Watch Dogs 2 teszt

  • Írta: zoenn
  • 2016. november 25.
Link másolása
Adott egy megavállalat, amely semmibe veszi a személyiségi jogainkat, megfigyeli az embereket a profitért cserébe. Aztán ott van az újkori forradalmárok csoportja, akik szerint a magánszféra mindennél fontosabb. A DedSec újra felveszi a harcot.

A téma nagyon is időszerű, ám az igazság az, hogy eddig egyetlen sem játék volt képes megfelelő módon feldolgozni azt. Még a 2014-es Watch Dogs sem, amely csak annak köszönheti a sikerét, hogy durva marketingkampány állt mögötte, valójában erőtlen próbálkozásnak bizonyult. A Ubisoft viszont tanult a hibákból, minden eddiginél hihetőbb közeget teremtve, komoly társadalomkritikát közvetítve. Mert ugye megfigyelési botrányoktól és hackertámadásoktól hangos a sajtó, a tévében a hasonló toposzokat boncolgató Mr. Robot a menő - miért ne működne az egész egy nyitott világú akciójátékban? A Watch Dogs 2 ismét elhúzza a mézesmadzagot a geekek orra előtt, de felszínessége miatt ezúttal is cél téveszt - noha kétségtelenül szórakoztatóbb elődjénél.

Miért nem mutat túl a zsáneren a montreali brigád játéka? A lehető legszélesebb vásárlóközönség elérése miatt a készítők egyszerűen nem áshatnak elég mélyre a témában, ehelyett a külsőségek kapják a főszerepet. Az első rész komorabb megközelítése nem vezetett sikerhez, nosza, legyünk humorosak, és építsük fel az egészet a napfényes, többféle kultúrát felvonultató San Franciscóban! A hackerek legyenek szabadszájúak, pont, mint korunk aktivistái, akik inkább bosszúságot hoznak az embereknek, mint hasznot. Ezzel együtt a DedSec igazán színes egyéniségekből áll, a készítők remekül felmondták a leckét, csak éppen mindenki roppant sablonos és bicskanyitogató hipszter. 

Adott a biztonsági rendszerekben jártas, csendes, kapucnis pulcsit viselő autista, Josh, a szegecselt farmerkabátban és ledes maszkban rohangáló Wrench, aki egyfajta műszaki zseni. A kötelező nagydumás csaj sem maradhat ki: Sitara tartja a kapcsolatot a rajongókkal, és van egy színesbőrű fickó is a polkorrektség jegyében: Horatio a kódok és a hackek mestere. Ő hozzájuk csatlakozik hősünk, Marcus Holloway puszta rajongásból, miután megelégelte, hogy a ctOS 2.0 kontroll alatt tartja az embereket csak azért, hogy az üzemeltetőknek pénzt termeljen. Nos, a társaság kellően színes, de egyikük sem nőtt a szívemhez igazán, még Marcus sem, aki hiába a csapat végrehajtója, erőltetett beszólásai, túltolt lazasága miatt jellegtelenebb már nem is lehetne. Az sem derül ki, hogy voltaképpen miért bántja a szemét a konglomerátum, miért akar annyira kívülálló lenni, elvégre még olyan tragédia sem árnyékolja be az életét, mint Aiden Pearce-nek.

A főgonosz kilétére hamar fény derül, ez a Blume nevű cég, aki minden telefont és számítógépet az irányítása alatt tart a ctOS 2.0 segítségével, és ha már így alakult, még az adatokkal is visszaél. Mindent lát, még a gyerekek játékai is figyelik a család tevékenységét, és így célzottan is befolyásolja az életünket. Még a hangulatunkat is, elvégre olyan híreket sugároz a tévében, amitől vagy rossz vagy jókedvűek leszünk. Helyi vezetője egy fiatal milliárdos, Dušan Nemic, aki hiába papol a lelki békéről és a test egészségéről, valójában egy velejéig romlott, mindenkit manipuláló alak. Nem olyan vérgőzös tekintetű, ikonikus vadállat, mint a Ubisoft más játékaiban szereplő főgenyák, de nincs is szüksége arra, hogy nyilvánosan kivégezzen bárkit is.

A DedSec célja hamar kikerekedik: megtörni a cég hatalmát bármi áron, és visszaállítani a régi rendet. Ez persze nem megy könnyen, elsőként kiadnak egy saját telefonos appot, amellyel a rajongók mobiljuk számítási teljesítményével támogathatják a hackercsapatot. Minél több követőt szereznek, annál több erőforrásuk lesz a Blume szervereinek kifektetéséhez. Előbb persze nem árt, ha meggyőzzük az embereket arról, hogy velük érdemes számolni, így eszementnél eszementebb akciókkal hívják fel magukra a figyelmet. Ilyen az, amikor ellopják az egyik menő B-filmben szereplő beszélő autót (ugye mindenkinek a Knight Rider KITT-je jutott eszébe?), hogy aztán ámokfutásba kezdjenek az utcán, bekerülve ezzel a hírekbe. Aztán ott van egy dúsgazdag selyemfiú lejáratása, aki egyik napról a másikra felemelte az egyik szívgyógyszer árát, vagyonából pedig saját exkluzív rapalbumot vásárol. A feldobott témák ismerősek lehetnek a valóságból is, a nagy baj az, hogy a Watch Dogs 2 egyik popkulturális utalásban sem merül el mélyen: feldob egy remek ötletet, amin gyorsan átrágjuk magunkat, és máris jön a következő. Nagyot akartak markolni a fejlesztők, összeszedtek mindent, amiktől hangosak a közösségi csatornák, de a kibontásukra nem jutott elég idő.

Pedig a játékban minden techcég és szervezet megkapja a magáét. A helyi közösségi oldal, az Invite vagy a Nudle (a Google helyi megfelelője), vagy épp a szcientológiára emlékeztető New Dawn. A Watch Dogs 2-ben mindenki megtéveszti a polgárokat, így aztán potenciális ellenfeleknek számítanak. A küldetések láncolatában ne keressünk logikát, egymásra dobálják a feladatokat, egyik percben még az egyik vállalat vagy celeb szúrja a szemünket, a másikban már egy újabb. A sok kisebb stikli között nincs összefüggés, a cél az volt, hogy a játék mindenkinek görbe tükröt mutasson, fürdőzzön az öncélú internetkultúrában, de minduntalan csak kapkodás lett belőle. Lassan, de biztosan gyűlnek a követőink, míg végül eljutunk a Blume-hoz. Már az elején sejteni lehet, hogy hova fut ki ez az egész, ennél nagyobb negatívum pedig nem is kell.

Máshonnan közelítve, a játék túlságosan mainstream ahhoz, hogy komolyan lehessen venni. A szövegekkel, a túlzott menőséggel az egész gyorsan átesik a ló túloldalára, így egy percig sem vesszük komolyan egészet, pedig ezt a készítők tényleg komolyan gondolták. A ripacskodás persze egy idő után megbocsájtható, vannak olyan missziók, ahol tényleg működik a dolog, mert a csapat vette a bátorságot, és összetett feladatokat rakott össze. Mármint a többihez képest, mert egyszer sem kell bonyolult küldetésekre gondolni. Igazából nem is lesz időnk komoly morális mondanivalóért kiáltani, mert tobzódunk a rengeteg tennivalóban.

Legfontosabb eszközünk ezúttal is az okostelefonunk, amire számos alkalmazást telepíthetünk. Ott van ugye a térkép, ami nélkülözhetetlen ahhoz, hogy eljussunk A-pontból B-be, van egy DedSec-app is, amellyel a feladatainkat kapjuk, de dedikált programot kapott az autórendelés, van saját médialejátszónk, amelybe új számokat gyűjthetünk, illetve innen érhetjük el a karakterfejlesztés képernyőjét, a kamerát és a multiplayert is. A DedSec főhadiszállása fontos hely - stílszerűen egy társasjátékbolt pincéjében található -, itt készíthetünk magunknak új fegyvereket, drónokat vagy távirányítású autót egy 3D-nyomtató segítségével, ha van rá elég pénzmagunk. A bázison pihenhetünk egy sort, vagy cseveghetünk a többi taggal.

A küldetések megoldása feleannyira sem változatos, mint amiről szólnak. Általában be kell jutnunk valahova, amit előtte feltérképeztünk a biztonsági kamerákat meghackelve, vagy a drónokkal berepülve, közben ajtókat nyitogatunk, persze csak akkor, ha megtaláljuk az elektromos dobozt. Ellopjuk, amit kell, trójait telepítünk, vagy bármi mást, kikerülve az őröket, majd lehetőleg észrevétlenül kereket oldunk. Sajnos a Watch Dogs 2 e tekintetben nem sokban változott az első részhez képest. Lopakodós és lövöldözős játéknak még mindig túl fapados. A leütött biztonságiakat nem rejthetjük el, sokszor lelepleződünk, és tűzharcba fordul az egész misszió. Nem kell megijedni, a vérontást nem bünteti a program, holott kéne, elvégre nem vet jó fényt a DedSecre az agresszív problémamegoldás.

Ami a harcokat illeti, addig nincs baj, míg csendesen csináljuk. Marcus egy jojóval ártalmatlanítja a mit sem sejtő delikvenseket, ám a közjáték sokszor túl hosszúra nyúlik, a későbbi küldetések során már az őrök száma is hatványozódik, így nem tudunk egyenként leütni mindenkit. Még akkor sem, ha előbb egy felrobbanó kapcsolószekrényhez csaljuk a többséget, vagy megbabráljuk a telefonjukat. Apropó, telefon: minden hackelés apasztja az akkumulátorunkat, és ha nem lopunk el másoktól egységnyi üzemidőt, hamar védtelenek leszünk. Maradnak tehát a pisztolyok és géppuskák. Marcus ugyan fedezékbe húzódhat, de a riasztott őrök gyorsan körbe tudják venni. Persze attól nem kell tartani, hogy az ellenfelek túl okosak, hiába szúrnak ki messziről, ész nélkül rohannak bele a tűzbe. A kihívásnak jót tesz, hogy hősünk pár találattól már megfekszik, így mindenképp muszáj piszkos trükköket bevetnünk a sikerhez - de voltaképpen ez a játék lényege, nemde?

Bevallom, nagyon utálom a Watch Dogs 2 autós üldözéseit. A parkoló járgányokat nem érdemes ellopni, mert minduntalan megszólal a riasztó, de a kívánt verdát csak akkor rendelhetjük meg, ha előtte legálisan megvásároltuk azt a szalonban. A pénzzel nem kell törődni, bőven jut hely a felesleges öltözködésre is, a hackermeló jól fizet. Sajnos a vezetési modell csapnivaló, túl árkádos, mindegyik jármű irreálisan fürgén fordul. Noha az egyes típusok viselkedése más és más, a hihetetlen fizika komolytalanná teszi az egészet; ég és föld a különbség a Watch Dogs 2 és a GTA V között. Amikor szorul a hurok a nyakunk körül, az ellenséges autók megőrülnek, hiába kapcsolgatjuk a közlekedési lámpákat és barikádokat, előnyünk csak ideiglenes, kamikaze módon özönlenek felénk minden irányból, és sokszor csak egy nagy adag szerencsével tudunk kereket oldani.

Ha éppen csak bolondoznánk a városban, arra is lehetőségünk lesz. Sűrűn válthatunk ruhákat, csekkolhatjuk a járókelők telefonját piszkos dolgok után, vagy felkereshetjük San Francisco főbb nevezetességeit. Biztosan sokakat lázba hoz, hogy úton-útfélen szelfizhetünk, engem nem nagyon kötött le az ultratrendiség. Rácsodálkozhatunk a polgárok sokszínűségére, a legtöbben teljesen meg vannak elégedve az életükkel, beleillenek a gépezetbe és örömmel duhajkodnak a parkokban. Minden elfogadott, a lényeg az, hogy kontroll alatt legyen mindenki - szerencsére a társadalom tagjai már semmire sem mennének a kütyüik nélkül. Ha szeretnénk, részt vehetünk autó-, vitorlás- és drónversenyeken, piálhatunk egy kocsmában, beállhatunk Uber-sofőrnek vagy nagyokat ugrathatunk verdánkkal az erre kijelölt rámpákon.

A játékban egy fejlődési rendszert is találunk. A telónkon előhívható skillfán újabb és újabb képességeket nyithatunk meg a küldetések teljesítése után járó pontokkal. Háromféle irány érhető el: az egyik ágon a környezet manipulálására kapunk újabb kunsztokat, a másikkal a harci repertoárunkkal színesíthetjük, a harmadikkal pedig a lopakodási képességeink kapnak egy löketet. Amilyen játékstílust preferálunk, annak megfelelően fejlődhetünk – legalábbis papíron. Az igazság az, hogy csak alkalmanként alakulnak úgy a dolgok a küldetések során, ahogy azt szeretnénk, bármilyen óvatosak is vagyunk, előbb-utóbb úgyis elszabadul a pokol. Így hiába teszünk szert egy jól hangzó képességre, szélsőséges esetekben kihasználatlan marad.

Ahogyan a multiplayer is, amit csak egy héttel a premier után aktiváltak: hihetetlen, hogy nem tűnt fel korábban a Ubisoftnak, hogy az online módok stabilitási gondokkal küzdenek. Sebaj, a kooperatív mókára kihegyezett küldetések a kezdetektől fogva működtek, de csak baráttal érdemes nekiállni, mivel az ismeretlen arcok leginkább csak az esztelen lövöldözést erőltetik. Egymást támogatva, drónokkal kijelölve az utat rendkívül szórakoztató tud lenni a játék. Ha az inváziós mód egyszer 100 százalékosan működni fog, nagy öröm lesz más játékába betörni a busás zsákmány fejében, vagy a miénket megtisztítani a parazitáktól.

A látványra nem fecsérelnék túl sok szót, lévén hozza a kötelező szintet, továbbá a karaktermodellek és az animációk igazi minőséget képviselnek. A játék stabil 30fps-sel fut a sztenderd PS4-en, és bár vannak megkötések, leginkább a forgalom számában, egy rossz szavunk sem lehet az összképre. Igazából a témába vágó körítés és a remek átvezető jelenetek miatt illeti érdem a Watch Dogs 2-t, és persze a zenékért, melyek folyamatosan gyűjthetők, és határozottan jobb és változatosabb a felhozatal, mint két éve. A forgalmazó magyar felirattal lepte meg rajongókat, szerencsére a szöveg kifogástalanra sikerült, néhol egészen fantáziadús és arcpirító káromkodásokat olvashatunk.

Két év alatt nem hozott reformokat a Watch Dogs 2, de határozottan szerethetőbb elődjénél. A város kellően változatos, ezernyi látnivalóval szolgál – mindent lehet rá mondani, csak azt nem, hogy szürke. A változatosabb játékmenet mindenképpen dicsérendő, csak felütjük a térképet és láthatjuk, mennyi mindennel elüthetjük az időt. A DedSec tagjainak ripacskodásaihoz egy idő után hozzászoksz, önkéntelenül is felveszed a játék könnyed ritmusát, és valódi felüdülésben lesz részed, ha komorsága miatt az első részt félretetted. Ha ehhez a véglethez tartozol, a sekélyes társadalomkritika is célba talál nálad, és lehet, nem is vágysz majd többre. A nyakamat teszem rá, hogy a célközönség egy része ennyivel is beéri.

A Watch Dogs 2 Xbox One-ra és PlayStation 4-re jelent meg - mi az utóbbi masinán teszteltük. A PC-s verzió november 29-én érkezik.

74.
74.
Norbiii
#72: Lemezesen van, és igen.
73.
73.
sir princo
Nagyon eltalálták felylesztők ezt a játékot. Az első részéhez képest nagy előre lépés és nem a gyászhuszár Aiden-ből kifolyólag említem. Kötetlenebb játékmenet stb, habár a főszereplőnek lehetett volna kidolgozottabb háttere is.
72.
72.
Stranger
71.
71.
Norbiii
Nagyon tetszik, sokkal jobban bejön, mint a GTA V. Sok ötletes dolog, rengeteg lehetőség, és ami nagyon jó, hogy telefonunkat használva irányíthatunk dolgokat, kibabrálhatunk az emberekkel, és akár mókás dolgokat is csinálhatunk.

Tök király, amikor megyek a kocsival, és felrobbantok dolgokat, az emberek meg csak néznek, hogy mi ez. xd Vagy pl lehet távirányítós autót irányítani, az is mókás.Él az egész világ! Ma kezdtem, de piszkosul tetszik a játék.
70.
70.
Norbiii
SEGÍTSÉG:

Valakinek van személyes tapasztalata, hogy Ps4-en, storeból vásárolt Watch Dogs 2-ben, van magyar felirat? Előre is köszönöm. (Storeban nem ír magyar feliratot, de a Beyondnál sem írt és van benne magyar felirat.)
69.
69.
delphijos
Csák ez as automatikusan elinduló reklám video kerüljön már el innen, mert IOS-en konkrétan leáll tőle a zene lejátszás Minden betöltődéskor.....
68.
68.
Őrnagy
Nafene, a Ps versus Xbox versus pc téma elő sem jött? Pedig úgy hiányzik!
67.
67.
Heldengeist
#63: Nem a GK-s közösség a legszutyokabb. A GK-s közösség LÉTEZIK kérlek szépen. Ezen az oldalon van egy kis élet. A PGO-t például mindenki ott hagyta az elmúlt cirka 2 évben, mint eb a szarát. Ha végignézed a híreiket és cikkeiket, ha 3-4 komment jön valamelyikhez, az már sok. Kb. még a GS lehet az, ami tartja magát, azt nem tudom, oda soha nem jártam. Azon kívül legfeljebb facebook.
66.
66.
_NMI_
Még nem játszottam a kettővel - szerintem soha nem is fogok -, de az első részében láttam egy olyan jelenetet, amit soha nem felejtek el.
Lementem egy mélygarázsba, ahol arra lettem figyelmes, hogy egy autó nem tud kihajtani a garázsból. Hogy miért? Azért, mert a mélygarázs falával szemben állt, dudált és villogott a lámpájával :DDDDDD Szerencsétlen AI azt hitte, hogy jó helyen van, csak valami elé állt. Nos igen, egy FAL xDD Csodálatos egy játék volt.
HunRova videóját megnéztem és elég brutálnak néz ki a második része. Elég brutál szarnak :D
65.
65.
Heldengeist
#49: "a lényeg hogy a kölkök 12-töl 18-ig úgyis áhítozni fognak érte"

Kétlem, hogy a ubisoftnál rájuk alapoznának. Régebben valahol olvastam egy statisztikát, hogy a legnagyobb vásárlási hajlandóságot a fiatal felnőttek, a húszon éves korosztály és a 30-asok fiatalabbik fele mutatja.

12-től 18-ig mondjuk problémásabb is lenne. A szorgalmasabbaknak mondjuk 16-tól van alkalmi vagy nyári diákmunkája, a többinek legfeljebb valamennyi zsebpénze. Ezt leszámítva anyát-apát kell győzködni, hogy vegyék meg a Call of Assassin's-field 38-at.
64.
64.
shatterhand
Adminok felelossege oriasi, hogy ilyen szinvonal tud kialakulni mindig. Barmi van 90%-a frocsoges. Mas oldalon nincs ilyen vagy minimalis. Itt meg allando.
63.
63.
#45: Tudhatnád, hogy az összes oldal közül a GK-nak van a legszutykabb olvasótábora. Azért tolják az arcukba a Meki-reklámot is. A szarnak szar kell.
62.
62.
Adamknight
Nem azért de végigolvasva ezt a sok szájkaratézást én is HUNRova-nak adok igazat. Valaki kérdezett, hogy milyen a játék... Ő leírta véleményét... Annak, hogy eddig, hova, és hányszor írta le semmi köze sincs ahhoz, hogy leírhatja e azt mégegyszer, vagy sem. Ráadásul ez a játék tesztje könyörgöm. Én is azért olvasok bele a komment szekcióba, hogy lássam a cikkírón kívül kinek még milyen véleménye van róla, nem azért, hogy 12 éves vérpistikék szintjén lévő emberektől olvassak olyan dolgokat, aminek már rég semmi köze sincs a tesztelt játékhoz.
61.
61.
Aborg
Nekem a legnagyobb bajom a vezetesi modellel van. Iszonyu gyorsulasok/fekezesek (meg a csonakon is van satufek :), szogletes kanyarodas stb. Ennyire telik toluk, vagy direkt ilyenre akartak?
Nosztalgiabol elinditottam a GTA4-et es az a jatek valami csodalatos modellel rendelkezik meg most is!
Szivesen athoznam ebbe a WD2-beli varosba a GTA fizikajat meg a Sleeping Dogs harcrendszeret, ugy elso rangu moka lenne.
59.
59.
delphijos
#45: Most nem azért, de végigolvasvaszerintem nincs igazatok. Semmi közöm HUNRova-hoz, de amit most csinált az annyi volt, hogy egy játék tesztjéhez beírta a saját, JÁTÉK KÖZBEN kialakult véleményét. Az hogy 7356 cikk volt már a D2-ről, és egy másikhoz is már beírta, semmit sem számít, ez a TESZT CIKK, szerintem is illett ide. Az "offolás" pont hogy nem ez volt. Ráadásul nem minősített senkit, nem volt "hülye aki ezzel játszik" beszólás. Az offolás pont a többi komment volt.... Monduk Kindzsal, akinek az összes ide írt kommenjének SEMMI KÖZE NEM VOLT A JÁTÉKHOZ, és nem tett hozzá a cikkhez SEMMIT. Úgyhogy ha Te azért jöttél ide hogy " a játék után érdeklődjön a játékosoktól" akkor 100x többre mentél HUNRovával. Csak szólok.
57.
57.
Darksiders84
Ha ezt te beugatásnak veszed akkor sajnálak és azt veszem észre itt mint teljesen új hogy felesleges írni bármit támadásnak veszel mint ügyeletes portás vagy a porondon urald a vélemnyáradatodat mert ez az igazi hobbid valószínűleg van valamilyen elfolytott hátsó tudatalatti gebasz amit a rendes életben nem tudsz megélni sajnálatodra kényszeres mániád lett ez a blogos ügyeletes portás poszt amiben jól érzed magad így de felesleges veled foglalkozni ezekután mert írhatod az utólsot a végén úgyis rajtad röhög itt mindenki imádnak főleg ha folyamatosan folytatod.
53.
53.
Darksiders84
Jól van látom nincs változás egymás győzkődése. HUNrova az ügyeletes portás és a társai de legalább ők elszórakoztatják egymást hamár nem tudnak mit nyomni mert ugyebár az ilyen katasztrófális játék semmit nem ér és véletlenül sem jöhet be egy kicsit se másnak. Seggeszki lelépett vagy kirugták esetleg újjá született?
52.
52.
Darksiders84
Jól van látom nincs változás egymás győzkődése. HUNrova az ügyeletes portás és a társai de legalább ők elszórakoztatják egymást hamár nem tudnak mit nyomni mert ugyebár az ilyen katasztrófális játék semmit nem ér és véletlenül sem jöhet be egy kicsit se másnak. Seggeszki lelépett vagy kirugták esetleg újjá született?
51.
51.
fehersam
22 éves informatika több ágával foglalkozó férfi vagyok, és nekem tetszik a játék. Sikerült 7000 forintos áron beszereznem PS4-re. A játéknak vannak hibái, de hangulatos, és játszható. Azt mondom amit már évek óta mondok: Mindenki próbálja ki maga, ha érdekli!
49.
49.
br1Koo
A Ubisoft hozzáállása a vásárlókhoz magáért beszél, hogy öszinte legyek. A marketing páratlanul dübörög, a játék meg tök mindegy, a lényeg hogy a kölkök 12-töl 18-ig úgyis áhítozni fognak érte, megveszik zokszó nélkül. A GTA V 3 éves játék és jóformán minden területen odavágja ezt a retket(grafika, fizika, karakterek, történet, atmoszféra), de mintha nem is törekedtek volna arra hogy akár a Mafia 3-at megközelítse a játék, nemhogy a GTA-t..A föszereplök meg.. Hát.. hát.. hát.. nem anarchista liberális csöcselék, nem nem. Ez a személyiség és hovatartozás nélkül mindenhova tartozni akaró gusztustalanul átlátszó plázákban székelö fogyasztói társadalom ´szubkultúrája´, akik GRAFFITIZNEK meg HACKELNEK. Közük nincs egyikhez sem, mert öket semmi sem érdekli, nem rajzolnak, nem programoznak, gyakorlatilag lófaszt nem csinálnak a valóságban maximum felvesznek ezekhez kapcsolódó termékeket, isznak egy kávét, de csak a starbucksban miközben nyomkodják az apple-t. Ez a legkontrasztosabb hazugság amit játékban valaha láttam szerintem, és hánynom kell töle..
45.
45.
KopyAti
És mi van akkor, ha valaki azért jön a hozzászólásokhoz, hogy a játék után érdeklődjön a játékosoktól, és ezt a sz@rt kell végigolvasnia? Sztem szánalmas!
35.
35.
KopyAti
Már hánynom kell a szokásos emberek, szokásos szájkaratéjától! Minden cikk alá ugyan azt a minősíthetetlen színvonalat tudjátok csinálni, és szétoffoljátok az egész hozzászólás szekciót! F@szom kivan már veletek!
34.
34.
KopyAti
#24: Meg szejkó komment huszáréval! :)
21.
21.
Chrysh
Ordas közhely, de azért megkérdezném, hogy ennek fényében ki van tisztában a sz*r játék fogalmával, amikor 0 és 5 pont közé hordjuk le ezt a játékot is?
19.
19.
KicsiYapo
Ne értsetek félre, nem vagyok Ubisoft hater, de a GTA V-be olyan emberekre kell vadászni, mint amilyenek a WD2 főszereplői :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...