Sekiro: Shadows Die Twice teszt

A Sengoku-kor derekán egy nincstelen árva legendás shinobivá, egy félkarú farkassá válik. Japánba visz minket a FromSoftware legújabb nagyszerű alkotása, de a friss külső ne tévesszen meg senkit: ezúttal sem lesz könnyű dolgunk.
  • Írta: szlav

Kommentek

#160
#159: Ahogy a kedves gamer mondja "load game" nekem is úgy mondta, itt egy tag mert én sem vágtam ezt időszámlálós okosságot.
#159
#158: Tehát akkor számolja a játék. Köszi.
#158
#157: Load game
#157
#156: Megkérdezhetem, hogy ezt hol nézted meg? Vagy írja a játék? Mert sajna azt vettem észre hogy ps.-en ha nincs alapból a játékban számláló akkor nincs is lehetőség ezt megnézni
#156
Most lett meg a "Platina Trophi" (223óra:20p:11mp) nagyon szuper játék, várom a folytatást vagy valami hasonlót, remélem a from S. már javában hegeszti.
Akik még tolják nékik további jó szórakozást!!
#155
#152: #153. Bevetem a tippeket köszi szépen a válaszokat.
#154
#153: Naja, engem is genichiro szivatott szét a legjobban, de csak azért mert nem nagyon akartam felfogni a harc lényegét, amúgy szinte nevetségesen könnyű.
Owl-ra én olyat láttam speedrunoknál hogy nem lockolja be, csak eldodge ol mellette es gyepálja és ezt ismétli megállás nélkül. Nekem simán deflectelve lett meg, a két shuriken felugrásnál lehet gyepálni, egy egy kombója végén is kettő ütés általában belefér, face 2ben meg akkor mikor a bagoly repkedés után földreugrik. Neha a robbanás után előrecsúszik, azt simán lehet mikirizni meg érdemes is. Ami zavaró volt, hogy mikor rohadt lassan akar lefele ütni, ha gyorsan a hátába kerülsz mozdulatot vált és oldalra csap, arra érdemes figyelni.
#153
#151: A firecracker jo lenne a "Whirlwind Slash" combat arts-al kombinálva. A dupla vágás.
Futkározol körbe körbe és egyszer sem fog se megvágni se megdobálni.
A második "face"nél a "Shadowrush" combat arts-al amúgy nagyon gyorsan szétgyepálod. (Ha az első face-nél használod a firecracker-t akkor számolj vele hogy a Shadowrush-ra nem marad Spirit Emblem-ed). Vagy meghalsz még 30X és becsukott szemmel is fogod tudni, éppen melyik movesettet használja és akkor naturba legyőzöd.
Persze személye válogatja mindenkinek megvan a maga "unikornisa" de nekem például Owl piti lett Genichiro-hoz képest.
#152
#151: Ha jól rémlik miután két shurikent dob mindig az ugrós támadását csinálja ami elöl ha kitérsz biztonságosan be tudsz vinni pár ütést. Minden más meg deflect.
#151
Shura ending után csak újrakezdtem 2 boss van hátra Owl és Ishin de...Valaki tudna tippet adni Owl-hoz?Mert most a játék végén lehet megtörik a contoller.
#150
Na befejeztem, minden boss és miniboss megvolt amit megbírtam csinálni, most jön majd a bad ending és utána szeritnem egy kis pihi,majd a legjobb befejezést is megcsinálom.
Ami nagyon nem tetszett, hogy a minibossoknál nem nagyon erőltették meg magukat, szinte mindegyik szerepel többször, cserébe bossból kevesebb van és legalább azok közül szinte mind rohadt élvezetes. (Rátok nézek rohadtmajmok)
#149
Én ma jutottam el Owl elé kintről de nem igaz hogy zárva a mentések. Bent talán ahol a villám kardos volt remélem meg lesz. Tuti itt is leragadok pár napra.
#148
#147: Kamera, folyton beakado karakter( egyszer azért haltam meg mert az a dög felugrott, elfutni meg nem bírtam alóla mert beakadt a kerítésbe a karakterem) az aréna direkt szopat, és a boss movesetje is egy faszság. De legalább a hitboxa nem volt okádék.
#147
#146: Én azt hagytam is a picsába, final bossra legalább ráéreztem de a DoH az a From legrosszabb marhaságait hozza ahol a legnagyobb ellenség a kamera.
#146
Basszameg aki kitalalta a demon of hatredet :D
Még egy ilyen undorító, idegesítő, szar arénával ellátott bosst az életbe ne lássak (tudom tudom, most jön a final boss...)
#145
#143: Hú basszus tényleg nem véletlenül ácsorog ott a maki már lefáradtam ma. A nagy majomnál érezte a szemem a hirtelen gyorsaság akadozását. Máshol nem volt még ilyen gondom vagy észrevételem.
#144
#140: Mint mindennek, deflect meg attack agresszíven. Ha jól emlékszem őt pont jól lehet sorozni egy egy támadása után.
#143
#142: Puppeter a majomra és elvonja a figyelmét.
#142
Még jó hogy tartogadtam a sok felgyült kacatot mondjuk a Snap Seedből már adtam el mivel egész jó pénzt ad de hagytam van még mindenből. Lent a barlang mélyén mi a nyavalyát lehet azzal a kígyóval csinálni ott ahol egy majomka is ácsorog?
#141
#140: ! Snap Seed ! De a Fistful is jó ellene csak a Snap még az életéből is le szakít egy minimálisat.