Dead or Alive 6 teszt

A Koei Tecmo és a Team Ninja alkotása két új harcossal, némileg átalakított harcrendszerrel és felturbózott grafikával próbálja magát belopni a fanok szívébe, ám várhatóan kevés sikerrel: a régi hibákra csak sikerült még egyet ráfejelni.
  • Írta: sirdani

Kommentek

#21
#16: 70 karakter, mindegyiknek van 10 mozdulata. Csak karate ruhában lévő hölgynek van több mint 150 mozdulata, de van akinek a 200-at is eléri...és van 25 karakter a játékban. 1000 zene sajnos nincsen a DOA6-ban (Bár kétlem hogy az Ultimate-ben lenne anny no mind1), de az összes résznek az összes zenéjét ki lehet oldani a DOA6-ban (1-2-2U-3-4-5-5U-5LR pályái, karakterek zenéi, ebből valakinek több is van, trailer zenék, hivatalos remixek stb.). Pályákból valóban kevés van és előző részekhez képest sem is annyira jók, de összetettebbek mint bármelyik Smash-es pálya.

De szerintem felesleges összehasonlítani. Az egyiket dagadt kazsulok játsszák akiknek az alapvető higiénia, mint a fürdés az ismeretlen, A másikat meg weeb neckbeard-ek, akik lenge öltözetű pixellányokat hisznek a feleségüknek. :)
#20
#19: Csakhogy en nem allitottam hogy itt keves a mozdulat. :D
#19
#18: Jolvan, ott is sok a mozdulat es itt? Itt is rengeteg mozdulat van, csak bele kell tanulni a jatekmenetbe.
#18
#17: Hogyha nálad a rajzfilmes beütés megakad a grafikánál és túl ignoráns vagy, hogy lásd ott mennyi a mozdulat, lelked rajta.
#17
#16: Azert ne szorakozzunk mar. Hiaba van abban annyi tartalom, az egy rajzfilmes beutesu, teljesen mas jatek. A dead or alive szintiszta verekedes, rengeteg mozdulattal, eleg profin kivitelezve. Lehet, hogy keves a tartaom, de ez egy sokkal komolyabb jatek, mint a smash ultimate.
#16
A Smash Ultimate-ban 70 karakter, több mint 1000 zene és majdnem 100 pálya volt megjelenéskor...eszméletlen lehúzás ez a játék. Nem értem viszont azt, hogy itt a kommentekben miért mindenki a mortalt hozza fel, és szó sem esik a Smashről.
#15
Sziasztok!tudom hogy nem ide tartozik,de nem tudjátok hogy lessz e metró teszt?
#14
Najo megse ugyanaz eleg fasza igy tobbet jatszva:))
#13
En kiprobaltam az ingyenes verziot, de ember ez ugyanaz szinte mint az otodik resz. Fel is raktam gyorsan az otto amit egywbkent imadtam, viszont ez a hatodik teljesen ugyanaz, semmi kulonbseg, mozgasok, kombok ugyanazok grafikailag is epphogy egy picivel jobb. Biztos nem vennem meg.
#12
#11: Szerintem a DOA4 arcade-je az átvezetőivel sokkal jobban adta mint ez a felállás.Szerintem ez a story szisztéma nem passzol a DOA-hoz...
#11
Hát látszik hogy a tesztelő nem játszik verekedős játékokkal. :)
A lobby nagy érvágás és a grafika is valóban 1-2 helyen inkonzisztens, de ezen kívűl hozza a szintet, SŐT olyan dolgok vannak benne mint valós idejű frame data, támadás attribútumokkal (karakter testtartása, ki lehet-e térni a támadás elől stb.)
Az utolsó fingásig lebontott statisztika (hány mid kick-et csináltál X karakterrel és ebből mennyi talált stb.). Mutatja hogy online ellenfeled wifi-t vagy kábeles netet használ. Tutorial annyira részletes hogy megtanít más verekedős játékokkal is játszani. Csupa annyi dolog amiért a Tekkenesek ölni tudnának.

Szerintem 7/10
Indoklás:

++A harcrendszer DOA 3 óta a legjobb
+Karaktere száma kellően nagy
+Olyan tutorial ami a legnagyobb noob-ot is megtanítja mindenre (Habár ez elérhető volt már az 5-ben is)
+Kurva jó zene

--Nem tudom mit képzeltek hogy lobby nélkül jelent meg a játék
-Az alapjátékban elérhető kosztümök nagy része elég lusta módon le lettek rendezve
-A story annyira szar, hogy nem is értem minek erőlködtek vele
-Sok a snassz "aréna" pálya (megint)
-Pályák nagyon bután néznek ki (még ambient occlusion sincs rajtuk...)

A DLC-re azért nem tudok haragudni mert ha leosztod a 2 karaktert meg 62 kosztümöt, akkor olcsóbbra jön ki az ár mintha SFV-be vennél egyet. A probléma ott van hogy egyesével nem lehet őket megvenni, (legalábbis steam-en) mert 600 forintot szerintem senki nem sajnálna kedvenc karakterére...
#10
Nekem megvan a Mortal Kombat X, de ez is érdekel. És megmondom őszintén, a cicik miatt.
Ennyi
#9
#2: Amúgy én tudnék vele billentyűzeten játszani. Az más kérdés, hogy nyilván nem akarok, sőt ki sem próbálom úgy, hanem fogom a one kontrollert. De annó, amikor ilyenek még nem voltak és főleg a windows előtti időben engem pl nem vonzott, hogy a hangkártyába bedugós gamepad DOS-os dolgaival szenvedjek. Mortal 1-2-3 és Street Fighter, meg ezek viszont ugyan úgy voltak. Szóval megtanultunk azokkal a haverokkal billentyűzeten verekedős játékot játszani. Ebből kifolyólag nem csak hogy én és a haverok a mai napig tudunk ilyet teljes értékűen billentyűzeten is játszani, de bármelyik verekedős játékot PC-n a mai napig tudunk egy billentyűzeten ketten is tolni.

Lol. Persze a régiek közül is mindenki gamepad-et használ már erre, amikor találkozás van, mindenki veszi elő a sajátját. Utoljára nekem X360 pad-em volt, a Gyurinak PS4 controller, a Daninak meg egy Logitech xinput/dinput. És persze ezekkel egy PC-n ugyan úgy lehet egyszerre játszani. Számomra ez így zsírabb, mint a billentyűt püfölni.
#8
Nálam anno 2 (1,5) rész alatt kiégett a sorozat - érdekes módon pont az inkonzisztens és túlpörgetett, sokszor követhetetlen harcrendszere/játékmechanizmusa miatt, ami láthatóan azóta sem változott sokat (a rá sokban hasonlító Virtua Fighter-t ellenben imádom, szóval nem az egyszerű, arcade stílussal volt/van bajom). A "karakterek egyedisége" kb. a szivárvány összes (neon)színét felvonultató sablon cicababák hajszínében kimerül. Az ütközés-érzékelés a harmadik rész óta borzalmas (az eszement tempó sem tudja elfedni!) és még mindig elég soknak tűnik benne a kiegyensúlyozatlanság (bár ebben azért sokat fejlődött a korai részekhez képest, meg kell hagyni).

Az, hogy a marketingje is több, mint átlátszó (gyk: több plasztikmaca, nagyobb csöcsök, kevesebb ruha = több eladott példány) csak morális kérdés - ettől még lehetne jó a játék.
Úgy tűnik, nem lett.
#7
A pontozás, meg főleg a pozitívum/negatívum egy kissé furcsa o_O"
A jatékról meg annyit, hogy szerintem hozta azt a szintet amit elvártak a rajongók.
De én megmaradok s jó öreg tekken-nél :)
#6
En ps4en tolom, semmi baj nincs vele, teljesen elvezheto a cucc.
Ezt az "elavult latvanyt" meg vegkepp nemertem. Az alap game 40 euro volt, steelbookal egyutt, szoval az arazas is teljesen rendben van, az hogy a DLC ruhak mennyibe kerulnek az 1 dolog, senki nem kenyszerit ra hogy megvedd az osszeset, ha meg a kedvenc karakteredhez megveszel 1-2ot ami tetszik az nem 80 euro. Amugy PCn ezt nemtom, hogy lehet-e, de ps storebol lehet.
Mind1 csak azert mert a PC-s verzio elb@szott nemkene lehordani az egesz jatekot. 5.5 pont vicc, 7-et siman meger
#5
Teljesen elborult az agyuk ezzel a dlc fejéssel.
Az 5nél is mikor megláttam inkább már kihagytam. Reális alternatíva doa-ra amúgy szerintem inkább a Tekken mint a Mortal Kombat.
#4
YanezModerátor
PS1-en nagy kedvenc volt, de hol van már az! Szerencsére a MK még partiban van!
#3
Ezt a pontszámot azért nemigen értem főleg hogy a pozitív és negatív dolgok ütik egymást. Tehát a harc jó. Összességében egy jó verekedős cucc. Ami ugye ilyen játékban a lényeg. A karakterek részletgazdagok. Egyediek. De alátvány elavult..? Majd ránézek..
#2
Ja és annak a kreténnek aki billentyűzettel akar verekedős játékot játszani annak külön gratulálok!!..