Mad Max teszt

Egy őrült világban nem könnyű életben maradni. A nukleáris háború romba döntötte a civilizációt, kietlen sivataggá változtatva mindent. Vérszomjas autós bandák róják a pusztaságot, ember embernek farkasa. Nincsenek hősök.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#39
#37: " kezdetben bejött, de egy idő után rá kellett jönnöm a fizikai teljes hiányát mellőzi ,,

Na erről van szó ... Még egy ilyen játékban is fizikát várunk ahol egy autó van nem ,hogy egy ELIT-nek számító Forza Horizon ban ahol meg mindenki elnézi ,hogy fizika gyakorlatilag nincs is a játékban és kamutükröződések vannak csak azért ,mert a játék szép . . . . .
#38
Egy méltatlanul alulértékelt, játék!
Nekem nagyon, adja talán olyan 13 voltam a80-as évek közepén mikor először láttam a filmet, sosem hittem volna akkoriba hogy az feeling áthozható, egy játékba.
Habár az akkoriban , a játékok nagyon különböztek a mai gamek-től talán csak álmaimban reméltem hogy láthatok még ilyen szintű és grafikai kinézetű játékot (ezzel az összes 2006 utáni játékokra gondolok ott volt egy nagy szintlépés a játékok terén).
A játék hangulata, valami eszméletlen, a vidék árasztja magából azt a poszt-apokaliptikus érzést amit nem sok játékban tapasztalni (Fallout széria).
A játékmenet jóra sikeredett, nekem kifejezetten tetszik a pusztakezes verekedés, blokkolás, különféle kivégzési módszerekkel együtt nagyon hangulatos "ha lehet ilyet mondani".
Az autós üldözések, konfliktusok nagyon effektívek, és élvezetesek, főleg ahogy közben, tuningolja az ember a járgányt, képességeket, fegyvert.
Persze nem tökéletes, ahogy egy játék sem az max annak aki szereti, és egy kis "beleéléssel" pótolja azt ami esetleg kimaradt a játékból.
Nagyon örültem hogy tolhattam egy ilyen jó kis játékot ami hozta, azt régi feeling-et
amit a 80-as évek közepén a Mad Max film.
#37
A játék ötlete jó, de a megvalósítása sajnos egészes siralmas. Kezdve azzal, hogy hiába open world játék, minden egyes erőd egy scriptelt lineáris valami, amit csak 1 oldalról lehet lerohanni, és amiben szinte csak egy vonalon lehet haladni. Látom a létrát hol kéne felmászni, de mivel érthetetlen módon a karakter képtelen ugrani, ezért kell tegyek egy nagy kerülőt, hogy felvegyek valamit, ami tőlem karnyújtásnyira volt...de hát mit ad az autók istene...pontosan a játék által előírt kerülő úton ellenségek várnak rám, minő meglepő fordulat. Oké...ezt így az ember lenyeli egy-két alkalommal, de amikor minden helyszínen ilyen kötelező sétálás van az vicc, ahelyett, hogy szabadon lehessen mászkálni és különbnél különb módon bevenni egy erődőt. Mivel pedig nem lehet ugrani a karatkerrel, ezért sokszor beragadtam bizonyos helyekre, ahonnan egy sima ugrással kilehetett volna mászni/lépni, de így kellett bénázni 2-3 percig, ameddig a gurulással valahogy "felgurultam" a fél méterrel magasabban levő lépcsőre, nevetséges. Ami az autóvezetést illeti...kezdetben bejött, de egy idő után rá kellett jönnöm a fizikai teljes hiányát mellőzi és az ellenséges söförök hülyék, mint a föld...ha körbe karikában vezetsz, nem állják el az utadat, nem próbálnak valahogy eléd kerülni, csak simán jönnek utána, mintha zsinoron lennének kötve, ha akarod 10 percig is csak köröztök bármilyen ütközet nélkül, ha felvezeted őket egy magasabb részre, majd leugratsz...hirtelen elfelejtik, hogy te léteztél, hiába tartott egy üldözés akár hosszú percekig és látnak valószínű 1 szinttel lennebb, de ettől még nem jönnek utánad. Aztán arról nem is beszélve, hogy 1 méter távolságból egy gombnyomással hirtelen olyan erővel csattansz neki az ellenfélnek, hogy a fél élete lemegy...teljes a fizika hiánya. Szétroncsol az ellenfél, ripityára törik az autód, sőt még fel is robban...de seeeemmi gond, húzz félre az út szélén és a kis segéded hamar fél perc alatt a semmiből helyrehozza. Egyszerűen nincs meg az az érzés a játékban, hogy vigyázzak az autómra, mert ez a mindenem, amit verejtékes kemény munkával raktam össze. Nem mondom, hogy nem érdekes a játék alkalmanként és elvétve van benne izgalom is, de számomra nagyon nagyon hamar kippukkadt a bugyuta fizika és az ismétlődő küldetések miatt. Középszer játék, nem emelkedik ki az átlagból, ha valaki hasonló játékot akar, akkor inkább játszon a Batmannel, vagy a Shadows of Mordorral, azok jobban, főleg a Batman. Egyedüli szerencse, hogy nagyon nagyon leárazva vettem meg a játékot, így nem esik rosszúl a középszer, de ha teljes áron vettem volna most nagyon utálnám magam. Én 5-6 pontot adnék a játéknak, ha tényleg nincs más, amivel játszani, akkor elmegy, főleg, ha olcsón szerzed be...de minden más esetben mellőzném.
#36
#9: Amúgy mi köze egy orosz counter strike oldalnak a torrentekhez ?
#35
#34: Köszönöm a segítséget :)
#34
#33: A kaja amolyan lootolható tárgy, csakúgy mint a többi (pl. scrap). Egy kis villa ikon jelzi a kaját, odamész, és az E gomb, és eszel. Elraktározni viszont nem lehet.
#33
#22: Valóban szépen megy PC-n, nincs egy erőművem, mégis olyan beállításokon játszok, hogy magam is meglepődtem. :D Egyébként egy kérdés, nagyon amatőr, kinevetni nem ér.. :D Hogy lehet benne kajázni? xD A tutorialban nem volt benne probléma, most viszont sehogy nem bírok rájönni...
#32
#31: lehet vagonokat tuningolni? :D

(az előző üzenetet elküldte félkészen a fiam :D )
#31
#26: A Total Overdose mekkora jó volt már :D Imádtam.
----
Érdekel, hogy a játékban
#30
#29: Nekem a JC első része, mindig unalomba fulladt, de hátha ez bejön. Mindegy, majd teszek vele egy próbát. Köszi, a részletes választ. ;)
#29
#24: Nekem nagyon bejön. Egyébként is imádom a Mad Max világát, és az olyan verdákat, ami a filmekben, és a játékban is van, szóval engem már ezzel le is vett a lábamról a játék. Továbbá a Batman jellegű harcrendszer is bejön nekem, amit ez a játék is alkalmaz, plusz még az autós harcokat is imádom benne, ami nem csoda, hiszen a Gas Guzzler-t is rongyosra játszottam. Szóval engem teljesen elvarázsolt a játék. Azt hiszem ez olyan lesz nálam, mint a Just Cause 2=évek múlva is játszani fogok vele.

Azonban azt is meg kell említenem, hogy a sztori gyenge, szinte nulla (szvsz), és valóban nagyon repetitív tud lenni az ismétlődő feladatok miatt. Így hamar monotonná válhat, és unalomba tud fulladni azok számára különösen, akiket amúgy sem vonz annyira a Mad Max világa, és akiknek nem jön be az ilyen Just Cause 2 jellegű arcade, könnyed akció játék, amiben ráadásul tényleg mindig csak ugyan azt a pár dolgot kell csinálni: gyűjtögetni, verekedni, autós harcokat vívni, objektumokat robbantgatni. Tehát akinek pl. a Just Cause sem jött be, annak valószínűleg ez sem fog tetszeni.
#28
KB 20 percet bírtam vele... Hulladék. Nincs jobb szó!
#27
#26: *annyira- szerk????????????????????????????????
#26
#25: Nah azért annyire nem kell elkeseredni, tessék kipróbálni a The Saboteurt, a nagyon régi Total Overdose-t, a Prototypeokat vagy a Just Causokat vagy toronymagasan a Red Faction Guerrilla-t ha eszetlen mókázást akarunk.

Nincs azért veszve minden...
#25
Olyan szinten nem ismeri ez a játék a fizikát, hogy sírtam a röhögéstől miközben autókáztam...
Asszem ott nyomtam ki, mikor megfigyeltem, hogy dudálnak mielőtt elütnének, hogy eltudjak ugorni, aztán ha meg nem szállok vissza a kocsiba, ők is megállnak, hogy GTA módon verjük egymást.
Számomra akkora vicc ez a játék, hogy hihetetlen. Konkrétan a Shadow of Mordor Mad Max Edition-nel van dolgunk.
Igazából magával a műfajjal van probléma, ugyanis az összes OW játék szinte ugyanarra a sémára épül (az említett kettő, FC 3-4, WD stb...) egyedül a W3 a kivétel. Ott is vannak egyszerű és ismétlődő dolgok, lásd kérdőjelek, de baszki más játékokban ezek a kis fika kérdőjelek lesznek a mellékküldetések, ez az ami nem mindegy.
A Mad Max meg annyit is ér, mint a pontszám, amit kapott, számomra még annyit sem.
Jah, Chumbucket idegesítő, Max szinkronja meg borzalmas.
#24
#20: És, mi a véleményed róla? Érdekelne egy olyan személyé is, akit "ismerek".
#23
#11: Félre ne érts, a Witcher 3-at tartom a legjobb rpg-nek amivel valaha játszottam (több mint 150 órám van benne és még nem végeztem), de azért azt nem mondanám, hogy minden quest egyedi.

Pl. A Witcher Contract-ok nagy részére ráhúzható a kővetkező folyamat ábra:
Beszélj a hirdetés feladójával -> (opcionális) Kérdezd ki a szemtanút/szemtanúkat -> Kövesd a szörny nyomait -> Öld meg a szörnyet -> Menj vissza a hirdetés feladójához

Aztán ha valami igazán repetatívat szeretnél látni akkor kezdj neki a térképen a kérdőjelek kitakarításának. Nagyjából ezek történnek:
Öld meg a szörnyeket -> Robbantsd fel a fészkük
Öld meg a szörnyeket / banditákat ->Lootold ki a ládát
Kutasd át a hullákat -> Az egyik hullánál lévő jegyzet segítségével találd meg a kincset (jelöli a térkép) -> Nyisd ki a kincset a szintén az egyik hullánál talált kulccsal
Használd az erőhelyet
És persze ezek tetszőleges kombinációja.
#21
#20: Egy barátom játszik vele, ő PS4-en tolja, nem panaszkodott. XOne-os verzióról nem hallottam, lehet, hogy ott tényleg nem olyan rózsás a helyzet. :D Annak viszont örülök, hogy a PC-s optimalizáció jól sikerült. Gondolom a Warner nem akart úgy járni, mint járt az Arkham Knight-tal vagy épp a Mortal Kombat-tal. :D
#20
A játék konzolos verziójának optimalizálása úgy tűnik sajnos valóban nem sikerült túl jól, sokan panaszkodnak rá. A pc-s verzió viszont remekül lett optimalizálva a visszajelzések, és saját tapasztalat alapján. Érdekes, mert általában fordítva szokott lenni.