Horizon Forbidden West Trailer reakció

Megint átverik a népet és a nép megint hülyeségeket fog emiatt beszélni...

Kommentek

#28
#27: Az a baj a Horizonnal hogy grafikailag nyomnak egy komolyat vele előző generációban is, most is. A sztori és a főszereplő a helyén van ahogy a kitalált világa is. A harcrendszere openworld viszonylatban az egyik legjobb. Majd rátérünk a játékmenetre és cselekményre és itt ki is durran a lufi mert akárcsak a killzone részek, egyszerűen képtelenek ezen a téren a középszerűségnél túllendülni és konkrétan unalmasba fordul a játék de annyira hogy míg a Killzone kvázi csőjátékként még elment addig itt rettenetesen frusztráló hogy ugyan ez történik egy nyílt világban. Miért? Mert hosszú hosszú percek telnek az ide oda rohangálással olyan küldetések között amik a legnagyobb jóindulattal képesek meghaladni egy átlagos MMO játék ötleteit és változatosságát a küldetések tekintetében. Menj ideöld meg ezt. Menj oda gyűjtsd be a cuccokat. Menj amoda pucold ki a helyet megölve mindenkit. Mindez monotonan és borzalmasan önismétlően adagolva sokszor direkt a térkép legtávolabbi részére küldve minket. Ideig óráig feledteti mindezt a harcrendszer és az okozott élmény akárcsak a sztori egyes eseményei is, de mikor a huszadik óránál járunk és közel 1000 ellenféllel a hátunk mögött még mindig állandóan ugyan azt csináltatja velünk a program amit egy egy kisebb nagyobb sztoriesemény szakít meg amiknek a jelentősége nagyjából a nullához közelít, nos szimplán unalmas lesz. Érdeklődve várom tudtak-e ilyen téren fejlődni az első részhez képest, abszolút nem érdekel hogy grafikailag mit tudnak felmutatni az első rész sem a grafikán múlt. Viszont borzalmasan rossz visszajelzés volt a készítőknek az év játékaként beállítani és a fizetett szaksajtó által szemet hunyva minden létező hibája fölött ami egy openworld játékot középszerűvé tesz trónközelbe emelni, emiatt tartok tőle hogy ugyan úgy elvérzik mint az első rész.
#27
Szerintem egyáltalán nincs gond ezzel a bloggal. Persze én is irigykedem a szabadidőre, de azért had kezdjen már mindenki a sajátjával azt, amit akar.
Nekem az előző generációból csak a Days Gone jött be mint Sony ex, pedig mindet próbáltam. Egyszerűen nem kötött le. Mondjuk, a GoW-ot nemrég teszteltem és valami eszméletlen, de időhiány miatt maradt a kezdeti 2-3 óránál.
A Horizon az a játék, amit nagyon akarnék szeretni (és tetszik is amennyit láttam belőle, ami kb 4x4 óra), de nem tud megfogni. Az évek alatt négyszer kezdtem el, négy órákat belevertem és egyszerűen nem éreztem azt, hogy folytatni kellene. Ettől független hiszek a többieknek, hogy piszok jó játék.
#26
#24: Nem kell annyira mellre venni ezt a dolgot, csupan annyi az egész, hogy ez a videó ordított érte és ezt az ötletet adta blogírásra. Külön nem nézem, hogy szoni ex, vagy nem az. Pl megnézetem újra a Halo Infinite beégett videóját is, de tényleg egy 8 perces videóban 2-3 olyan hiba volt csak, amit így lehet pirítani, az pedig kevés lenne egy ilyen stílusú bloghoz.

Mivel most (nem meglepően) kritika ért a PS-hate alapos gyanúja miatt, inkább arra törekszem, hogy akiknek platformfüggetlenül tetszett a blog, azoknak a jövőben is tudjak hasonlót írni más platformokról és játékokról. De ehhez kell egy megfelelő alapanyag nekem, ami egy olyan videó bármiről és bármilyen platformról, amiről lehet írni. Tőlem lehet az én kedvenc játékom is az alany, lehet új, vagy régi is.

Azt pl tudom, hogy a 2077 egyik videója jó lenne rá, de... Abban a játékban az emberek már eddig is saját szemmel láttak pár dolgot bug és elbaszás téren, valamint hónapokig tartó iparág épült youtube-on a bugvideókra. Nem hiszem, hogy ehhez hiányzik még valami tőlem is. Azt a játékot sem gyűlölöm, ahogy ezt a HFW-et sem, amit lehet hogy egyszer játszani fogok én is és tetszeni fog. Blog is csak effektekről szólt, nem a játék gyalázásáról. Cool?
#25
#4: Én is gondolkodtam egy leleplező / meccs elemző cikken az EB-ről, aztán eszembe jutott hogy még el se kezdődött. Úgyhogy a végén töröltem, pedig jó lett az eleje, mindenkit jól kiosztottam hogy milyen szarul játszott.
#24
Van még pár Sony ex, amibe a nagy pixelszámolgatás közepette elfelejtettél belerúgni. Csak hát attól, hogy az egyik oldalt fikázod, a másik még nem lesz jobb. Aktuálpolitikai karaktergyilkos cikkeket kéne írnod a ripostba, mert a stílus megvan, ráadásul azt jól meg is fizetnék.
#23
Hát nem is tudom...komolyan irigylem azokat az embereket akiknek legnagyobb problémájuk az életben, hogy ilyen meg olyan effektek vannak egy olyan játék trailerében, aminek az első része is olyan pofátlanul jól nézett ki, hogy néha csak megálltam benne bámulni a tájat meg a környezetet. Mármint ne érts félre, igényes az írás meg minden, de ilyen tücsökf@sznyi dolgokba belekötni, egyszerűen megáll az eszem. Vagy én vagyok csak ennyire igénytelen nem tudom... na mind1 is, mondanám hogy menj el inkább valami erdőbe sétálni egyet, nézd meg hogy ott milyen a "grafika", de nem fogok itt életvezetési tanácsokat osztogatni.
#21
#20: Simán benne vagyok. Megvárom, míg megjelenik, elmondom neked itt és küldöm akkor a számlaszámot is már.
#20
YanezModerátor
#19: "Engem az is érdekel majd, hogy a PC-re is kiadott első rész után mikor jön hozzá a második."

Ez lenne kéremszépen az egymillió dolláros kérdés.
#19
#18: Nem először hallom ezt az első részről. Én nem játszottam vele komolyabban, csak megnéztem hogy fut a gépemen és utána letöröltem. A grafikával nem voltam elégedetlen, de engem sem kötött le a játék már abból, amit láttam belőle. Az új trailer alapján lehet, hogy jobb lesz, de ezt úgy sem tudjuk meg, amíg meg nem jelenik. Engem az is érdekel majd, hogy a PC-re is kiadott első rész után mikor jön hozzá a második.
#18
YanezModerátor
#10: Nekem pl semmi bajom a játék vizuális megvalósításával, sőt én már az első résznél is sokat gyönyörködtem és teljesen megvoltam elégedve. Nem úgy, mint sajnos a játékkal, ami számomra egy unalom volt. Ha nem a jól adagolt sztori, végig sem tolom.
#17
#14: Ehez nekem kell lore írónak lenne. Csak kicsit ismerni a természetet.(tudod, hogy hol és élünk)

Például úgy hogy egykoron szárazföld volt ahol éltek. Majd a tenger alá süllyedt vagy a tengerszint emelkedett meg.... aztán újra ismételten szárazföld lett... és voálá.
Mai napig jönnek létre szigetek az ócánokon, tengereken... van ami megmarad vannak olyanok amik csak pár évig léteznek, köszönhetően az aktív vulkánoknak, földrengéseknek vagy a lemeztektonikának.

Azért maradjunk már két lábbal a földön.... nehogymár elvárjuk hogy kismillió korralzátonyt modelleznek le...
#16
#15: Veled együtt pedig már itt van az oldal két keserűsóba forgatott legsavanyúbb uborkája. Bohócsapkában.
Mindenki várt már a láthatóan sikertelenül kezelt PlayStation- és Duken-mániáddal együtt.
#15
Meggyütt duken (szivecske).
#14
#13: Mi van, te valami lore író vagy? Akkor írd bele azt is, hogy hogyan lesz olyan ugyan olyan asset később a házfalban is, amiért anno magasabb volt a tengerszint és valaki pont a víz alá épített egy házat. Személyeskedést meg nem kért senki és akkor majd te sem kapod meg más megfogalmazásban, hogy kis népművészeti cserépedény vagy, de nem tudod miről beszélsz.
#13
#12: Az egyik legnagyobb baromságod;
6:08; hogy a szárazföldön is ugyan azok a textúrák és modellek szerepelnek grafikai elemként, mint a víz alatt, csak éppen itt nem korallzátonynak vannak színezve, hanem hegyoldalnak

Te éles eszű. Talán mert nem hegyoldalak hanem megkövesedett korallok... tudod... talán mert valamikor sokkal fentebb volt a tengerszínt.
A való életben is számtalan helyen fellelhetőek ezek a tengerpartok, környékén.
#12
#11: Mit akarsz te magasabb felbontásban megnézni, amikor a valóságban is DoF van a szemeden???
#11
#10: Édes jó istenem gyeree.

"Ezt láttam a videóban"- röhög a vakbelem. Nem, nem láttad. Te láttál egy videót aminek utána nekiáltál "kikockázni"

Találomra visszanéztem kettőt amire kíváncsi voltam;

5:21; "a növények teteje félbe van vágva".
Ajánlom a videót magasabb felbontásban is megnézni.
Vagy elég ha linkelsz egy videót amiben Aloy ott a felszínre úszik hogy megnézzük nem folytatódik-e esetleg a növény a víz fellett is.

6:21; na ebből látszik hogy lövésed sincs a játékról. Igen a játék kiveszi a kezedből az irányítást mert átvezető jön és a cselekményre fókuszál a kamera. Ha te ráfókuszálsz valami távolabbi dologra attól még a perifériádban minden éles marad mi?? XD
A filmekben is azért van ilyen kamerakezelés mi? Leesne az fps mert nem bírná a tv-d XD
Ha vége az átvezetőnek és visszamész ugyanoda akkor megnézheted a környezetet is.
#10
#9: Köszi, de megvallom, nem pont tőled számítottam volna piros pontra ezért az írásért. :)

Lényeg a lényeg, hogy bármilyen hülyén hangozzon, én nem gyűlölöm ezt a játékot, csak ezt láttam a videóban. Pont ezért nem is olyanokról volt szó, ami magát a játékot, annak stílusát, vagy a feltételezett játékélményt degradálja, hogy unalmas, gagyi, vagy bármilyen általános hate alapanyag lenne, hanem csak a videóban látható grafikai megoldásokat vettem sorra. Nyilván ezt lehet a helyén kezelni, ahogy neked is sikerült és akkor rájön az ember, hogy játék közben nem fogja senki megállítani és képkockánként elemezni úgysem, szóval... érted. Attól még lehet ez egy tök jó játék, ami tetszik a játékosoknak.
#9
YanezModerátor
Huh... hát te, ha valamit utálni akarsz, azt nagyon tudod! Ez fordítva is igaz. Egy videojátékban amúgy mindig az összkép számít, meg sokszor a művésziesség is. Számomra a látvány totál harmadrangú dolog, de ilyet is érdekes látni, hogy van aki ennyi időt és energiát fordit ilyesmire. No de legalább igényes lett a blog, úgyhogy ami engem illet, jár a piros pont! ;)