GreedFall teszt

Aligha akad olyan játék az utóbbi évekből, melyről nehezebb tesztet írni, mint a GreedFallról. Rendkívül sematikus játékmenet és elavult játékvezetési módszerek csapnak össze egy alig 40 fős csapat igazán monumentális álmaival.
  • Írta: sirdani

Kommentek

#5
Én őket mint 'érdemes' kiadót a Surge, Styx, Technomancer és a Mars War Logs után kezdtem számon tartani és a Greed Fall-al is nagyon meg vagyok elégedve. Mivel nyilván nem egy Activision / Ea / Ubi / MS vagy Sony méretű kiadóról van szó, helyükön kezelve a játékaikat én sokkal elnézőbb vagyok a termékeikkel kapcsolatban. Szerintem ők sokkal inkább megérdemlik a pozitív feedback-et, mint egy nagy kiadó, akinek ereje, energiája is lenne még-jobb játékokat csinálni, de inkább az easy-money-grabbing irányába mennek el...

Szeretném azt hinni és reménykedek benne, hogy ők is azon az úton haladnak, mint a CD-Project, csak kisebb, lépésben, hogy egyre jobbak és jobbak lesznek és amikor odaérnek a csúcsra akkor nem esnek át a túloldalára... Ilyen szempontból a Greedfall abszolúlt 9-10 pont minden hibája, gyermekbetegsége ellenére és például egy GR-Breakpont meg maximum 5-6... :( ami a középszer diadala... :(
#4
#3: Én úgy az egész, Focus Home égisze alatt kiadott játékokat az ötletekért és az újítani akarásért szeretem, de fura, hogy ilyenkor mennyivel kritikusabb tud lenn a (mondjuk ) AA játékokkal szemben.
#3
"A legtöbb küldetést többféle módon is teljesíthetjük, ám a funkcionálisan rossz pályadesign miatt sokszor csak kisebb seregek legyőzése után vesszük észre, hogy (...) van egy apró nyílás, amin keresztül akár lopakodhattunk is volna".

Hát igen, pont ez a jó lopakodós játékok ismérve. Attól nem a pálya a rossz, hogy nem úgy indul, hogy balra nézel ellenségek, jobbra nézel és ki van téve egy sárgán világító titkos út, nagy, neonreklámos feliratokkal, hogy erre lopakodj, maintenance XD.

Amúgy értem, amit a teszt ír, hát igen, nem is vártam másmilyen kritikát a játékról és nem is mondom, hogy nem lehet több dologban jogos a kritika. Minden esetre örülök, hogy fejlődik a csapat, mert ez még mindig nem egy Breakpoint, meg hasonló szuper bullshit játékok, hanem csak ... játékok.
#2
Kifejezetten örülök hogy egy ennyire kis csapat képes arra hogy játékról játékra fejlődjön, sajnos erre sok AAA stúdió képtelen.
#1
Greedfall Is A Perfectly Balanced Game With No Exploits
https://www.youtube.com/watch?v=93cRCE5Jqe4