez lesz, akkor már kérdéses lesz nálam a megvétele.
A Destiny 2 nem nevezhető önálló, teljes játéknak. Igazából nincs értelme, se eleje se vége.
Remélhetőleg össze kapja magát a Bungie, a saját lábukon állnak, vagy a lehúzásra mennek, vagy a minőségre a pénz érdekében.
#7
#6: Az első két dlc ott is elég lehúzás szagú volt. A Rise of Iront is leginkább a raid, illetve az onnan megszerezhető cuccok mentették meg.

A harmadik részben a megjelent pletykáktól (pl. lehetsz gonosz vagy jó guardian benne állítólag) függetlenül nincs sok bizalmam. Mondhatni semmi. Már a Destiny 2 se tudta igazán jogossá tenni, hogy miért kellett külön részként megjelennie. A harmadiknak alapvető változásokra van szüksége, hogy egyáltalán felmerüljön részemről a megvásárlás lehetősége.
#6
A Destiny 1 többnyire jól működött és adtak a dlc-k némi pluszt, a Destiny 2 meg szerintem kisérletezés, hogy meddig mehetnek a lehúzással.
Állítólag dlc tartalmakat mentettek át a harmadik részhez amik a jelenlegihez jártak volna.
#5
A Destiny 2 betegen érkezett. Ugyanaz volt, mint az 1, de valahogy mégse. Jöttek a tünetek. A rosszul áttervezett pvp- és loot-rendszer egyre feltűnőbb hiányosságai. Az, hogy megint nincs rendes terv a "játék, mint élő szolgáltatás-elgondolás" mögött.

A Forsaken szerintem egy jó dlc volt. Kitolta a játék élettartamát nekem és az akkori klánnak is, amiben benne voltam, de aztán megint jöttek a tünetek, csak épp Annual Passba csomagolva. A sovány tartalmi bővítés. A minimális számú izgi, új exotic cucc, és így tovább. Iszonyat sok órám van a játékban, de most már én is csak be-benézegetek. A frissen visszahozott Outbreak Prime-ot még megszereztem, viszont a hozzá tartozó catalystet kifarmolni (várhatóan öt héten át!) már semmi kedvem.
#4
Ez igaz. A Taken King jóféle volt, ahogy a Rise of iron is. Csak valahogy nem lett folytatva az, hogy Iron lordok lettünk. (ha jól emlékszem)
A Forsaken szódával elment, igazából semmi maradandót nem hozott szerintem.
Tangled Shore úgyahogy érdekes és ötletes helyszín csak ahol landolunk és össze vannak láncolva a sziklák az a része picurka, pedig ott bolyongtam volna szívesen.
De minden másban számomra talán inkább vissza lépés az elsőhöz képest.
Vannak tetsző részek, csak kevés.
#3
Első részben korrekt dlc-k voltak.
Másodikban kritikán aluli. De nekem az egész második rész nulla.
Annyira nincs bennük kreativitás, hogy mindent át hoznak az első részből.

Nekem első részben csak a Osiris nem tetszett. Túl nehéz volt és rengeteg csaló volt, akikkel nem tudtak mit kezdeni. Olyan pletykák is vannak, hogy a report full kamu volt és semmit nem ért. Nem bannoltak csalásért senkit.....

Destiny világa nekem is tetszik és ez az egész műfaj. Csak a probléma az, hogy egy nagyon rossz fejlesztő csapat áll a játék mögött.
#2
#1: Azt én is észre vettem hogy sokszor az arcomba másztak meg csapkodtak. Természetesebb volt az első részben, vagy inkább más és más az ellenfelektől függően.
#1
Destiny 2 negativumanal megemlithetted volna a gyenge MI-t is. Semmi taktikajuk nincs ellenfeleknek csak rohamoznak rad eszetlenul...
Az 1.reszben legalabb elfogadhato volt.