Assassin's Creed IV: Black Flag teszt

  • Írta: zoenn
  • 2013. november 5.
  • assassins creed 4: black flag, teszt, x360
Link másolása
Vitorlákat bonts, kardot szegezz, ágyúval tüzelésre felkészülni - a kalózok aranykorában szinte mindennap elhangzott ez a mondat. A Ubisoft is így tett, s egyenesen az előző rész hiányosságait vette célba. De vajon talált?

A franciák ezúttal hátrafelé léptek az idővonalon, az Assassin’s Creed IV: Black Flagben a harmadik rész főhősének nagyapját ismerhetjük meg. Edward Kenway nem élt olyan szigorú szabályok szerint, mint az unokája, Connor. Habzsolta az életet és a nőket, története korántsem könnyfakasztó, sokkal inkább kalandfilmekbe illő. A Desmond-vonalnak immáron vége, a Ubisoft Montreal mégsem pihent: több százan dolgoztak a játékon több kontinensen. Az unalmas indián vérmérséklet helyett igazi rosszfiús, hetvenkedő alkotás a Black Flag, szinte már olyan, mint a GTA, csak szkúnerekkel. Habár a kalózos téma kicsit elrettentő lehet azok számára, akik jéghideg orgyilkosságok és kötelességtudat miatt csípték a sorozatot, szó sincs lányregényről, mindaz tetten érhető benne, amiért szerettük a sorozatot. Igaz, falábak és beszélő papagájok nélkül. 


Ez mind szép és jó, de vajon tényleg megérdemli a játék, hogy valódi, számozott folytatás legyen? Nem egészen. Hiába nagyobb és változatosabb a terep, mint korábban. A végtelen óceán ugyan varázslatos, de a városoknak sok esetben nincs „lelke”, bár a térségre jellemző főbb jellegzetességek felismerhetőek, a sorozat csúcsát még mindig az ACII Velencéje jelenti. Ha a vitorlázást már az előző részben sem szeretted, most sem fogod, pláne úgy, hogy a játékmenetben elég hangsúlyos szerep jut neki. A Ubisoft Montreal szerint ez jelenti az ugródeszkát, egy új stílust, amely majd némi újdonságot csempész a sorozatba. Mindemellett a templomosok és orgyilkos csatája visszatérő téma, így az évszázados háború és az alig észrevehető természetfeletti szál továbbgondolása miatt a szemellenzős rajongóknak is érdemes egy pillantást vetni rá.

A magyarításról

Csakúgy, mint az előző rész, a PlayOn jóvoltából ismét magyar felirattal került a boltokba a játék. Szerencsére a Splinter Cell: Blacklist gyatra minőségére rácáfolva elég tisztességes honosítást kapott a cucc. Az elírások ritkák, egy-két magyartalan kifejezésen kívül a káromkodások direkt finomításán ütközhetünk meg, de összességében vállalható munka.

A bevezető képsorokon rögtön egy tengeri csata kellős közepén találjuk magunkat, a masszív viharban játszódó csetepaté balul sül el, mi pedig hajótöröttként végezzük. Az ellenséges hajó egyik túlélője egy csicsás gúnyába öltözött orgyilkos, aki hamar menekülőre fogja. Edward Kenway itt még egy koszostalpú fiatal kalóz, követi a delikvenst a dzsungelbe, és hamarosan nyakon csípi. A fickó Walpole névre hallgat, mindenáron el kell jutnia Havannába, ám hősünk ledöfi, majd magára ölti az asszaszin szerelést, és ellopja Walpole személyazonosságát is. Nincs itt dicső hagyaték, sem magasztos hitvallás – hősünkből így lesz mindenre elszánt orgyilkos. Edward úgy hagyta ott szerelmét, hogy azt ígérte, meggazdagodik, s ehhez akkoriban a kalóz-életforma volt a legideálisabb. Egy naiv kereskedő segítségével már hajóval keresi fel Havannát, ahol a helyi kormányzóhoz visz az útja, immáron Walpole-ként. Hamarosan a templomosok szövetségében találja magát, hiszen hősünk korábbi áldozata voltaképpen elárulta a rendjét és át akart állni a riválisokhoz. Edward akaratán kívül belecsöppen ebbe az évszázados háborúba, s ha már itt van, kiveszi belőle a részét.


Szerencsére hősünk immáron szerethető, nem annyira makacs és „tedd ki, hagy hűljön”, mint Connor. Romantikus mivolta miatt inkább Ezióhoz hasonlíthatjuk, bár korántsem akkora csődör, kedvesét még akkor is imádja, ha néha-néha félrelép. Opportunista és remek kardvívó, s abban reménykedik, hogy ha gazdag lesz, visszaszerezheti elhidegült nőjét, akit Angliában hagyott. Az Assassin’s Creed IV: Black Flag talán legvonzóbb része maga a környezet. Színekben gazdag, meleg fénnyel simogatja arcunkat, a Karib-tenger térsége ideális játszótér. A kalózok fordulatos élete, mely rendszerint gyors és tragikus véget ért, itt is megfigyelhető. A küldetések témája, a haszonszerzés, a mulatságok és a kíméletlen gyilkosságok egyaránt az adott korszakból merítenek. Habár Edward szembesül az életforma sötétebb oldalával, tényleg egy nagyívű és szórakoztató kalandban lesz részünk. Olyan híres kalózokkal találkozunk, mint Feketeszakáll, Anne Bonny, “Calico” Jack Rackham és Ben Hornigold, némelyikük ellenségünkké válik, másokkal szívélyes barátságot kötünk. S közben mindent áthat a két rend közti véget nem érő ellenségeskedés, a Ubisoft írói ismét tökéletes egyveleget alkottak a fikció és a történelmi tények között lavírozva.


Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy a történet egy pontján főszereplőnknek választania kell a gazdagság és világ sorsát befolyásoló Krédó között. Természetesen hősünk a nagyobb cél mellett teszi le voksát, a döntés természetesnek hat, abszolút nem erőltetett. A narratívát csavarják, ahogy lehet, tele van árulásokkal, hőstettekkel, galád húzásokkal, s ami a legfontosabb, Edward nem csupán egy külső szemlélő, szerepe logikus és érthető, fontos részét képezi az egész kalamajkának. Persze a modern rész most sem hiányozhat, egy teljesen új arcot kaptunk egy zöldfülű kutató személyében, anélkül, hogy bármilyen poént lelőnénk, legyen elég annyi, hogy az Abstergónál már nem kell leszármazottnak lenni ahhoz, hogy a memóriából kinyerhető legyen a kívánt történelmi személy élete. A készítők sikerrel vették az akadályt, az új szál mellett Desmond sztorija unalmasnak és fárasztónak tűnik, annak ellenére, hogy még mindig erőltetett ez a szál.

Edward és a rokkantak

Ne ijedj meg a címen, a hazai forgalmazó ismét úgy gondolta, hogy némi vírusmarketing jót tesz a hazai eladásoknak. Már tavaly is beöltöztettek egy delikvenst az aktuális főszereplőnek, ám akkor az autósok parkolási büntetését fizette ki az úriember. A magyar Edward idén leteremtette azokat a nagymellű figurákat, akik a rokkantaknak kijelölt helyen „várakoztak”. Az akcióról videó is készült, itt tekintheted meg.

A Black Flag világa hatalmas és változatos játszótér minden játékos számára, s ami a legfontosabb: tele van tennivalóval. A szárazföldek közti utazás teljes egészében hajóval történik, a természet burjánzik mindenhol. Delfinek lubickolnak a hajók közt, néha egy-egy bálnával is találkozunk. A gyorsutazás egy nagy terhet levesz a vállunkról, de a küldetéseken kívül érdemes szétnézni, hiszen a felfedezés egyrészt jövedelmező elfoglaltság, másrészt számtalan titokra derül fény, s számos kihívást teljesíthetünk. Nem beszélve arról, hogy aki az összes Animus-adatot meg akarja szerezni, több hetes elfoglaltsággal számolhat. Ha nem a történetet göngyölgetjük, megtisztíthatjuk a tengeri erődöket, raktárakat fosztogathatunk, állatokra vadászhatunk és orgyilkos-megbízásokat fogadhatunk el, amelyek rendszerint egy-egy templomos főmufti utáni kutatásban és annak halálában merül ki. Amint elérünk egy új helyszínre, kapaszkodjunk fel az adott magaslati pontra, szinkronizáljuk a látottakat, nyissuk fel a térképet és csekkoljuk le a főbb teendőket. A vadászatnak immáron van értelme: a leölt állatok bőréből különféle cuccokat craftolhatunk magunknak, függetlenül attól, hogy szárazföldi, vagy tengeri jószágokról beszélünk. A kincskeresés sem utolsó móka, sebtében lefirkált térképek alapján kutakodhatunk, vizuális nyomok és koordináták alapján. Ha megvan a cucc, miénk az arany és néhány fejlesztési tervrajz hajónkhoz, a csókához. A Ubisoft célja az volt, hogy érezd jól magad ebben a tág közegben, élj együtt vele, s hasítsd ki a saját szeletedet a tortából.


Az irányítás teljesen zökkenőmentes, az újratöltés pillanatok alatt lezajlik, legyen szó Edwardről, vagy a hajónkról. A kormányzás finom, az oldalsó ágyúkkal való célzás pedig hasonló, mint az ACIII-ban, amellett, hogy sokkal kifinomultabb, a kamera is simán forgatható. Az egyik pillanatban még egy part menti raktárt fosztogattunk, pár szempillantással később már a Csóka kormánya mögé pattantunk, s irány a nyílt víz. Percekkel azután egy kereskedőhajót pillantunk meg, a támadás gyorsan lezajlik, nem átkozódunk a félkész megoldások láttán, mert olyanok nincsenek. A tengeri csatákat több tényező befolyásolja: az ellenséges bárka mérete, az időjárás, milyen közel van a parthoz, stb. A kihívás folyamatos, egyenlő erőviszonyok mellett nem is okoz megoldhatatlan problémákat. Folyamatosan körözünk, próbálunk előnyös tüzelési pozícióba kerülni, a sortűz és a repkedő darabok látványa igen erőteljes hangulatot gerjeszt. Társaink kiáltoznak, az ágyúk dörögnek, miközben a tenger tajtékzik, villámok cikáznak az égben, mennydörgés hangja keveredik a fegyverek hangjával. Ha a kiszemelt lélekvesztő kellőképpen meggyengült, akkor jött el az ideje annak, hogy a fedélzetére lépjünk. Megcsáklyázhatjuk a ladikot, netán a tengerben úszva is megközelíthetjük, de lőhetünk még párat, hogy még inkább legyengítsük a legénységet. Igazán vagány, amint felkapaszkodunk hajónk árbocrúdjára, elvágunk egy kötelet és átlengedezünk az ellenfélhez, s még a levegőből lekaszabolhatjuk a kapitányt. Az első pár alkalommal az állunkat fogjuk keresni – ezt garantálom.


A harcrendszeren különösebb változás nem történt tavaly óta, három lehetőségre kell figyelünk: a támadás mellett a hárításra, illetve a lőfegyverek, füstbombák, dobókések bevetésére. A makacsul védekezőket egy baráti rúgással gyengíthetjük meg, egyszerre több ellenfélnél pedig folyamatosan helyezkednünk kell. Sajnos az ellenfelek intelligenciája még mindig nem a legjobb, hiába hányjuk kardélre társukat, ha máshova néznek, nem hallják meg annak halálsikolyát. A fizika is néha mulatságos dolgozat mutat fel, az emberek beragadnak két tereptárgy közé, s igen, a háztetőkön ugrándozva lehet, hogy totál máshova ugrik hősünk, mint azt szeretnénk. Hiába a sandbox stílus, sokszor áthatolhatatlan akadályokba ütközünk, a városokban ugyan nincsenek határok, a dzsungelben viszont igen, szilamászás terén Edward abszolút nem jeleskedik. Ettől eltekintve a Black Flag a sorozat legnagyobb szabadságot nyújtó epizódja, a belefektetett munka páratlan.


A korábban csupán „szükséges rossz” kategóriát képviselő többjátékos mód mára elég tisztességesen beértett. Szigorúan csak a single után ajánlott, elvégre a kampányban nyithatunk meg különféle cuccokat a multis karakterünk számára, amit szerteágazó részletességgel testreszabhatunk. Felcicomázott pulykakakasra emlékeztető gyilkosok, már nem is annyira gyilkosok, de spongyát rá. Még több játékmód és térkép került a csomagba, s még mindig a merényleteken van a hangsúly. A Wolpackben ismét összedolgozhatunk cimboráinkkal, a Discovery pedig inkább emlékeztet a single-re, itt is a kooperatív munkán van a hangsúly, igaz, egy sztorivezérelt mini-kampány keretében. A friss Domination a Black Flag King of the Hillje, szintén csapatalapú elfoglaltsággal kecsegtet. A Game Lab mód a privát meccsek megfelelője, úgy módosíthatod a jellemzőket, ahogy csak szeretnéd. Utálod a pisztolyokat? Tüntesd el! Nincs jutalom a lopakodva gyilkolásért? Állítsd be! Megkeserítik az életedet a tetőről rád vetődő ellenfelek? Kapcsold ki ezt a lehetőséget!

Viszlát, Uplay Passport!

Ahogy az lenni szokott, ismét találunk egy online pass-t a játék dobozában, amivel hozzáférhetünk az Assassin’s Creed IV multijához, ám mint kiderült, néhány single player küldetést is ehhez a kódhoz kötöttek a franciák. A rajongók persze felháborodtak, s a nyomásnak pár nappal később engedett a kiadó. Extra összeg nélkül férhetünk hozzá ezekhez a missziókhoz, az Edward’s Feet társalkalmazáshoz, a multihoz és még néhány tartalomhoz. Az Uplay Passportot már ingyen tölthetjük le az Xbox Live-ról és a PSN-ről.



Habár az Assassin’s Creed IV: Black Flaget még a leköszönő generáció masináján teszteltük, a látvány még így is elképesztő. Nem csupán azért, mert zökkenőmentes a váltás a szigetek és a kékeszöld tenger között, hanem élénk és vad, s ahol kell, részletes és ismétlődések nélküli. Szinte magunkon érezzük a karibi világ fülledt éghajlatát, a városok poros utcáit a talpunk alatt.  A karaktermodellekkel nincs gond, bár Edward feketével kihúzott szemhéja kicsit bohém; mozgása sem olyan trampli, mint Connoré, inkább peckesen lépdel. Ahogy az lenni szokott, a szinkron és a zenék minőségén nem spórolt a montreali brigád, Edward hangját egy relatíve ismeretlen alak, Matt Ryan kölcsönzi, akit eddig csupán sorozatokból ismerhetünk. A hullámok moraja, az összeroppanó gerendák zaja mind-mind olyan apró és fontos részlet, amik nélkül kevesebb lenne az egész. S mikor a legénységünk rázendít egy matrózdalra (amiket mi taníthatunk nekik a repkedő kottákat gyűjtögetve), már mi is eggyé válunk a tengerrel. Bizony így kell perfekt hangulatot teremteni!


Megfordult a fejünkben, hogy a kalózos téma összeegyezhetetlen lesz a sorozat korábbi szellemiségével. Kellemesen csalódtunk, hiszen a Ubisoftnál nem találtak süket fülekre a rajongói panaszok: a formulát tökéletesítették, s a játékot egy igazán erőteljes és ágyúdörrenésekkel teli korszakba ágyazták. A szabadság terén még egy lépést tettek a tökéletesség felé, s a tengeri csaták sem bizonyultak lerágott csontnak. Edward ismét egy érdekes karakter, a történet szerteágazó és marasztaló – a mechanika minden együtthatója a helyén van, rajtad áll, hogy mit kezdesz vele. A kalózkodás esetünkben nem bűncselekmény, büntetlenül lehet élvezni. Égessük fel porig azokat az átkozott spanyol hajókat!

 

Kapcsolódó cikkek

88.
88.
crytek
PC-n állítolag mindenki megkapta az Aveline DLC-t egy új patch keretein belül
86.
86.
pekka2002
#80: 1. Annyira szaggat a játék hogy játszhatatlan ( Havanna és egyéb kisfalvak) Kivéve a tengeren. --> szar a géped..
2. A felirat egyszerűen olvashatatlan, ugyanis beleolvad környezetébe és egyáltalán nincsen kiemelve. --> szar a géped
"Na akkor most akkor" "megfogott ebbe" "nemis" "mást mondani minthogy" "szörnyű hogy" ugyanezek jó párszor --> szar vagy nyelvtanból, tanulj meg rendesen, helyesen írni magyarul..
Egész hozzászólásod --> troll vagy..
84.
84.
sajttaller
#80: Nem lehet, hogy alapvetően nem a játékkal, hanem veled van a baj? Szerintem teljesen érthető a sztori, sőt még a feliratot is el lehet olvasni. PS3-n nem szaggat egyáltalán, hogy te mit csináltál, hogy nálad nem megy, az rejtély...
Arról már nem is beszélve, hogy az "őszinte igazság" nem más, mint az egyéni véleményed. Remélem senki nem hallgat rád, mert a játék, szerintem, jó, és aki szereti ezt a stílust, annak sok élményt adhat.
83.
83.
Zolee76
#80: Bocs de a mondandódnak se füle se farka. egy indokot se írtál, nemhogy többet. Ha nem lehet vele játszani, akkor honnan tudod, hogy szaggat, és unalmas a történet. Én szinte mindig használt játékot veszek, de ezt fóliásan vettem meg a fiammal felesbe, és egyáltalán nem bántuk meg. Nálunk nem szaggatott, és a felirat is látható volt (xbox360). Ja és nálunk a sztori se volt unalmas. JÁTSZHATÓ!!! Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a sandbox játékokat, és az AC-t.
82.
82.
Janrobi2000
81.
81.
Danielboy
80.
80.
Danielboy
Na akkor most akkor elmondom az őszinte igazságot erről a "játéknak" Nevezett valamiről. Van pozitív dolog és negatív ami megfogott ebbe a "játékba" De annyi a negatívum hogy egyszerűen nemis tudok mást mondani minthogy ez a Valami nem nevezhető játéknak, olyan borzalmasan szörnyű hogy játszhatatlan és több szempontból is megindokolom hogy miért és remélem hallgattok rám és elolvassátok.
1. Annyira szaggat a játék hogy játszhatatlan ( Havanna és egyéb kisfalvak) Kivéve a tengeren.
2. A felirat egyszerűen olvashatatlan, ugyanis beleolvad környezetébe és egyáltalán nincsen kiemelve.
3. Unalmas történet főleg hogy olvashatatlan felirattal áldották meg ezt a szerencsétlen "játéknak" Nevezett valamit.
Tulajdonképpen ennyi lenne a mondadóm erről a játékról ami egyébként nagyon jó játék lenne mert van értelme de amiket elmondtam annyira negatív hogy hiába lenne jó ( NEM JÓ.) Nem ajánlom senkinek ezt a játékot mert nem ér meg annyit hogy kiadj rá bármennyi pénzt is!!! Undorító ahogy megcsinálták nemis értem hogy hogyan jöhetett forgalomba, hogyan engedhették tovább ezt a genetikai hulladékot. Ja és az előzőn is szagatott ezért vettem új ps3-at íme ezen is szaggat. (JÁTSZHATATLAN). Ennyit erről.
77.
77.
gabiera
Ma vettem meg az Assassins creed IV. Black flag-et, és csehül van minden! Magyar felirattal van kiadva, rajta van a dobozán is. Nem tudom, hogyan lehet a magyar feliratot kiválasztani, mert minden csehül van. Kérlek segítsetek. Köszi.
76.
76.
#45: Én nem bírok eligazodni rajtad. Egyszer azt mondod, hogy az AC4 unalmas és sz*r, máskor azt mondod, hogy az AC3 volt a legjobb rész eddig. Döntsd már el, hogy akkor melyik.
74.
74.
crashpipi
Hát, ez a PS exkluzív plusz egy órás Aveline küldi jó fél órának is és még annak is full kihívásmentes és unalmas. :/ Ilyet inkább ne is csinálnának... :/
73.
73.
crashpipi
#71: Principe szigete lesz ott a sztoriban idővel. ;)
72.
72.
crashpipi
#71: Én sem találtam a környéken a nyílt vizen kívül semmit. Lehet, hogy bug vagy majd később adódik valami a sztoriban...
71.
71.
juhaszroli
Sziasztok!

Van egy kincses térképem, 992/422
Nem volt nálam ott semmi a térképen, youtubeon megnéztem, Principe nevű sziget.
PS3-on játszok, miért nincs meg ez a sziget? Valami DLC-be lenne benne?(Akkor miért találhattam meg hozzá a térképet...)

Üdv!
70.
70.
crashpipi
Ez a játék zseniális! :) Nem bántam meg, hogy a sok hezitálás után megvettem. Lentebb már írtam, hogy nekem ez kimaradt. Se az 1-et, se a 2-őt nem próbáltam, így nekem nem hiányzik semmi, annyi elvárásom volt csupán, hogy ne legyen olyan hangulattalan unalmas sz.r, mint a 3, amit pár óra után feladtam.
Ezt alig lehet letenni. Utoljára a GTA V. szippantott így be. :)
Már csupán az tetemes idő, ha 1-1 új helyszínre megérkezve kimaxolod a gyűjtenivaló listát, hogy kisárguljon a térképen. A látvány lenyűgöző. Megkockáztatom, hogy a jelenleg kint lévő játékok közül ez a legszebb PS4-es játék. Lehet, hogy technikailag nem, mert papíron a Killzone úgymond techdemó, de összességében nekem ez jobban tetszik. Igaz számos elem kicsit Far Cry 3-as, de már olyan rég toltam és annyira tetszett az is, hogy nálam belefér. (vadászat, craftolás, torony elfoglalás, eagle view, stb.)
Úgy hogy a főszállal még csak most értem Kingstonba, kb 30 % körül van a statisztikám, már beletettem 18 órát. :) Csak az tűnik fel, hogy merül a kontroller és szól, hogy cseréljem. :D
Technikai probléma nálam ezidáig nem volt. Nem fagyott vagy akadt meg soha. Talán kétszer, huzamosabb sprinteléskor volt az, hogy picit lassabban töltötte be itt-ott a textúrákat, de az is csak szőrszálhasogatás, alig észrevehető.
Mindenkinek ajánlom! Már rögtön ezt kellett volna venni a KZ helyett is. :D
69.
69.
lacinho01
ééééééés megvan a platina trophy
68.
68.
Claymen
#66: Szerintem próbáld ki, messze jobb mint 3. része. Szerintem a 3. a széria leggyengébb darabja, de a Black Flag igen jó :D Elképesztő a hangulata, látványa. Él és lélegzik az egész világ. rengeteg tevékenység, és KALÓZ vagy :D
67.
67.
Claymen
#65: Felvettem a srácot, szívesen játszok veletek, legalább elmagyarázza, hogyan kell :D
66.
66.
crashpipi
Mit mondtok arra, érdemes kipróbálni, ha csak a 3-at játszottam ki, a korábbiakat nem is láttam és egy élettelen, hangulattalan, szánalmas, vontatott sz.rnak tartom? :) Ez a világ így képeken nagyon bejön. :)
65.
65.
krizsa66
Assassin's Creed 4 multiplayer klánba keresünk tagokat. 2 napja létezik a klán, eddig csekély számú taggal rendelkezünk. Nem vagyunk profi játékosok, bárkit szívesen beveszünk. Ha tetszik a multi és nem szeretnél tovább magányosan játszani, nyugodtan lépj be. manhertzroland -ot felveszitek (Uplay) és nála tudtok jelentkezni.
64.
64.
Claymen
Én még a fő történetet gyűröm, nagyon évezem a játékot. Nekem a 3. hatalmas csalódás volt, de itt visszatért a remény :D
Az egyetlen amit igazán hiányolok az a heves közelharc. Bármennyien vesznek körbe nem támadnak meg csak ácsorognak, és ahogyan már le is írta valaki, elképesztően minimális az esélye annak, hogy egy időben ketten támadjanak. Perceket vártam néha, hogy az animációt megleshessem, pedig kár érte, mert bitang jól néznek ki.
De ezt leszámítva nekem az év játéka. Conorral minimálisan sem sikerült azonosulnom, meg ez az indiános téma nekem egyáltalán nem jött át. Nekem túlontúl bárgyú volt Assassinnak.
De így egy pénzéhes, lelketlen kalózként élvezet a játék minden perce.
63.
63.
miki1105
Én ma vittem végig Pc-n 75% jutottam, szerintem nagyon jó játék lett, hibák vannak benne de így is nagyon jól eltalálták ezt a kalózkodást, én személy szerint nem is tudok ilyen témában másik játékot amelyik ilyen jól össze lett rakva. Csak ajánlani tudom mindenkinek, 1-2 hét alatt sikerült végigvinnem, tehát elég hosszú lett.
62.
62.
hawaii
Egyáltalán nem erőltetett a jelenkori szál szerintem. Én jobban élveztem, mint a kalózosdit! Mindig alig vártam, hogy új információkat szerezhessek meg a jelenben!
61.
61.
adam6751
#60: Ja, a multi uncsibb, a harcrendszer (vagy inkább úgy mondom, a harcok) pedig siralmasak. Az AC3-ban sokkal gyorsabb volt a harc. Voltak double counterek és mindig támadott legalább egy katona. Itt meg körbe állnak oszt' várnak mint a III előtti részekben...A szigeteket meg meguntam...elegem van a pálmafákból meg a tengerből...Szóval a harcokat és a hangulatot leszámítva jobb a háromnál, de most második végigjátszásra...nem is tudom...mindegy, jó játék lett.
60.
60.
lacinho01
egyetértek a cikk írójával a multi most valahogy nem olyan szórakoztató
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...