Gerincesség?

  • Írta: Aanash

Kommentek

#14
Nem értem mit vártak a játékosok az anthem-től, amikor januárban alpha gameplay-t mutogattak úgy, hogy a játékot februárban tervezték kiadni. Ki is adták a jó EA féle "live service" igéretével. Már tudjuk, hogy ez azt jelenti; "kijavítjuk a bugokat, majd eladjuk tartalomként".
#13
destiny esetén én csak a 2-essel játszottam, de a fősztori után átment full unalomba, nemtom milyen függőségről van szó, én szimplán élveztem a játékot, és amikor átment abba az irányba hogy 1 rohadt számot akartam felhúzni 1-esével mert annyira nem esett normális cucc, rájöttem hogy ezért fizetni is kéne, úgyhogy otthagytam

ami így eszembe jutott az egyik viccesebb videó falllout 76-ról, az egy igazi mintapélda lehetne ebbe a kis írásba, a sok átveréssel, meg azzal hogy nem engedték embereknek vissza a pénzét, másoknak meg igen stb

soha nem szabad előrendelni, ennyi
#12
Ilyen esetekre jó a "virágbolti" kiadás. Megtudod nézni milyen is valójában, megéri-e megvenni és támogatni a fejlesztőt. Ezt a leckét annó az NFSen tanultam meg. NFSU -tól NFS Carbonig imádtam, aztán ami utána jött.... Tisztára el voltam döbbenve egy Undercover után, hogy ezért hogy lehet pénzt kérni, majd évről évre újra és újra. Valahogy az NFSU és MW varázsa örökre elveszett.

Amúgy meg szerintem lehet profitit termelni és gerincesnek lenni egyszerre. Jó példa rá a Rockstar Games. Igaz lassan 10-15 év kell egy GTAhoz,de ha eljön a kiadás napja biztos minőségi vétel. Meglehet nézni hol tart most a GTA5 eladása.
#11
Az a baj hogy mindig a No Man 's Skyt hozzák fel, de arra már nem képesek utánanézni, hogy most hol tart a játék. "Ha jól tudom' ... Nem jól tudod. Jelenleg az egyik legjobb scifi craftolos építgetős felfedezős játék a piacon. Teljesen megérte az árát, és még továbbra is foglalkoznak vele, mert még csak most fog jöni a beyond.
#9
Pont a No Man's Sky-t írtad példának??
Elmondom hogy a "Hello Games" igen csak jóvátette azt a fiaskót kb.9-10 hónapja vettem meg a gamet 9000Ft-ért és minden forintot megért 500 óra+ van benne és én még meg sem untam:)
A lehúzás relatív, nem kell előrendelni, vagy rögtön szaladni a boltba ha kijön bármilyen game meg kell várni azt az egészséges min. 1-2hetet és akkor nem nagyon nyúl mellé az ember.
Amit írsz az már nem új-keletű (pár éve már sajna ez van) dolog, ha valaki még is így jár ezen ismeretek tudatában már bocs, de akkor az egy veréb.
#8
#7: A gameplay előzetesekben is jobbnak tűnt a játék. Egyébként csak a szencázióra hajtottak mint mindenki más. Ha egy átlagos gameplay/grafikájú játékot mutat vki arra senki sem kapja fel a fejét. Mindenki hazudik, legalább egy kicsit.

Még a cikkhez. Nem csak a Destiny tesz direkt függővé teljesen kiépült az online piac erre, tisztelet a kivételnek. A napi-heti loot/küldetés rendszerrel kezdődött minden. Azóta nem nyúlok MMO-hoz sem.
#7
Nem mindig a gerincességen múlik. A No man's sky esete példálozza azt, amikor egy termék a bullshit márketing áldozata lesz. Akárcsak az első Watch Dogs rész. Hatalmasat akartak alkotni, "majd a bolygók véletlenszerűen fognak generálódni, rajtuk az élet ugyanúgy, nem lesz 2 egyforma belőlük", stb. Aztán rájöttek, hogy ezt kvázi lehetetlen kivitelezni, de a híroldalak már tele lettek fosva a nagy ígéretekkel. Késő bánat, ez van. Adjuk ki butítva!! Aztán megjelenéskor meg a sok júzer ette a kefét, hogy átkúrták őket. Ez sajnos ilyen. Megkockáztatom, hogy tized annyi csalódás érné az embereket, ha a gyártók csak olyat mutatnának, amire valóban képes a termékük és nem egy alfa verzió idején nyilatkoznának nagyokat, amikor még 90%-ban tervekből áll az egész.
#6
#5: gerinctelenség = pénz

A részvényeseknek ennyi is elég. És nyilván szar ember vagyok, de én is ezt választanám a helyükben.
#5
#2: De igenis baj. Be kell látni, hogy vannak buta emberek a társadalomban, és igazi gerinctelenség őket kihasználni, anyagilag lehúzni. Nem feltétlenül tehet róla, hogy kevés ésszel lett megáldva, sok szemétláda meg piócaként tapad rájuk, és megpróbálja legombolni róluk az utolsó vasat is. Vagy ott vannak a Mortis által említett nagyon könnyen befolyásolható gyerekek.
Ha minőségi tartalmat adnak el pénzért, az nem lehúzás, de a szerencsén alapuló lootboxok igenis azok.
#4
"Aztán talán ezen az oldalon olvastam azt, hogy pl a Destiny direkt úgy van megalkotva, hogy függőséget tudjon okozni."

Akkor valamit rosszul csináltak, PS pluszhoz járt valamikor a 2. része, akkor frissen játszottam vele 2-3 órát, azóta sem vettem elő. Igaz nem töröltem még le, de nagyon fogy már a hely a háttértáron, szóval hamarosan sor fog rá kerülni.
#3
#2: Itt a gyerekek s addikcióra hajlamosak kihasználása a fő problèma.
#2
#1: Szerintem nincs ezzel baj, hogy pénzt nyúlnak le azoktól, akik hajlandóak fizetni nekik ezért.
#1
Nem a Bungie találta ki, ők inkább egy közismert példa rá a szerencsejáték szerű loot-rendszerükkel, amivel tudatosan építenek az emberek gyűjtőszenvedélyére is. Nemrég láttam egy videót, amiben egy srác 150 darabot farmolt ki ugyanabból a fegyverből egy ideális perk kombináció reményében. Már az se akármi, hogy valaki képes erre, de a slusszpoén, hogy összesen egy fegyver volt, ami rendelkezett ezzel. Most már szokássá vált az is, hogy, ha kijön egy új exotic fegyver, vele egy időben kiadnak egy kizárólag valós pénzen megvásárolható skint. Nem kötelező persze megvenni semmit, de megvannak a taktikák, hogy az arra hajlamosaknak viszketni kezdjen a tenyere.