WRC 3: FIA World Racing Championship teszt

Mi tesz egy pilótát világbajnokká? Az elszántság? A bátorság? Vagy a sebesség? Nem. Egy győztesnek ennél többre van szüksége. Döntéseket kell hoznia, áttörve autója teljesítményét, és saját képességeinek határait, döntéseket, melyek életének következő másodperceit határozzák meg.
  • Írta: Daks

Kommentek

#28
Én most ezt tolom épp. :)
Meglepően élvezetes sokkal jobb mint a mostani!
Mondjuk én szeretem a régi játékokat nem zavar ha nem csillog villog minden.
Nosztalgia ;)
#27
még csak most sikerült beszereznem(ps3) de kellemes meglepetés..mondjuk én imádom a wrc-t nézni is! egész jó vezetési élményt nyújt ha megszokja az ember ,de a szélvédő piszkolódhatna mint a dirt-be
#26
Én még nem próbáltam, de biztos lehet benne durván csapatni.
#25
Én sajnos csak billentyűzettel tudom játszani és az elején bizony szoknom kellett a játékot. Az irányítás meg a hangok valahogy nem voltak az igaziak. Aztán motorháztető nézetre váltva kissé ledöbbentem. Mintha egy új játékot kaptam volna. Hirtelen összeállt a kép, fantasztikusan érezni a kocsi súlyát és mozgását, a hangok félelmetesen jók és teljesen bele tudja élni magát az ember. Végre ezt a részt már valóban jól összerakták, jogosan jár a fejlesztőknek a dicséret.
#24
#23: ja és az sem túl vagány mikor egy helikopterrel kell tartsd a tempót...
#23
Hmmmm... ettől a játéktól kaptam meleget is meg hideget. Először is jó, hogy az első két rész után játszhatóbb a fizika miatt. További jó dolog, hogy szépen kidolgozott pályák vannak, azonban nagy fekete pont, hogy lényegében két-három szakaszból áll össze egy rali. Rossz pont a fizikánál, hogy ugratásnál Hollywood effektussal repül az autó, valóságban a finn ralin nagyokat ugratnak de általában nem törnek össze a gépek. Nagy kár, hogy a Road to Gloryban benne van egy csomó jó autó (70-es évek, 80-as évek, 90-es évek, 2000-es évek, kis- és nagy teljesítményű kétkerekesek), amelyekkel nem lehet bajnokságba menni. A hang: a navigátor hang okés, a többi nem túl realisztikus, van csattogás meg minden, de azért a Dirtben hallható Subaruk boxermotor hangját erősen hiányolom... Van még egy dolog, ami a játék színességébe segít, de szerintem egy Dirt koppintás és nagyon nagy értelmét személy szerint nem látom: a habszivacstáblák szétzúzása és a drift próbák. A ralisulis próbatétel szuper, viszont amikor egymás után kell rajtolni az aszfalton okés murván viszont nem, mert az előtted lévő autó porába kell menj diktálás nélkül, ami nem túl élvezetes.
#22
Kormánnyal (force feedback) állat !!! Nem értem a fanyalgókat :D Lehet nehéz nekik :D Grafika egész jó,hangulatosak a pályák ..néhány pálya elég szép ...osztom a pontozást reális:) Sexi vagy nem sexi ..hát ..erre varjál gombot.. :D
#21
8.2????? ez 1 rakadék szégyen! Te biztos ezt toltad nem lehet hogy félrenyúltál és a DIRT pattant be helyette ez a rakadék meg spontán elégett??!!
#20
#19: Körítés/hangulat fokozására nem is tudom, mit tehetnének egy teljesen hivatalos pályákat/autókat felsorakoztató ralli játékba, de szerintem Te a startvonalnál autót körbeugráló félmeztelen sunákat hiányolod, akik csúsznak-másznak a motorháztetőn és vizezik össze magukat egy locsolótömlővel, mint egy NFS-ben. :-) Ha így nézzük, akkor egyik Colin sem volt csábító. A Dirt-el pedig már nem is érdemes hasonlítani, nem ez a kategória... Aki a jobb időeredményre hajazik, nem fogja érdekelni, hogy pl milyen lens flare van a játékban.
#19
DaksModerátor
#18: A szexit ebben a kontextusban természetesen nem arra kell érteni, hogy nincs benne erotika. Hanem arra, hogy a játék körítése, hangulata nem elég csábító. :)
#18
Üdv!
Nem tudom, hogyan szórakozhat jól az arcade és simulation pilóta, amikor hibázik a fizika?! És még valami, nem tudom mi volt a viszonyítási alap, de ez egy autós játék és nem pedig 7 Sins, méghogy "nem elég szexi"... Hirtelen nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek.
#17
"továbbra se annyira élvezetes, mint a Colin McRea, vagy Richard Burnes Rally"
A Burnes helyett Burns szerintem.

Szerintem nagyon jó játék a WRC 3. Rallis játékokkal a CMR 2-n kívül nem igazán játszottam,de ezt valamiért kipróbáltam. És nem igazán okozott csalódást. Én konkrétan szeretem. Ha még egy ekkorát tudnak fejlődni,én rallizni már csak ezzel fogok. Élvezetes,használható,játékmódokban sincs hiány.

Egyébként a Milestone elkezdett egyre szimpatikusabb lenni számomra. Észrevette hogy a piacon rengeteg híres versenysorozat van,és ezeknek a jogait meg is vette. És láss csodát,ebben az évben kiadott egy SBK Generations-t és egy WRC 3-at. Már csak egyetlen dolgot kéne megcsinálnia,és azzal meg is nyerné a piacon a versenyt: Ha megszerezné a GP2 jogait. Ugyanis abban a pillanatban a versenyjátékok CoD-jának meg lenne a riválisa. És szerintem lenne olyan kiélezett a harc a két játék közt,mint a CoD és a BF közt.
#16
#15: sajnos nincsen
#15
Sziasztok megmondaná valaki nekem hogy van-e ebben osztott képernyős mód? köszi
#14
#9: Nekem semmi bajom nem volt a Dirt irányításával, annak legalább még valami köze volt a realisztikussághoz, mondjuk a satufék bármilyen talajon tényleg illúzióromboló volt, és csúsztatni se volt könnyű. Ezért írtak is rá egy mod-ot, ami a satuféket "rosszabbra" állította, és könnyebb volt utána csúsztatni is.
Dirt 2 még elment, de már nagyon kezdett árkádosodni, és egyre kevesebb volt az igazi Rally benne. Dirt 3-ról meg ne is beszéljünk.
De ha valakinek igazi szimuláció kell, az tegye fel a Ricsárd Börnszöt, attól jobbat nemigen talál.
#13
Noh kipróbáltam ezt a csodát, abszolút pozitív érzéseim vannak vele kapcsolatban, talán picit kopottas, de számomra abszolút élvezhető/élvezetes.
#12
#11: a DiRT 3-ban nekem is nyűg volt a Gymkhama, a vicc meg az, hogy a Showdownban még azt tudtam leginkább értékelni a többi (legtöbbször a szerencsén múló) futamokhoz képest ^^

#9: Nekem a mai napig a Colin 2 volt a legnagyobb élményem a műfajban, de a DiRT-öket is szeretem, én nem éreztem gondot az első rész irányításánál sem, mindig javítgattam az időmön, egyre több pénzt bezsebelve nehezebb fokozatokon..a 3-nál nem értem mért vették ki a fizetőeszközt, persze így minden egyszerűbb, de azért szvsz nem erre kéne haladni.
#11
#9: Alapjában véve szvsz nem lett volna gond a Dirt 2-vel, ha nem borzasztóan rövidek és repetitívek a pályák. Gyakorlatilag egy versenyhétvége abból állt, hogy egyetlen pályaszakaszt jártunk be oda-vissza és ez pofátlan módon még jópárszor ismétlődött. A hangulat viszont nagyon eltalált, a grafika, a kocsik irányíthatósága mind-mind rendben volt és nekem speciel a rallycross is bejött, élvezetesek voltak a pozícióharcok a többiek ellen. A Dirt 3 némiképp előrelépés volt az éjszakai futamok bevezetésével, viszont a pályák még rövidebbek és ismétlődőek lettek. Az idegtépő gymkhana-mód pedig a legröhejesebb "újítás" a rally-s játékok történetében. Nagyon kiváncsi vagyok a WRC 3-ra, mert valóban nagy hiánycikk egy élvezhető, valódi rallys játék a piacról.
#10
9. A showdownt azért ne vedd ide. Ők maguk mondták, hogy ez inkább roncsderbi, mint rally, de a jónép nem akarja megérteni. Ki kellett volna adni más néven, és kész. Talán a single gyengusz lett, de multiban viszont felulmúlja az összes Dirt epizódot :-D
#9
#7: Lássuk csak, ugye az egész Dirt a hajdani Colin McRae rallykból nőtt ki. Első CMR: ps-re, eredeti helyszínek és autók. Király. CMR 2, ps-re szintúgy. Ugyancsak eredeti helyszínek és autók, szebb grafikával, király, előreléptünk.
Harmadik,negyedik, és CMR 2005. Ezek ugye ps 2-re, de itt már nem eredeti autók, pontosabban csapatok voltak, de még ezek is jók elmentek. Mondjuk én a második résztől már a grafikán kívül nagy javulást nem láttam. A kezelés egyre árkádosabb, de ez sem nagy ügy.
Aztán jöttek a DIRT-ök, amiknek a fenteikhez már a nem sok közük volt. Az első DIRT borzalmas irányítása engem sokkolt, a DIRT 2 és 3 jó volt, csak a rövid szakaszok, és a nem hivatalos csapatok nem tettek jót a hangulatnak. A pörgős forgós gymkhana és Rallycross szerintem érdektelen.
Dirt Showdown? Codemasters egyes, leülhet.
Hát ezért romlik a Codemasters rallys játékainak a színvonala. A WRC sorozat ellenben tart valamerre. ÉS végre rally hangulata van, mint a CMR-nek 98-ban.