The Sinking City teszt

Charles Reedet, a megfáradt magánnyomozót a romlásnak indult Oakmontba szólítják a látomásai. Amit viszont a süllyedő városban talál, azt az emberi elme ép ésszel talán fel sem foghatja.
  • Írta: szlav

Kommentek

#6
#5: Sajnos egyre több az efféle fejlesztés. Beletesznek mindent mert azt hiszik ezzel szélesebb rétegeket tudnak megcélozni, aztán olyan lesz mint a multifunkciós szerszám ami 100 féle dologra használható, de mindannyian tudjuk igazán jól nem használhatók semmire. Ennyi. :)
#5
#4: Ennek a fejlesztője, vagyis góréja azt mondta, hogy fúj, a PS5-nek majd meggyűlik a baja a komoly játékokkal és pl ők sem feltétlenül hozzák ki a Sinking City-t PS5-re, mert nehéz a gépre optimalizálni XD

Csak le ne maradjon senki egy ilyen fasza játékról, nem igaz?
#4
Az első 1-2 óra pozitív volt számomra. Egész jó kis detektív kaland játéknak indult, ha mindent ultrára húzunk a beállításokban elég pofásan is néz ki. Aztán jött a feketeleves. Rengeteg mászkálás, néha tök egyforma belső helyszínek, szinte az utolsó kis fiókos szekrény is ugyan ott található mint egy másik városrész másik épületében. Unalmassá válik, szerintem a nyomozós szál is bugos. Volt hogy nem tudtam tovább jutni, csak mászkáltam, hiába teljesítettem egy küldetést nem tudtam benne tovább lépni. (ritkán nézek bele végigjátszásba, olyan meg szinte siha hogy azzal sem tudtam továbblépni, na itt az is sikerült) Ha már egy játékban lehet lövöldözni (én szívesen kihagytam volna) akkor milyen dolog hogy gyakorlatilag egy ablakot nem tudok kilőni??? Pár palánktól és hordótól-lakattól eltekintve semmi sem lőhető szét.. de tereptárgyakon néha meglátszik a golyó nyoma, az sem mindig... :) pár másodperc alatt pedig eltűnik... Ilyet valamikor a 90-es évek vége 3d akció játékaiban láttam. És nem ez az igazán rossz ebben a játékban, annyi mindent beleakartak erőszakolni (kaland, nyomozás, akció, karakter fejlődés, tápolás, ruhacserélgetés stb...) hogy végül sajnos talán a játszhatóság már nem fért bele a játékba. Ha nem az előre kijelölt útvonalon haladsz a játékban akkor összegabalyodik az egész. Nincs egyetlen rokonszenves szereplő a játékban akivel azonosulni tudnál. Ez így pár óra után annyira unalmassá és értelmetlenné válik hogy kár rá az időt pazarolni.
#3
Sajnos egyet kell értsek minden negatívummal. Tényleg vállalhatatlan, olcsó technikai megoldások, pedig mar ketszer is ujra nekiultem hogy adjak esélyt de ezek a közeli scene-ek amikor a párbeszédek vannak, egyszeruen nem tudom hovatenni. Kár érte mert az atmoszféra + hangulat meg nagyon jó.
#2
Nem is értem, hogy ezt hogyan gondolták. Az egész olyan mintha fogtak volna egy játékot 2002-ből és kiadták volna 2019-ben.
#1
A tavalyi Call of Cthulhu sem volt egy csúcs játék, de az jobban bejött mint ez.
Sebaj, remélem majd pár hét múlva a Gibbous megmutatja milyen egy jó Lovecraft játék, még akkor is ha az nem a horror felől közelíti a témát hanem inkább a poénkodásra megy rá.