Teszt
The Elder Scrolls Online: Morrowind teszt
Megérkezett az első nagyobb volumenű kiegészítő a TESO-hoz, miután a ZeniMax Online újraélesztette az MMO-t. A helyszín ismerős, már jártunk itt 15 éve a The Elder Scrolls III-ban, a nosztalgiavonatra pedig mi is felültünk.
- Írta: zoenn
Friss hírek
Everspace 2 - elrajtolt az Early Access-kiadás
Az imént élesedett a Steamen az Everspace 2 Early Access-kiadása, amely durván 25 órányi tartalommal várja a játékosokat. A debüthöz és a vásárláshoz egy új előzetes igyekszik kedvet csinálni.
Tomonobu Itagaki új fejlesztőstúdiót alapított
A Dead or Alive- és a modern Ninja Gaiden-játékok atyja, Tomonobu Itagaki tanítással töltötte az elmúlt éveket, most azonban készen áll a visszatérésre, és ismét játékot fejlesztene. Ennek apropóján alapított is egy új csapatot.
iOS-re is megjelent az Erica
Az iOS-t használó mobileszközökre is elérhetővé vált az Erica, az FMV-alapú kalandjáték, amely eredetileg kizárólag PlayStation 4-re jelent meg. A port ráadásul nem is kerül sokba.
Launch traileren a Hitman 3
Nyakunkon az év első nagyobb játékmegjelenése, a Hitman 3 pedig ennek apropóján megkapta a maga launch trailerét is. Az IO Interactive közben igyekezett megnyugtatni a PC-s rajongókat.
Resident Evil - multis bétatesztet hirdetett a Capcom
A csütörtöki Resident Evil-bemutatón nem csak a Village-ről esik majd szó, a jelek szerint egy újabb multiplayerre kihegyezett mellékág is előkerülhet - a Capcom már el is indította a bétateszt regisztrációját.
-
Launch traileren a Hitman 3 KratoS, 10 perce
-
Twin Mirror teszt KaktuszPingvin, 5 órája
-
Klasszikus RTS-ekből merít a BlackChain Anti4730, 8 órája
-
God of War III Remastered teszt Lacifer77, 10 órája
-
The Last of Us: Part II teszt Lacifer77, 10 órája
-
Előzetesen az HBO Max idei nagy dobásai Robilluma, 10 órája
-
Rekordévet zárt a Steam tavaly Obi Wan Kenobi, 11 órája
-
Resident Evil - multis bétatesztet hirdetett a Capcom Anti4730, 11 órája
-
Az utolsó előtti konzolgeneráció? Blog Neotechtr, 13 órája
-
Retrospektív - Nagymenők filmkritika Blog Nate Hope, 15 órája
Friss blog
- godach Vasárnapi Blog #017
Régi filmek mámorában...
- Neotechtr Az utolsó előtti konzolgeneráció?
A PC-t is beleértve! Merre tart a jövő és hova vezethet a streaming?...
- mumia76 2020-as játékok rangsorolva.
Az összes egyjátékos játék amit 2020-ban végigjátszottam, a legjobbtól a legrosszabbig rangs...
- Nate Hope Retrospektív - Nagymenők filmkritika
Az álomvilág vége. ...
- Neotechtr Cyberpunk 2077 és a para
Ha a hülyeség fájna......
Kommentek
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz be kell lépned.
A másik, hogy szerintem pont azzal ba**ták el az egész játékpiacot, hogy akármelyik szakma birtokában lehetsz. Túl sok skill pontot kap az ember, ami elrontja az egyediséget a karakterekben. Szerintem az lenne a normális, ha az ember üzletelne a másikkal, mert ő nem képes arra, amire te. Pl.: Ő páncélzatot készít, te meg épp rúnákkal dobod fel a felszerelések képességeit. Nem, itt mindegyik szakma birtokában lehetsz. Le sem sz*rja az ember, hogy te mire vagy képes. Nincs indok nagyon (persze előfordul) arra, hogy téged felkeressenek azért, hogy készíts már nekem egy ilyen "ruházatot", mert nekem nem ez a szakmám és már nagyon kéne egy szett.
Nekem valahogy olyan érzésem van a játékkal kapcsolatban még úgy is, hogy teljesen magával ragadott, hogy a mai Y generációnak készült, akik nem képesek 2x átmenni az adott dolgokon ahhoz, hogy elérjenek valamit 2 külön karakterrel. Csinálnak egy farmolós karaktert, meg egy PvP karaktert. A farmoló karakter adja a PvP karakternek a páncél, vagy épp fegyverzet fejlesztéséhez való eszközöket, a PvP karakter meg a felszereléseket adja az alacsonyabb rangú karakternek. A champion pontok, amiknek maximális szintjének elérése talán tovább tart, mint maga az 50 lvl, automatice öröklődnek. Az idő az nagy úr a játékban, aki meg még friss az ba**za meg.