Hol tart a Destiny 2?

Igen, van, aki még mindig játszik vele! Valójában nem is kevesen. Az Annual Pass utolsó szezonja tart éppen és közeleg az új kiegészítő megjelenése is.
  • Írta: maktub

Kommentek

#6
#5: Lehet hogy jó a Warlock védőköre, de számomra pont az vész el, hogy igenis küzdjek és a fantázia.
Feltámadásos képessége mindig hozott egy plusz izgalmat pl Trials-on. Meg kicsit egyedivé tette a karaktert.
De nem fogunk ezen össze veszni.
Csak lehetne már több karakter, amiről gondolom halgat a Bungie.

Amúgy jobban bele gondolva lehet hogy felesleges a feltámadás, a sztori szerint úgyis pont azt kaptuk a szolgálatunkért cserébe. (Ha jól emlékszek)
#5
#4: A Catalyst egy jószándékú dolognak indult. Nem egy fegyvert sikerült lényegesen feljavítani velük, de hamar elkezdtek ezzel is visszaélni. Most már inkább átok. Kihoznak egy fegyvert és direkt visszafogják, hogy a catalysttel válhasson teljessé, ami nem elég, hogy sok esetben random drop, de gyakran olyan minimális pluszt ad egy valag grindért cserébe, hogy az már dühítő. A Bad Jujué például mindössze másfél másodperccel (!!) hosszabbítja meg a perk aktivitását. Ennyiért dugják fel oda, ahol árnyékban van!

A D2 helyszínei között szerintem van ilyen is, olyan is. A Dreaming City-t például nagyon eltalálták meg a Nessust. A Mars korlátozott, de ügyesen elrendezett helyszínein is élveztem a barangolást. Másrészről az EDZ-ben tényleg nincs nagy fantázia. A csöppnyi Merkúr egy vicc, az Io meg élettelen. A Forsakennel bevezetett subclassok között vannak igen erősek, a Warlock-féle védőkör, a Well of Radiance pont az egyik legjobb.
#4
Az igen.
Jól elgurult a gyógyszer a Bad Juju-nál.
A Catalyst is egy felesleges dolog szerintem.
És minden ilyen felesleg nélkül tudott sikert aratni a Destiny 1.

Az első részben szerettem csak úgy bolyongani pl a repülő roncsok között, esetleg a hajó roncsok között és nem lőtt rám sehonnan semmi.
A második részben alig lehet csak úgy megállni nézelődni, mert tuti lő valahonnan valami.
Nekem ez valamiért idegölő.
Lehet unalmasabbnak mondani a Destiny 1-es mapokat, de nekem valahogy mégis jobban tetszenek.
Én pont a Destiny 2-es mapokat érzem unalmasnak.
Valahogy nincs semmi ami megfogna bennük.
Pl a Holdon az apró háttér zörejek, Hellmouth-ban az a hatalmas katlan szerűség.
Annyira jól össze lett rakva minden.

Plusz a subclassok is jobbak szerintem a D1-ben.

A D2-nél olyan érzésem van, mintha erőszakkal tolná az arcomba a harcot.
Tényleg mindig mindenhonnan támad minden.
És a subclassok is inkább pusztításra valók.
Hol van pl a Warlock feltámadása?
Helyette van kard, lehet csapkodni vele.

Összességében fantáziátlan számomra a Destiny 2 és túlságosan a harc van az arcomba tolva.
Unalmas, lélektelen, de legalább lehet ész nélkül grindelni.
#3
#1: A második rész még ennyi foltozgatás után se lett olyan jó szerintem, mint az egy, de ez is magával tud ragadni. Az alapjáték kampánya élvezhető, ha nem is tart túl sokáig, és a Warmind is egy korrekt kiegészítő.

#2: Hát, az első évben pont a grindot hiányolták az emberek, most viszont tényleg bármit akarsz a játékból kiszedni ahhoz addig kell újra és újra ugyanazt csinálni míg belebetegedsz. Az egzotikus fegyvereket feljavító katalizátorok esetében egészen elmebeteg szinten. A visszahozott Bad Juju catalystjához például adott típusú páncél szettben kell orrvérzésig strike-okat, Crucible meg Gambit meccseket nyomni, plusz az összes raidet letolni. És ez még csak a kezdet. Szóval rendesen átestek a grindeléssel a ló másik oldalára. A második rész történetében volt eleinte szerintem lehetőség, viszont a kiegészítők sztorijában már nem volt semmi fantázia. A Forsaken is lényegében egy sovány bosszúmese volt csupán. Az endgame megnyitásakor úgy tettek mintha lenne egy hétről-hétre folytatódó történet, de ezt is olyan nesze semmi, fogd meg jól módon zárták le, ahogy általában szokták. Mostanra annyira szétesett a D2 sztori szinten, hogy egészről nem is beszélhetünk, csak sehová se tartó mellékszálak tömkelegéről, melyek egy részét talán a Destiny 3 majd továbbviszi.
#2
A legnagyobb bajom az, hogy az első részben volt egy olyan érzésem, hogy igen guardian a karakterem, épül-szépül egy történet, aminek vártuk a folytatását.
A második rész egy agyatlan grind lett, amiben még egy picit sincs meg a fentebb írt érzés.
Minden olyan semmilyen.
Remélem visszatérnek az első részhez.
A sok felesleges vacakok (emote,ghostok, űrhajók amik semmit sem számítanak stb) helyett inkább több játszható karakter éd nagyobb bejárható terület kellene.
Plusz a kerek, egész történet.
#1
Én Halo-n nevelkedtem, a Destiny első részét minden hibája ellenére szerettem, sok időt beleöltem, még egyedül is :D (X360-n nem volt olyan népszerű haverok körében)
Hozzáteszem én 1 évvel a megjelenés után vettem meg, számomra akkor már elegendő tartalommal rendelkezett.
Viszont ettől a másodiktól még mindig félek mint a tűztől, reméltem hogy nem fognak még egyszer úgy indítani, mint az első részével, ugyanazokat a hibákat elkövetve, erre b.szki de! Mellette meg alig véltem felfedezni újdonságot.
De ősszel, így hogy kvázi nincs vesztenivalóm, rárepülök tuti. Hátha rámcáfol és elkap ez is.