Ghost Recon: Breakpoint teszt

A taktikai shooterek nagyapja is beállt a homogenizált Ubisoft-játékok sorába. A szerepjátékosítás, a loothajhászat és a nyílt világban való szöszmötölés viszont nem mindenkinek áll jól.
  • Írta: szlav

Kommentek

#19
#18: 61 óránál álltam le vele 92%-ig vittem végig.
Teljesen tökéletesen adja át az Ubisoft feelinget. Ismerve az almúlt 3 x AC játékot, a Wildlands-et és a Division két részét, ez semmi újat nem ad hozzá a már megszokott tartalomhoz.
Valami történet-féleség van benne, de teljesen unalmas, értelmetlen és összefüggéstelen sok esetben a missziókban elvártak. A mellékküldetések a szokásos "hozd el a teherautót a térkép másik végére a piros pontért, ments meg a szegény bebörtönzött lázadókat, keresd meg a fegyverkiegészitőt, stb."
A harc meg az AC-val ellentétben itt nem sólyommal történő felfedezéssel kezdődig, amivel bejelölöd az ellenséget, hanem drónnal történő felfedezéssel kezdődig, amivel bejelölöd az ellenséget, majd utána nem nyillal, hanem távcsöves puskával leszedegeted őket.
Én a végén már csak helikopterrel berepültem mindenhová, a gépágyúval kiirtottam az ellenséget, leszálltam és befejeztem a küldetést....

És hogy miért raktam még igy is bele 61 órát?

1. mert igénytelen vagyok és a Division 1-2-be is beleraktam vagy 100-at külön, külön, illetve az AC-ket is majdnem teljesen végignyomtam.
2. A fő küldetés szálat be akartam fejezni.

És többet meg azért nem mert az egész csak az agyatlan grindingolásról szól, "menj ide, vedd föl a kőtáblát, hozd vissza az elvándorolt kecskét, stb."...

Izgalmi tényező: 4/10
Játékmenet: 5/10
Újdonság varázsa: 2/10
Totál: 4/10

Gyalázatos tucatmunka.
#18
Tanulván előző Ubisoft játékokkal kapcsolatos tapasztalataimból, csak most jutottam el oda, hogy erősen nyomott áron végül megvettem ezt a játékot.
hehe...látom ezelött fél évvel is már volt annyi eszem, hogy ne ugorjak fel a hype vonatra.

Teljesen tökéletes jellemzése a játéknak igy kb. 18 óra után az alábbi a tesztből kiragadva:

"Erre rádobunk minden elképzelhető Ubisoft-klisét, a kipucolható ellenőrzőpontoktól és a gyűjthető tárgyaktól kezdve a felfedezhető tornyokig (itt táborhelyek) és meghintjük az egészet egy kis RPG-s lootgyűjtéssel, ahogy azt az Assassin’s Creedben, vagy a The Divisionben is tettük."

Unalmas, monoton, jellegtelen az egész, ami nem tudja eldönteni, hogy lövölde akar-e lenni, vagy walking simulator, vagy SIMS, vagy valam iegészen más, mint amit az ember amúgy elvárna egy Tom Clancy történettől.

Ráadásul AC: Odyssey-ből köszönnek vissza terep részletek, átvezető animációk, még bugok is....
eh....Ubisoft, nem kellett csalódni benne, de legalább az open beta-val lehetőséget adtak, hogy az ember tudja mi vár rá.
Rágógumi játéknak TV helyett az ünnepekre, amig kijavitják a Cyberpunkot meg ezért az árért elmegy....
#17
...megjelenés elött
#16
Hálás vagyok az Ubi-nak, hogy csináltak még nem sokkal a megjelenés után ingyenes béta teszt hetet. Be is neveztem rá és nyilvánvaló lett, hogy ez meg a szokásos Ubisoft-os nyereség generálós stratégia részeként egy már kifejlesztett játék (nevezetesen a Wildlands) átskinezett változata lett csak.

Ráadásul a teszt eredményével tökéletesen egyetértettem annó, az egész csak egy unalmas, összefüggéstelen open world mászkálás lett, béna harcrendszerrel, történettel.

Az Ubi-tól már csak igy éri meg játékot venni, próbáld ki egy ingyenes hétvégén elöbb és csak ha tetszik fizess érte.
#15
#14: Azért elég meleg, hogy van képük majdnem 13€-t elkérni ezért a programért. Nem nagyon vágom, mit képzelnek ezzel a szarral, ami még az ncore-on is megbukott.
#14
22.999 Ft helyett: 4.490 Ft
#13
Már el is indult a központilag (lemezen) akciózás :(
#11
Azért elég szomorú, hogy a Tom Clancy játékok, amelyek régebben az egyik legnagyobb kedvenceim voltak most ide jutott :(

https://youtu.be/3Q0nZDMOJ2I
#10
#9: Az első Division-t is a megjelenés után majd egy év múlva vettem meg kb. 3 ezer Ft-ért, és amilyen akkor volt, meg utána, az tetszett. Remélem ezen is csiszolnak még mire lemegy kb. 5-10 eurós árra :)
#9
#8: Én az első Division-t is szerettem ( azt még egyedül játszva ), szóval mire erre kerül a sor, már coopban tuti el fogunk ökörködni ezzel is... Persze az nem most lesz, majd ha 5-10 euró lesz... Ha tényleg ennyire jó a játék akkor jövő nyárra :)
#8
#1: +1 Egyetértek, és én is a Beta meg Uplay+ alatt toltam néhány órát.

A cikkben leírtakkal teljes mértékben egyetértek. Sajnos. A környezet, a táj nagyon élettelen, nekem grafikailag is jobban tetszik a WL. Habár ott a karakterek arca, a robbanás, és egyéb effekt csúnyább, de a táj, atmoszféra nekem sokkal jobban adta.

Ghost Recon Breakpoint vs Wildlands Direct comparison

https://youtu.be/bxTix-sOPTU

Az (un)intelligens fedezékrendszer még mindig bosszantó, nem tetszik a divison szerű loot grind, fejlődésrendszer, és az élettelen világ, de azért ahogy a cikkíró, úgy én is elleszek vele „meditatív transzban” :D egy fárasztó nap után lazításnak, melléktevékenységnek jó lesz ez majd. De nem teljes áron.

Amúgy engem eléggé zavart hogy ha csak egy kicsit nagyobb outpost-nál 6-12+ ellenféllel harcoltam egyszerre akkor eléggé beesett az fps. 42-50 közé. 1080 Ti-vel sima full hd-ban nem ultra, hanem sima high graphics mellett azért nem ezt vártam volna. Más is tapasztalt hasonló framerate esést nagyobb tűzharcoknál, bázisoknál?
#7
Az a baj, hogy Ubisoft azt hiszi feltalálta a spanyolviaszt. Mindenki az Activisiont meg EA-t szurkálja, habár az Ubi is megér egy két seggbekúrást. Náluk a " time saver" lett az igazi mikrotranzakció Emlékszem, már az Odyssey-ben is pofátlanul magas díjon lehetett upgradelni a ruházatot ami persze 4 elembôl áll. Ha szintenként akarod, akkor lootolhatsz, mint a fasz. 35+ szint felett mocskosul sokat kér.....vagy kôlthetsz pár 10-20€ egy kis nyersanyagra. Odyssey kapott patchet, ahol a hajót a maximális szint felett is lehet tuningolni IRGALMATLANUL sok nyersanyagért cserébe, amit hónapokig lootolhatsz, vagy elbaszhatsz 50€ a pénztárcádból. Mocsok banda, félek, hogy ez csak rosszabb lesz, mint ami a Breakpointban van.
#6
Ha csak a képeket és az értékelést nézem a cikk végén, akkor ez egy felpimpelt, a coopra fókuszáló Just Cause.
#4
Nekem tetszik én jól elszórakozok vele és olyan sok buggal nem is találkoztam one x-en. Nem az év játéka, de én nem bánom a vételt
#3
Bár tény, hogy rengeteg hibája van és tele van bugokkal (én hol tudok játszani, hol nem enged be error üzenettel...most éppen működik), de egyelőre sokkal jobban élvezem, mint a Wildlandset, aminél az első pár óra lelkesedése kb. a 10.-re teljesen elfogyott és azóta se folytattam. Ellenben ebben van már cirka 8 órám és még egyátalán nem unom. Persze az év játéka nem lesz és tényleg tele van zavaró dolgokkal, de elvagyok vele. :-) Amíg nem veszi kezdetét a novemberi dömping (Death Strandig, Fallen Order, Blacksad - Under The Skin), addig tökéletes lesz.
#2
Ez a játék annyira érdektelen számomra hogy az már fáj, de tényleg.
Egyszerűen érdektelen a dizájn, érdektelen a történet, érdektelen a játékmenet, érdektelen az EGÉSZ koncepció.
Itt van ez a CSODÁLATOS játékipar, a játékokban rengeteg lehetőség van, sok-sok műfajra, akár keresztezhetik is őket, a történeteknél is határ a csillagos ég, pl: Írhatnának komoly történetet, pszichológiait, thrillert, krimit, vagy akár elborultat, drámait, erre megírják ezt, ezen dolgoztak ennyit,ezt képtelen vagyok elhinni.
A rajongók évek óta kérnek egy Splinter Cell-t, erre össze dobták ezt.