Blog
Friss hírek
A Sony törölte a CES 2021-es trailer dátumait
A CES 2021 digitális adásán a Sony számos PlayStation 5-játék hozzávetőleges megjelenési dátumát megvillantotta, később viszont a kékek újra feltöltötték a szóban forgó videót, ezúttal törölve a külsős címek dátumait.
Cyberpunk 2077 - mesterkélt volt a 2018-as demó
Egyre több információ szivárog ki a Cyberpunk 2077 kulisszái mögül, az összképet látva pedig talán nem is olyan meglepő a végeredmény. Jason Schreier a hamis bemutatóról és a későn megkezdett fejlesztésről írt a legújabb riportjában.
Hitman 3 - PC-n bajos az előző részek integrációja
A Hitman 3 egyik legnagyszerűbb különlegessége, hogy a játék önmagába integrálja az előző két epizód tartalmait, ha már egyszer megvásároltuk azokat. Igen ám, de az Epic Games Store exkluzivitása PC-n bezavar a képletbe.
Elite Dangerous: Odyssey - infók a településekről
A csúszások miatt egy keveset még várnunk kell az Elite Dangerous: Odyssey megjelenésére, de egy fejlesztői Q&A-nek köszönhetően már most megtudhatunk ezt-azt a lábon bejárható új településekről.
The Last of Us-sorozat - új rendező a fedélzeten
Eddig is tudhattuk, hogy a Chernobyl írója felel majd a The Last of Us-sorozat forgatókönyvéért, most viszont az is kiderült, hogy ki valósíthatja meg ezt a gyakorlatban. A rendezői székbe egy Oscar-jelölt direktor került.
-
2020-as játékok rangsorolva. Blog mumia76, 3 perce
-
Cyberpunk 2077 - mesterkélt volt a 2018-as demó Umbra, 6 perce
-
Cyberpunk 2077 és a para Blog mumia76, 14 perce
-
Need for Speed: Hot Pursuit Remastered teszt godach, 1 órája
-
Az utolsó előtti konzolgeneráció? Blog Neotechtr, 1 órája
-
Sackboy: A Big Adventure teszt Darksiders84, 10 órája
-
The Mandalorian - 2. évad sorozatkritika Anemjóját, 2021. január 10.
Friss blog
- Neotechtr Az utolsó előtti konzolgeneráció?
A PC-t is beleértve! Merre tart a jövő és hova vezethet a streaming?...
- mumia76 2020-as játékok rangsorolva.
Az összes egyjátékos játék amit 2020-ban végigjátszottam, a legjobbtól a legrosszabbig rangs...
- Nate Hope Retrospektív - Nagymenők filmkritika
Az álomvilág vége. ...
- Neotechtr Cyberpunk 2077 és a para
Ha a hülyeség fájna......
- warg8 Magyarítás, mint hobbi, és a Divinity: Original Sin 2
Amikor sok éve belecsöppentem a Skyrim magyarításába, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyi...
Kommentek
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz be kell lépned.
Tehát, igazából az érdekelne, hogyan bírkózol meg azzal, amikor szánt szándékkal bunkó vagy.?
Beszélgettünk már így kiderült, hogy a tapintatlanságod nem véletlen van hanem direkt illeted "embertársaid" olyan jelzőkkel, amikkel megsérted, megbántod őket.
Nem kérem, hogy megmagyarázd miért. Azt, hogy miért nem és a sok rizsa sem kell. Arra vagyok kíváncsi, hogy egy hatalmas nagy hívő ember saját magával hogy békél meg egy-egy olyan este után amit le szoktál művelni itt.
Másnap felkelsz. Imádkozol és bocsánatért esedezel vagy elkönyveled hogy neked lehet mert te isten egyik ostora vagy? Tényleg nagyon érdekelne, hogy "viseled ezt az egészet".
https://imgur.com/WWV6Ex4
Egyébként nagyon sokan úgy állnak ehhez a játékhoz, hogy rezájdent ívöl, mert benne van a címében, pedig nem kéne és akkor egy remek akció-horror játékkal lennének gazdagabbak. Egyébként mennyit adnál neki pontokban? Én a 2017-ben kitolt játékok listás bejegyzésemben 8.3-at adtam neki. Ja és az is nagy hiba, ha valaki mai szemmel teszteli!
Végre valaki, aki érti a sztorit XD
Elolvastam, jó volt, vicces volt. Tőled meglepő lett volna ha nem a buzis témára hegyezel ki egy szinte teljes élménybeszámolót. Nem is csalódtam. Na akkor én is elmondom leplezetlenül, hogy hogyan is éltem meg az első találkozást a Re4 el és, hogy mennyire is gyűlöltem ezt a fene nagy modernizálásást amit véghezvittek ezzel a résszel. Félreértés ne essék nem vagyok egy retro Resi fan, csak egy kicsit. De nem annyira, hogy ne lennék nyitott az újjításokra...stb, viszont én a 4-ik részt anno, (főleg a régi részek tükrében) elsőre nem úgy éltem meg, hogy ez mekkora újítás, meg modernizálás ami történt a 4-el. Hanem úgy, hogy mi ez a leegyszerűsített, szegényes helyszínekkel operáló, Re hangulatot csak nyomokban tartalmazó, "egyszerű" lövölde. És hol az én jól beigért kis Resident Evil-öm? És miért éreztem így? Hát azért bazeg mert az általad és a sokak által egyszerű, gagyi tank irányítású, kamu 3D-s, ótvar-szutyok-nak emlegetett régi részek is köröket vernek atmoszféra teremtésben erre az úgynevezett Spanyol tájra, hát még a kezdetben szintén kizárólag GC ra megjelent R1make, vagy a RE Zero. Mit értek ezalatt? Azt, hogy azokban ezerszer több részlet bújt meg egyes képkockákban mint ámblokk a 4 ben, ez persze érthető a valódi 3D-s helyszíneket nem tudták még úgy berendezni mint a régi részek sima háttérként funkcionáló helyszíneit, tehát ha úgy tetszik a technikai korlátok miatt. Nesze neked modernizálás, a következetesen felépített valóságot megszégyenítő helyszíneket, szobákat és azok berendezéseit, egyediségét és dizájnjait, egyes részletek minőségét és számait, a logikai fejtörőket nem is említem mert az más tészta, na ezeket áldozták fel az úgynevezett modernítás jegyében, azért, hogy valódi 3D-s élményt kapjunk egy Resident Evil-ben. És ha valakinek mint mondjuk nekem, akinek a fent említett dolgok összesége alapozta meg a Re hangulatot, illetve játékélményt, az nem biztos, hogy olyan széles vigyorral köszöntötte ezt az úgynevezett modernizálásást. Nekem ez volt az első benyomásom a 4-ről ha őszinte akarok lenni. Persze szépen lassan hozzászokik az ember, ha nem dobja el és ezekután is esélyt ad neki, az én esetemben ez persze lemondásokkal járt, de mégis szépen lassan ráhangolódsz, elkezded észrevenni az új perspektíva nyújtotta lehetőségeket és azt, hogy mennyire bazírozik is rá a játék. Már maga az, hogy valódi célzott lövéseket adhatsz le és az ellenfelek sokszínűsége révén ez mennyi új stratégiai lehetőséget, szituációkból való kimeneteli lehetőségeket eredményez. Ez a felállás a helyzetfelismerés egy teljesen más módját követeli meg mint a régi részek, ráadásul sokkal dinamikusabban. Egy olyan világ nyílik meg ebben az univerzumban ami elötte soha. És akkor kezded el értékelni, mert rájösz, hogy ebben a műfajban, hasonló perspektívájú játék, ilyen pengén kivitelezett harcrendszerrel, ami ráadásul így néz ki, nincs mégegy a piacon. Viszont számomra kezdetben mégis csalódás volt a Re4, de mint mondtam csak az ős Resident-es véna miatt. De így utólag is örülök, hogy meglépték és Tps re váltottak, a régi felállásban már nem tudott volna hová fejlődni a széria főleg az Outbreak részek után és úgy gondolom, hogy ez az akkori váltás most R2make-re ért be igazán.