Blog
Vasárnapi Blog 010 - Kedvenc fejlesztőim, kiadóim
Igen fura és bicskanyitogató lista, de na..
- Írta: godach
Friss hírek
Újból felbukkant a Resident Evil 2 remake demója
Ezúttal ráadásul időkorlát nélkül, illetve még egy Resident Evil 3 remake teasert is eldugtak benne a Capcom fejlesztői, mely során a Nemesis hozza ránk a frászt a puszta kiáltásával. S.T.A.R.S.!!!
Receiver 2 - új részt kap a hiperrealisztikus shooter
A 2013-as Receiver struktúráját továbbgondolva és szebb grafikával felvértezve érkezik jövőre a Receiver 2, mely során 100 százalékosan realisztikus lövöldözésben lesz részünk, fizikai sérülésekkel és lepattanó golyókkal.
Klasszikus nézetből is játszhatjuk a DOOM Eternalt
Vagyis a fegyverünket a képernyő közepére is áthelyezhetjük, pont úgy, ahogy az 1993-as alkotásban láthattuk. A középponti nézet még az egérrel való célzás előtt volt igazán elterjedt, de most is érdekes lehet a nosztalgiára vágyóknak.
Bétát kapott a Commandos 2 és a Praetorians
Természetesen nem a régi klasszikusok, hanem az alapos felújításon átesett HD Remaster verziók zárt bétájáról van szó, amelyben mindenki részt vehet, aki előrendelte valamelyik címet. A teljes megjelenés 2020 elejére várható.
Noir beütést kap a Telltale Batman: Shadows Edition
Az Athlon Games és a Telltale Games közreműködésében érkezik a grafikailag újragondolt Telltale Batman: Shadows Edition, mely komorabb és látványosabb megjelenítést hoz magával.
-
Újból felbukkant a Resident Evil 2 remake demója Kawada, 2 órája
-
Az évtized legjobb játékai - Part 2 - Szavazás! Blog PaprikaJancsi, 8 órája
-
Gothic - játszható teaser érkezett kryszisz, 8 órája
-
Klasszikus nézetből is játszhatjuk a DOOM Eternalt Neotechtr, 11 órája
-
Lost Ember teszt Gerzson95, 12 órája
-
Noir beütést kap a Telltale Batman: Shadows Edition TrishtanAG, 14 órája
-
The Evil Within 2 teszt Yanez, 3 napja
-
Pokémon Sword & Shield teszt Ooorky, 3 napja
-
Darksiders Genesis teszt Darksiders84, 4 napja
-
Terminátor: Sötét végzet filmkritika Heldengeist, 2019. december 7.
Friss blog
- PaprikaJancsi Az évtized legjobb játékai - Part 2 - Szavazás!
Szavazásra fel, döntsük el a továbbiakban is, hogy melyik cím legyen az évtized legjobb játé...
- fubenalvo Ünnepi hangulat magyar játékokkal
Nyakunkon a karácsony, a plázákban mindenhol karácsonyi zene szól hetek óta és már a Mikulá...
- maktub Gyorsteszt: Blazing Chrome (Xbox One)
A JoyMasher akciójátéka Contrább a Contránál....
- godach Vasárnapi Blog 011 - Régen minden jobb volt!
#vagynem.......
- PaprikaJancsi Az évtized legjobb játékai - Szavazás!
Döntsük el mi, hogy mely játékok az évtized legjobbjai...
Kommentek
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz be kell lépned.
Nagyon kevés játék tud lekötni, de azokat legalább élvezem, valahogy nem akarom a hibákat keresni.
Az csak elront mindent.
Kiadókkal nincs bajom mert nem rendelek elő semmit és nem érdekelnek az igéretek sem.
Jelenleg ha lenne, akkor a Driveclub folytatásának adnék esélyt.
A Rocket League 2 ha lesz, akkor szintén bizalmat szavazok neki, aztán az Mxgp is szerintem szépen kipofásodott.
A jelenlegi Nfs is szimpatikus valamiért, igaz még nem játszottam vele.
Talán a ps3-as hot pursuit volt az utolsó Nfs ami tetszett.
Az indie vonal felé is pozitívan tekintek, mert ez a generáció leginkább onnan tudott kellemes meglepetésekkel szolgálni.
Igényem lett a rövidebb és kellemesebb hangvételű játékokra is általuk.
A Star Wars játéknak is örülök, igaz ez a kaszabolás nagyon nem az én műfajom, de ha tényleg sikeres lesz, akkor remélhetőleg megynitja a kaput további star wars játékoknak. Ami mindenképp jó lenne.
Reflections a Driver széria miatt.
Eden Games a Test Drive Unlimited miatt.
Bugbear a Rally Trophy, FlatOut széria, és a Wreckfest miatt.
Avalanche Studios a Just Cause, és a Mad Max miatt.
SCS Software a kamionos játékok miatt
Remedy a Max Payne miatt, de az Alan Wake, Quantum break, Control is tetszik.
Rockstar Games a GTA széria, az RDR2, és a Max Payne 3 miatt.
Techland a Call of Juarez, Dead Island, és a Dying light miatt.
Crytek a Far Cry 1, és a Crysis széria miatt, valamint a grafikus motorjuk miatt.
Warhorse Studios a Kindome Come miatt, ami szintén a Crytek motorját használja. Habár csak ez az egy játékuk van, de mégis lenyűgöz Daniel Vávra hozzáállása, kitartása. Neki nagy álma volt ez, hogy egy nagyon realisztikusság felé hajló középkori játékot csinálni mindenféle sárkányok, és szörnyek nélkül, és kitartott mellette, küzdött érte, annak ellenére tudta nem lesz túl népszerű, nehéz lesz kiadót találni hozzá, és hogy másfajta játék ötlethez sokkal jobban talált volna kiadót, és többet kereshetett volna vele. De őt nem ez érdekelte. Kitartott amellett, hogy megvalósítsa az álmát. Amúgy meg a játék is telitalálat nálam.
Kedvenc kiadó: Ubisoft
Settlers, Anno, Call of Juarez, Brothers in arms, Rainbow Six, Ghost recon, Far Cry, Division Assassins Creed széria. A legtöbb legszórakoztatóbb címet számomra az Ubi adta ki. Legtöbbször az Uplay klienst indítom el. Az ott meglévő játékokkal sokkal többet játszom mint a steam-en, pedig ott jóval több játékom van.
Ami az Early Accesst illeti, hozzáadom a kívánságlistámhoz, de nem nyúlok hozzá, amíg rendesen meg nem jelenik. Csak kész termékért vagyok hajlandó fizetni. Ez alól egyedül a Carmageddon: Reincartanion volt kivétel, de ott támogató voltam, ahhoz járt a hozzáférés és tiszteletpéldány.
Persze, tudom milyen amikor az ember nem vért akar izzadni egy nap után, hanem szórakozni. Viszont számomra az NFS nem szórakoztató, hanem olyan mintha kinevetne. Nem is tudom igazából hogy írjam le, de talán olyan mintha egy verekedős játékban folyamatosan fogyna az ellenfél élete és elég lenne csak nem odamenni hozzá.
Hihetetlen, mennyire butának és idiótának érzi magát az ember amikor játszik vele, mert végül is semmi tét nincs. Akkor inkább már Wreckfest vagy mostanában Wipeout.
Én nagy Early A ellenző voltam és mai napig azt mondom, hogy sajnos a játékok 90% a pofátlan és hanyag vagy nem előrelátó fejlesztők miatt sosem jelenik meg teljes értékűként viszont 1-2 éve megváltozott a véleményem.
Olyan játékok mint a Green Hell, Dirt Rally, Subnautica és még párat tudnék felsorolni, sosem jöhettek volna létre talán ha nincs az EA. Ennek örülök.
Menet közben tolok pár olyan játékot, amik még mindig ebben a státuszban vannak, de 20 óra után ha lerakom őket, 2 hónap múlva jön egy frissítés, amiben a visszajelzések által készített változások, megvalósítások vannak. Nem hiszed el, de sokszor olyan, mintha a csapat tagja lennél és figyelnének rád. A megjelenés után szintén a visszajelzések alapján jönnek a bugfixek, stb. Persze lehet erre azt mondani, hogy én fizetek a tesztelésért de valójában inkább kontaktot érzek a fejlesztőkkel, ami hihetetlen érzés de erről és a Green Hell fordítását készítő Lostprophet barátom is tudna szerintem mesélni. Élmény :D főleg amikor meg is tartják a szavukat és megjelenik a játék.
Egyébként nem felejtettem el a New Vegas ajánlódat és rajta vagyok az ügyön, de én ahogy megismertelek nagyon ajánlanám neked a Subnauticát. Az a fajta srác vagy, aki tudná értékelni a sztorit, játékmenetet és a világ csodálatos varázsát mert elképesztő amit műveltek azzal a játékkal.
Ott már át kellett ülni a WRX-be.
Eredetileg F4 tartalmazott volna online részt, Boston-ban bázisépítéssel, egymás lövöldözésével stb.
De a motor olyan szinten alkalmatlan volt rá, hogy legalább 1 évet csúsztak volna vele, ezért leválasztották, hogy majd DLC lesz belőle, ennek nyomai megtalálhatóak voltak a játék forráskódjában (ezekre a foszlányokra próbálták ráépíteni a coop mod-ot).
Végül önálló játékká fejlődött az F76, hogy betörhessenek a GaaS piacra (amibe a sokkal nagyobb EA-nak is beletört a bicskája) de a netkód olyan szinten gáz, hogy meg kellett nyesniük a játékot, pl. NPC telepesek is mentek a levesbe akik benépesítenék a játékosok bázisait, bár állítólag megjelenés után másfél évvel már bekerülnek...
Másik ordináré hiba, hogy az adatforgalmazás szimpla .txt fájlok küldözgetésével történt, tele is volt hacker-ekkel már első héten a játék.
Arról, hogy egy elvileg évekig üzemelő online játéknál elfelejtkeztek arról, hogy dec 31 után új év kezdődik meg jobb nem beszélni :D
Hogy is mondjam? Nem egy rossz játék de számomra hihetetlen, hogy ott volt a Driver 3 ami egy köpedelem volt a technikai hibák miatt, viszont azok a törések és autó irányítás, fizika azóta se nagyon láttam, csak max Flatoutban. Itt meg az autóval azonos nagyságú sziklának mentem neki és darabokra hullott (sebességcsökkenés nélkül mentem tovább) mint a Dirt 3-ban a hungarocell táblák. Na ekkor nyomtam ALT+F4-et. Azt hiszem be kell ismernem hogy az NFS már nem nekem való, pár éve.
(számomra utolsó részt, NFSU2-t hetekig toltuk osztálytársakkal, újra és újra kezdve a játékot mindenféle hülye kihívásokkal pl. ki jut legmesszebbre kezdő autóval... Akkor lettem dorifuto rajongó :D)
Meglestem. Magyar wikin van ilyen hülyeség, hogy respawn entertainment szerepel, de nem szabadna.
Ami pedig az EA-t illeti, ők nem próbálkoznak. Tüzet oltanak maximum, hogy aztán néhány hónap, egy-két hozzájuk képest tisztességes állapotban megjelent játék után, amikor visszaédesgették a megbocsátóbb játékosokat, még aljasabb üzleti modelleket próbáljanak ki. Már nagyon régóta ezt csinálják.
Amúgy szerintem Ti is nagy hibát követtek el olyankor, amikor egy fejlesztőcsapatot vagy játék minőséget (és most nem kifejezetten rád gondolok) egy kalap alá vesztek a hülye marketingesekkel.
Értem ez alatt a Fallout 76 botrányt is, ami ha Early-ben jön ki és ezt mindenki tudja, lehet oda vissza lett volna érte a nép. De ott volt a nejlonzsákos eset ami miatt magát a játékot bojkottálták holott ha azt nézem, nem biztos hogy a programozó aki a szívét lelkét beleadta egyszer is találkozott az idiótával, aki azt hitte így át lehet verni az előrendelőt.
(remélem nagyjából jól megfogalmaztam) amit mondani akartam :)
Sekiro után már a Fromtol is csak óvatosan.
Titanfall 2 után a Respawnt is megkedveltem.
Ami az EA-t illeti, mint kiadót, nekik emlékeim szerint már a 2000-es években is elég felemás volt a megítélésük, részemről például pont pozitív, mert amellett, hogy jó játékokat adtak ki, alkalomadtán megmentettek olyan címeket, új IP-ket, amikről más stúdiók lemondtak és sírba küldtek volna. De az utóbbi ~8 évben teljesen elszaladt velük a ló. Semmilyen mértékben nem érdekli őket sem az általuk kiadott játékok minősége, sem a játékosok megelégedettsége. Ha néha löknek valami koncot, mint a legutóbbi Star Wars játékuk, vagy kicsit visszább fogják magukat a megjelenés utáni monetizációval, azt sem azért teszik, mert jobb belátásra tértek, hanem hogy a fogyasztóikat manipulálják.
Egyik csapat sem érdemel bocsánatot egy-egy látszólagos lépésért a jó irányba és pláne nem a történelmükre hivatkozva.
Ami az Ubisoftot illeti, az ő problémájuk részemről sokkal inkább az iszonyat lelketlen játékaik. Ők álltak be leginkább a sorozatgyártásra. Ez nem annyira feltűnő, ha egy adott időszakon belül nem játszol minden játékukkal, de 1-2-nél több esetében könnyű beleunni a formulába. Viszont a nagy stúdiók között ők hajlamosak leginkább a kísérletezésre. Például a For Honor harcrendszerét sokkal szívesebben viszontlátnám több játékban, mint a Batman: Arkham××××× inspirálta egygombos rendszereket.