Black Ops - Annihilation Map Pack teszt

Ahogyan azt már a Treyarch-tól megszokhattuk, szinte mértani pontossággal látják el a rajongókat pályacsomagokkal. Még ki sem hűlt a HDD-n az előző Escalation, már itt is van nekünk a legújabb csoda, ami a hírek szerint viszont nem is az utolsó lesz.

A csomag természetesen ismét négy teljesen új multis-, és egy zombis pályát tartalmaz. Első körben a vadregényes Shangri-La dzsungeléről írnék nektek egy szösszenetet. Nagyon úgy néz ki, hogy az előző csomag szupersztár zombihentelő főszereplői nem arattak éppen osztatlan sikert, ugyanis a történet szála visszatért a mindenki által szeretett pszichopata gyilkosainkhoz, akik egy véletlen folytán időzavarba, vagy inkább időgépbe kényszerültek menekülni a végtelen zombihorda elől. A viszonylag rövid teszt alatt ami rögtön feltűnt, az a gyönyörű grafika és végletekig megtervezett pályaszerkezet. Lesznek természetesen új ellenfelek, vissza fogjuk még sírni a jó öreg náci-zombizást, az már egyszer biztos. Rengeteg titok, rejtett poén és sok-sok kellemesen végigborzongott óra, nap, hét vár minden kedves rajongóra. Ez garantált!


A négy új pálya beváltotta azt, amit a Treyarch manapság magáról híresztelt, ugyanis mind a Drive In, a Hazard, Silo és a Hangar 18 alaposan átgondolt, aprólékos munkáról árulkodó pályák. Látszik, hogy a készítők valóban nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a rajongóknak kedvezzenek és valóban minden egyes csomaggal egyre jobbak lesznek a srácok. Ezúttal kissé erősebben érezhető a sniper-uralom, sok olyan pont van, ahol szinte az egész pályát be lehet látni, ezzel persze örök fragszerzési lehetőséget nyújtva a vadászoknak.


Van azonban két dolog, amit még mindig nem értünk itt a szerkesztőségben. Az egyik, hogy ha már a Black Opsnál kitalálták és újonnan bevezették a franchise-ba az interaktív háttért, mint olyat, akkor vajon a csomagokban miért szűkölködnek a pályák az izgő-mozgó dolgokban? Miért nincsenek olyan monumentális jelenetek, mint mondjuk az egyik első pályán a letaglózóan látványos, beinduló rakéta. A másik dolog, ami viszont már sokkal fájóbb pont nálam, hogy még mindig nem elérhető minden játékmód az új mapoknál. Ahogyan eddig, itt se tudunk egy jót hardcore-ozni, ami történetesen nekem a kedvenc típusú játékom. Fogalmam nincsen, miért kell ezt az egyszerű dolgot újra és újra kihagyni, mint lehetőséget…


Az Annihilation csomag tehát hozza a szokásos színvonalat, biztos vagyok benne, hogy a rajongók sok örömet fognak benne lelni, aki meg utálja a CoD-ot, az minek foglalkozik azzal, hogy kijött egy újabb csomag, ugyebár Nekik üzenem, hogy könnyen lehet, szeptember környékén érkezik a negyedik és egyben utolsó kiegészítés, amivel a Treyarch történelmet fog írni, lévén még soha egy CoD-hoz se jött ki négy DLC. Úgy legyen, én várom sok-sok szeretettel!

19 komment - szólj hozzá!