Mélység vagy változatosság?

  • Írta: Aanash

Kommentek

#3
#2: És mennyire igaz.
Régen szórakozás volt nekem is a játék, de a Destiny konkrétan munkává tette.
Ráadásul úgy érzem, hogy jobb ha nem egy open world, de kellően nyitott ahhoz, hogy kicsit el tudjak veszni benne, de ne legyen túl sok.
Kb a Dishonored volt számomra ilyen.
#2
Sztem játékfüggő. Van játék amit akármeddig lehet tolni, mert van annyira változatos.
A mai Destiny, The Division, Warframe féle játékokba kár időt tenni, mert direkt úgy építik fel a játékot hogy függő legyél, konkrétan munkának érzed a játékmenetet.

Egy régi MMO-ban volt 100 szint a kezdetektől és egy alap grinden kívül (ami egyszerűen kellett is a játékmenethez) nem volt benne semmi ami szándékosan függővé akart tenni (daily, weekly küldetések-feladatok, lassan adagolt új loot és szintek, stb).

Szóval én azt mondom, hogy régi MMO vagy vmilyen multis játék, stratégia vagy összetett single RPG ha leköt és még mindig találsz benne újat, miért ne játszanál vele? Simán belefér úgy, hogy közben kipróbálj új játékokat is.

De tény, hogy ma már annyi minden jelenik meg havi szinten is, hogy egy csomó mindenből kimarad az ember. Én már beletörődtem, hogy nem fogok mindent kitolni, de nem is kell...