Skyrim moddolási alapok

Ezt a blogot Kerub által írt "Skyrim Modolás: Első lépések" cikke ihlette meg. Valójában én is ... Folytatás lejebb.
  • Írta: eveboy

Kommentek

#24
#22: Szia megnéztem a videódat és nagyon jól sikerült. Gondolom te már profi vagy a moddolásban. Azt szeretném kérdezni hogyha összeakad a mod akkor azt hogyan lehet kijavítani? Le tudnád nekem részletesen írni, mivel meg eléggé új vagyok (csupán pár napja kezdtem).
És igen, ezeket a kissé "kirívó" női páncélokat milyen moddal(okkal) lehet megcsinálni?
#23
Lehet hogy most ez a kérdés eléggé hülyén hangzik, de ha összeakad a mod és nem indul el a játék hogyan lehet orvosolni? Valaki le tudná nekem részletesen írni?
#22
#20: Csináltam már 2 videot is a modolt Skyrimemből a legutóbbi

https://www.youtube.com/watch?v=eQMlKBcQVBw

olyan jó 160 mod lehet fent :)
#21
Hello! Grat, nagyon király blog! Előre is bocs, ha ostobaságot kérdezek, de nem vagyok egy nagy gamer szaki. Az a helyzet hogy anno a telepítéskor még nem foglalkoztam a modolással, és simán a program files-ba telepítettem, és így most a NMM szépen nem is partner a dolgokban... Laptopról tolom és nincs particionálva, de át tudnám tenni valahova a gémet úgy, hogy a mentéseim is megmaradjanak és a NMM is szeressen? :D 41-es szinten vagyok, és nem szívesen hagynám veszni a dolgokat, de szívesen beraknék pár új páncélt, fegyvert meg egy kis vért :) Manuálisan mindig volt valami probléma, hol az elérési útvonal nem pontos, hol a Skyrim Launcherben nem lehet aktiválni Data Files-ban... :/ Előre is köszi, ha valaki tud valamit nagyon hálás lennék :)
#20
#17: Szia, szerintem az a FXAA tool lesz, keresd ki a modlistából
#19
#18: ez már megoldódott :)
#18
#17: illetve a "tera barrel" kódját már megtaláltam, de nem tudom, hogy jutok hozzá, se a player.additem, se a player.pleaceatme nem segített.. :S
#17
#16: Jó írás lett. Lenne néhány kérdésem, ami nem feltétlen az itt felsoroltakhoz kötődik.
Most egy olyan modot tettem fel, hogy tera armors és elvileg valahogy be lehetne tenni egy csapásra az invertory-ba, de semmi help vagy hasonlóval nem működött a leírás, amit adtak hozzá
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25846/?

Illetve gondolom te sem tudod, hogy mivel csinálták az alap Real Vision Enb videokban olyan szép sötétes és ködösre a távolabbi (lod) hegyeket. Napos időben is olyan nagyon szép sötétes árnyalatuk van, szép fehér köddel. Biztos te is láttad már, és sejted mire gondolok :D...Azt alapból semmilyen enb beállítással nem lehet elérni, hogy úgy fessen. :S
#16
#15: Asszem arról már lecsúsztam, nem baj, azért kiegészítem, mert az ablakban futtatást próbálva valamiért nem megy nekem Win 8-on és találtam rá megoldást.
#15
Indulnod kéne a blogversenyen, én biztos hogy ezt a blogot támogatnám.
#14
#11: Igazad van az árnyékolás valahogy tényleg kimaradt, meg asszem a távoli tereptárgyak részleteinek javítása is. Az árnyékokat amit említettél, csak ini fájlba való piszkálással lehet megoldani, arra van ott videó is akit érdekel..
#13
#9: Ha eddig nem volt fent, tedd fe a T3nd0s Skyrim Redone-t. A fejlesztést jobban szétszedi részleteire és jobban kihegyezheted a karatered bizonyos dolgokra.
#12
#11: Ja, gondolom az árnyékok felbontásának növelésére gondolsz, az valóban nem rossz dolog. ;)
#11
Sziasztok az egyik legfontosabb dolgot azthiszem, hogy kihagytátok az pedig az árnyékok javítása a Skyrimban. Ez is alap mivel elég csúnyák az árnyékok.
defosh369 rakta fel a nexusra és még csak le sem kell töltenetek. Az Ini fájlokban kell csak turkálni egy kicsit, viszont az számít hogy milyen a fov.

INSS Improved New Skyrim Shadows
#10
Grat, nem rossz tényleg, kidobom az oldalamra is a Facebookon!^
#9
Ez egy nagyon hasznos blog, köszi érte. Most újra elkezdtem játszani vele habár eddig mindig meguntam. Először 18. Szintig jutottam utána 14 aztán 10 és mindig megunom, le törlöm, de a mentést nem mentettem el. Most ismét újrakezdtem és elég jól haladok illetve rekordot döntöttem mert már 35-ös vagyok. És még mindig nem unom. Wood elf vagyok, íjász, tolvaj stb. Ilyen legolasra építem, mivel az is íjász, de közelharcban a hátán lévő két kardot használja. És Èn is így építem fel. Az íjász csillagképből 1 fejlesztésen kívül megvan minden. Pickpockettet, light armort, sneaket fejlesztem. Szóval köszi a blogot. Élek majd a lehetőségekkel.
#8
#7: Az a helyzet, hogy kb másfél éve nem járok erre az oldalra (most is egy barátom hívta fel a figyelmem a cikkedre), szóval nem tudom, hogy mi a helyzet a középreigazítással. Úgy emlékszem ez már régen is probléma volt. Szerintem a szerkesztők nagyon elhanyagolják a blogos részleget, pedig ez a legizgalmasabb az egész oldalban <.
#7
#6: Köszönöm mindenkinek, főleg neked Kerub. Igazán megtisztelő és jó érzéssel tölt el, hogy díjjazátok a munkát amit bele fektettem. Egy kérdésem viszont lenne hozzád: Neked sem lehetett ugye középre igazítani a szöveget? Írtam 3 levelet is az oldal üzemeltetőinek, de semmi válasz. Pedig már vagy 2 hete kész volt a cikk, csak arra vártam, kijavtják e a hibát. Mivel nem tették, nem vártam tovább, de így kicsit suta lett :(
#6
Na ez a cikk nagyon rendben van! Gratulálok hozzá. Tényleg minden benne van ami az alapokhoz szükséges.

Az meg külön megtisztelő, hogy megemlíted a cikkem és örülök, ha tényleg az indított el a modolás izgalmas útján :)
#5
Szép bemutató, nagy grat hozzá :)
Habár jómagam a leírtakkal már tisztában voltam, és majdnem minden modhoz volt is már szerencsém. Én csak idén januárban kezdtem el játszani a Legendary Edition-el, és kb. 100 moddal. Engem nagyon beszippantott a játék, nem tudtam letenni úgy kb. márciusig :) Akkor lett egy kis csömörlésem, ezért most pihentetem. De megint előveszem majd, ahogy jön a a jobb idő, felteszem a Summer modot, és nyomom tovább :)

Még egyszer grat a bloghoz, szépen összeszedted, és bemutattad a dolgokat :)