Call of Duty: Black Ops - First Strike DLC teszt

Hihetetlen, hogy már február van, a hónap, amikor általában az első Call of Duty map-packet várni lehet. Ezen a téren a Treyarch-ban sose kellett csalódnunk, s ez most sem lesz másképp. Megtörtént az első csapás, avagy a First Strike…

A hétvégén vörösen izzottak a 10/100-as kábelek, nem egyszer lehetett látni, hogy a létszám egy millió felett volt, ami nem is csoda, hiszen dupla tapasztalati pont hétvégével (DXP) ünnepelhettük eme eseményt. Sajnálatos módon a Modern Warfare 2 rajongóknak idáig csak kétszer lehetett ebben részük, nem igazán értem, hogy az Infinity Ward miért utál minket – rajongókat – ennyire. Sebaj, mert a Treyarch-kal teljesen más a helyzet, ők rendszeresen tartanak ilyen eseményeket.
 

A csomag, ahogyan azt sajnos már megszokhattuk, súlyos 1200 pontba kerül, és ha mindez nem lenne elég még régiókódos is, ráadásul a lehető legrosszabbik fajta, ugyanis még a játék nyelvét is figyelemmel kíséri. Tehát, ha mondjuk egy kínai testvérünk szeretne az angol anyanyelvű First Strike-kal nyomulni, akkor erre csak akkor lesz lehetősége, ha gyorsan elutazik Angliába, vagy ha bérel egy angol szervert a letöltés erejéig. Még nekem, a fanatikus amcsi live-osnak is venni kellett egy nagy levegőt és honosítanom kellett a gamertagemet, mert szerencsére mi az EU régióba tartozunk és működnek az angol letöltések is.
 

Miután hangos káromkodások és  dühromok után magunkhoz tértünk, és sikerült végre lerántani a csomagot, a jutalmunk nem marad el. Négy, alaposan kidolgozott pálya és egy ugyancsak zseniális zombi vár minket, a jól megszokott, igencsak magas színvonalú Treyarch-minőségben. Méretük szerint mindegyik közepesnek mondható és darabonként egy külön-külön kis világot tapasztalhatunk meg, egyéni sajátosságokkal ellátva.
 

A Berlin Wall különlegessége a pirossal jelölt területekben nyilvánul meg, amikre ha véletlenül rálépünk, pillanatok alatt automata gépágyúk sorozatától kilyuggatva végezzük. Kowloon kicsiny városában élhetjük át a terror legmagasabb szintjeit, lévén egy olyan tetőteres városkomplexumban találjuk magunkat, ahol minden ablak, minden ajtó mögött a halál leselkedik ránk, és ha ez nem lenne elég akkor még bárhol a mélybe is zuhanhatunk. A Stadium az igazi rohangálós pálya, ahol ugyancsak minden épületbe, minden szintre fel lehet menni és nincsen egy biztos pont, ahol a kemperek nyugalomban érezhetnék magukat. A Discovery egy téli pálya, ahol a rutinosabb játékosok fogják jól érezni magukat, felfedeznivaló akad bőven, hát még izgalom. 
 

De az igazi csemege természetesen a zombis Ascension lesz, ahol újra a World at Warból megszeretett, pszichopata gyilkos főszereplőink örökké tartó hentelésében vehetünk részt. A négy antihősünknek, akik időgépbe pattantak végső elkeseredésükben, ezúttal se lesz túl sok nyugta. Az orosz rakétasiló állomásban az élet nem éppen fenékig tejfel, őrületes lövöldözésre lehet újfent számítani. Külön jópofa dolognak tartottam, hogy amíg be nem kapcsoljuk az áramot, addig fekete-fehérben látunk mindent. Lesznek bőven új fegyverek, ellenfelek, perkök, fejlesztgetések, meglepetések és közösen felfedeznivaló területek. Igazi ínyenc falat minden kedves zombizónak.
 

Mint láthatjátok, a Blac Ops - First Stirke igazán megéri a pénzét, ha másért nem is, de a zombizásért mindenképpen. A bónusz négy pálya nekem személy szerint nagyon tetszett, nem csoda, hogy ezeket a sorokat éppen üveges tekintettel, a táskákat lapozgatva a szemem előtt írom. Kellemesen fárasztó hét van a hátam mögött…

38 komment - szólj hozzá!