Halo: Reach Defiant Map Pack villámteszt

A Bungie utolsó munkássága a Halo-univerzumban a Noble Map Pack volt, mely a megszokottól eltérően nem ért el túl nagy sikereket a játékosok körében. Nem kellett hozzá sok idő azonban, hogy megérkezzen az új csomag, amit ezúttal már a világ legnagyobb Halo-rajongóiból verbuválódott 343 Industries készített…

Jómagam ritka nagy szerelmese vagyok a sorozatnak, és mint valami rossz drogos újra és újra visszatérek a multiplayerhez. De elég csupán pár órát eltöltenem vele ahhoz, hogy tudjam, ezt a fajta többjátékos élményt nem nekem találták ki. De ez legyen csak az én problémám és ezt a csomagot semmiképpen sem minősíti. A Defiant map pack két új pályát és egy ropogósan friss Firefight területet is tartogat a vásárlóknak, természetesen a kötelező extra acsikkal egyetemben.



A Condemned a Reach bolygó ostroma alatt játszódik, azon belül is egy űrállomáson. Érdemes néha megállni egy pillanatra és kinézni az ablakon, hogy átérezzük azt a döbbenetes hangulatot, amiben éppen benne vagyunk. Mérete szerint eléggé kicsi és klasszikusan körkörös alakú, aminek természetesen van egy középpontja, ahol a legforróbb szituációk szoktak kialakulni. Ezt a forróságot ezúttal még nulla gravitációval is fokozták nekünk a készítők… kellemes darab.



A Highlands egy korábbi spartan kiképzőközponton játszódik, ebből adódóan hatalmas a pálya, számtalan apróbb búvóhellyel egyetemben, és bőséges teret nyújt a járművekkel való közlekedéshez. Ez már egy jóval lassabb ütemű pálya, de természetesen itt is ki tudnak alakulni pokoli nagy csaták, ha éppen mindenki egy helyre tömörül. Érdemes alaposan felfedezni, hiszen a sziklafalak rejtett folyosókat tartogatnak a számunkra.



Mint mindenki tudja, a Reach-multi legnagyobb erőssége a Firefightban rejlik; amit annak idején az Epic a hordával kitalált, azt sikerült a teljes tökélyre fejleszteni. Még azoknak is hatalmas élményeket tartogat, akik alapból nem bírják elviselni a Halo multiját. Az Unearthted egy bányász-létesítményen játszódik, nem messze egy hatalmas meteor becsapódási pontjától. Ez talán a legnagyobb pálya mindközül, és ritka nagy élményeket tartogat a számunkra. Aki valami borzalmas balesetnek köszönhetően nem tett még próbát a Firefighttal, az most semmiképpen se hagyja ki, mert egyszerűen zseniális ez az egész.



Folyamatos aggodalom van bennem amiatt, hogy a Bungie elhagyta a franchise-t. Tisztában vagyok vele, hogy a 343 Industriesnál jobb kezekbe nem is kerülhetett volna a cím, elnézve ezt a tartalmas csomagot már egy kicsivel közelebb kerültem a megoldáshoz. Ugyanis hatalmas törődés és szeretet érződik belőle, olyasfajta szakértelem, amire csak egy fanatikus rajongó képes szert tenni. Remélem, minimum ezt fogom majd érezni a közelgő Halo 4 esetében is. En bizakodó vagyok...

17 komment - szólj hozzá!