Dead or Alive 6 teszt

A Koei Tecmo és a Team Ninja alkotása két új harcossal, némileg átalakított harcrendszerrel és felturbózott grafikával próbálja magát belopni a fanok szívébe, ám várhatóan kevés sikerrel: a régi hibákra csak sikerült még egyet ráfejelni.

Kommentek

#15
Sziasztok!tudom hogy nem ide tartozik,de nem tudjátok hogy lessz e metró teszt?
#14
Najo megse ugyanaz eleg fasza igy tobbet jatszva:))
#13
En kiprobaltam az ingyenes verziot, de ember ez ugyanaz szinte mint az otodik resz. Fel is raktam gyorsan az otto amit egywbkent imadtam, viszont ez a hatodik teljesen ugyanaz, semmi kulonbseg, mozgasok, kombok ugyanazok grafikailag is epphogy egy picivel jobb. Biztos nem vennem meg.
#12
#11: Szerintem a DOA4 arcade-je az átvezetőivel sokkal jobban adta mint ez a felállás.Szerintem ez a story szisztéma nem passzol a DOA-hoz...
#11
Hát látszik hogy a tesztelő nem játszik verekedős játékokkal. :)
A lobby nagy érvágás és a grafika is valóban 1-2 helyen inkonzisztens, de ezen kívűl hozza a szintet, SŐT olyan dolgok vannak benne mint valós idejű frame data, támadás attribútumokkal (karakter testtartása, ki lehet-e térni a támadás elől stb.)
Az utolsó fingásig lebontott statisztika (hány mid kick-et csináltál X karakterrel és ebből mennyi talált stb.). Mutatja hogy online ellenfeled wifi-t vagy kábeles netet használ. Tutorial annyira részletes hogy megtanít más verekedős játékokkal is játszani. Csupa annyi dolog amiért a Tekkenesek ölni tudnának.

Szerintem 7/10
Indoklás:

++A harcrendszer DOA 3 óta a legjobb
+Karaktere száma kellően nagy
+Olyan tutorial ami a legnagyobb noob-ot is megtanítja mindenre (Habár ez elérhető volt már az 5-ben is)
+Kurva jó zene

--Nem tudom mit képzeltek hogy lobby nélkül jelent meg a játék
-Az alapjátékban elérhető kosztümök nagy része elég lusta módon le lettek rendezve
-A story annyira szar, hogy nem is értem minek erőlködtek vele
-Sok a snassz "aréna" pálya (megint)
-Pályák nagyon bután néznek ki (még ambient occlusion sincs rajtuk...)

A DLC-re azért nem tudok haragudni mert ha leosztod a 2 karaktert meg 62 kosztümöt, akkor olcsóbbra jön ki az ár mintha SFV-be vennél egyet. A probléma ott van hogy egyesével nem lehet őket megvenni, (legalábbis steam-en) mert 600 forintot szerintem senki nem sajnálna kedvenc karakterére...
#10
Nekem megvan a Mortal Kombat X, de ez is érdekel. És megmondom őszintén, a cicik miatt.
Ennyi
#9
#2: Amúgy én tudnék vele billentyűzeten játszani. Az más kérdés, hogy nyilván nem akarok, sőt ki sem próbálom úgy, hanem fogom a one kontrollert. De annó, amikor ilyenek még nem voltak és főleg a windows előtti időben engem pl nem vonzott, hogy a hangkártyába bedugós gamepad DOS-os dolgaival szenvedjek. Mortal 1-2-3 és Street Fighter, meg ezek viszont ugyan úgy voltak. Szóval megtanultunk azokkal a haverokkal billentyűzeten verekedős játékot játszani. Ebből kifolyólag nem csak hogy én és a haverok a mai napig tudunk ilyet teljes értékűen billentyűzeten is játszani, de bármelyik verekedős játékot PC-n a mai napig tudunk egy billentyűzeten ketten is tolni.

Lol. Persze a régiek közül is mindenki gamepad-et használ már erre, amikor találkozás van, mindenki veszi elő a sajátját. Utoljára nekem X360 pad-em volt, a Gyurinak PS4 controller, a Daninak meg egy Logitech xinput/dinput. És persze ezekkel egy PC-n ugyan úgy lehet egyszerre játszani. Számomra ez így zsírabb, mint a billentyűt püfölni.
#8
Nálam anno 2 (1,5) rész alatt kiégett a sorozat - érdekes módon pont az inkonzisztens és túlpörgetett, sokszor követhetetlen harcrendszere/játékmechanizmusa miatt, ami láthatóan azóta sem változott sokat (a rá sokban hasonlító Virtua Fighter-t ellenben imádom, szóval nem az egyszerű, arcade stílussal volt/van bajom). A "karakterek egyedisége" kb. a szivárvány összes (neon)színét felvonultató sablon cicababák hajszínében kimerül. Az ütközés-érzékelés a harmadik rész óta borzalmas (az eszement tempó sem tudja elfedni!) és még mindig elég soknak tűnik benne a kiegyensúlyozatlanság (bár ebben azért sokat fejlődött a korai részekhez képest, meg kell hagyni).

Az, hogy a marketingje is több, mint átlátszó (gyk: több plasztikmaca, nagyobb csöcsök, kevesebb ruha = több eladott példány) csak morális kérdés - ettől még lehetne jó a játék.
Úgy tűnik, nem lett.
#7
A pontozás, meg főleg a pozitívum/negatívum egy kissé furcsa o_O"
A jatékról meg annyit, hogy szerintem hozta azt a szintet amit elvártak a rajongók.
De én megmaradok s jó öreg tekken-nél :)
#6
En ps4en tolom, semmi baj nincs vele, teljesen elvezheto a cucc.
Ezt az "elavult latvanyt" meg vegkepp nemertem. Az alap game 40 euro volt, steelbookal egyutt, szoval az arazas is teljesen rendben van, az hogy a DLC ruhak mennyibe kerulnek az 1 dolog, senki nem kenyszerit ra hogy megvedd az osszeset, ha meg a kedvenc karakteredhez megveszel 1-2ot ami tetszik az nem 80 euro. Amugy PCn ezt nemtom, hogy lehet-e, de ps storebol lehet.
Mind1 csak azert mert a PC-s verzio elb@szott nemkene lehordani az egesz jatekot. 5.5 pont vicc, 7-et siman meger
#5
Teljesen elborult az agyuk ezzel a dlc fejéssel.
Az 5nél is mikor megláttam inkább már kihagytam. Reális alternatíva doa-ra amúgy szerintem inkább a Tekken mint a Mortal Kombat.
#4
YanezModerátor
PS1-en nagy kedvenc volt, de hol van már az! Szerencsére a MK még partiban van!
#3
Ezt a pontszámot azért nemigen értem főleg hogy a pozitív és negatív dolgok ütik egymást. Tehát a harc jó. Összességében egy jó verekedős cucc. Ami ugye ilyen játékban a lényeg. A karakterek részletgazdagok. Egyediek. De alátvány elavult..? Majd ránézek..
#2
Ja és annak a kreténnek aki billentyűzettel akar verekedős játékot játszani annak külön gratulálok!!..
#1
DE KÁR ÉRTE!!! Pedig hogy vártam :///...