Death Stranding teszt

Hiába teltek az évek, mindvégig értetlenkedve álltunk a Death Stranding előtt. Most pedig a stáblista legördült, s legalább annyi új kérdésünk lett, mint amennyire választ kaptunk. Az időközben átélt élmény viszont jó sokáig velünk marad majd.
  • Írta: szlav

Kommentek

#328
#324: Nem tudom mennyire bírod az egyhangúságot, javaslom ne add fel az első térképen (ami az utolsó szakaszt leszámítva ritka egyhangú), késöbb durván változatos lesz a terep a kihívás, minden.:)
Mindjárt rakok fel egy kis ízelítő galériát blogba.:)
#327
#324: :D Nyomjad csak már várom a bloggod!
#326
#323: +1
#324
#323
#322: Mert mindig mutat valami újat ahogy haladsz, és ha beszopódtál a sztoriba és az eseményekbe tolod mert kíváncsi vagy. :)
Az MGS V-öt ilyenkorra már utáltam ezt meg majszolom. Önismétlő és repetitív? Igen. De valahogy feledteti veled a hangulat a sztori, a cselekmény ahogy fejlődsz és bontakozik ki a világ.
#322
#321: Jap nagyon be tud húzni! Egyik legidőrablóbb game amivel játszottam és fogalmam sincs miért.
#321
Azért amikor egy nagyobb túrán elindul egy zene, azok a részek nagyon emlékezetesek :) 23 óránál eddig nagyon szeretem.
#320
#319: Ettől mit vársz Pacsirta, hogy bárki elhiszi hogy én te vagyok..? :) De legalább a képed hű a szellemi szinthez.
#319
#318: Köszönjük Pacsírta!
#318
#317: Mondom ha kihívást akar aki kezdi illetve zavarja az online, célszerű online akkor menni amikor be vannak kapcsolva a területek és felépítettük amit akartunk, bejártuk, esetleg segítség kell. Ekkor online indít a cuccaink amiket mi építettünk másoknak is láthatóvá válnak, jöhetnek a like-ok, jöhetnek mások jelölései épületei.... És az onlinecsomagok. Ilyenkor már nem zavaró....

Amúgy az online baszkodás helyett lehetett volna több hordár npc a játékban. Vannak néha összefuthatunk velük, barátságosak.
#317
#312: Simán tolhatod offline is csak picit lassabban fejlődsz, nem annyira vészes a dolog csak mégis tényező. Azért az onlinefejlődésed erősen függ az online like-olt dolgaidtól illetve az online csomagok leszállításától. Szerencsére a legkisebb része a lájk szerzésnek.
#316
#314: Ha offline-ban játszol, nincsen közösségi rész, szóval, ez a probléma elég egyszerűen megoldható.:) Ugyanis így kikapcsolható.
#315
#304: Ja, akkor így értem, bocs. Rombolhatóság ügyben valóban nincs semmi a játékban, megjegyzem, nincs is egyelőre olyan eszköz, ami rombolhatna bármit, szóval, ez egyáltalán nem hiányzik.
Hegyről legördülő köveket már láttam, a fű azért mozog, van szél is. Szóval, ez nem is hiányzik. A járművek amortizálódnak, a csomagok rohadnak, rozsdásodnak, felhők mozognak, sőt, az esőfelhők is, követhető a full meteorológia, ami azért megint csak elég cool.
Nekem elég, hogy a mozgás olyan komplex, ami után kicsit kínos lesz mondjuk egy AC-játéknak nekiállni, olyan, mintha valami paródia lenne.
#314
#313: Mivel mások megépítenek egy csomó dolgot, helyetted már nem sok a tennivaló vagy a meglévő út mellé húzzon az ember egy másikat vagy hidat stb....?
#313
#312: Hát nem az építésre kapod a like-ot, vazzeg?
#312
Az eléggé elcseszett online része miatt nálam kimarad ez a "paranormális trógerszimulátor" nem értem miért nem lehet az online részének ezt az építős anyjakínját kikapcsolni és mondjuk csak a "lájkos" részt meghagyni az xp miatt bár ez is egy elbaxott megoldás.
Akiknek így tetszik nos nékik jó szórakozást hozzá, nálam sajna ez így bukta.
#311
#310: Szerencsére nem annyira észrevehető mint ahogy leírom lévén pont az online kapcsolatos dolig fejlődik alapból a leglassabban hacsak nem kifejezetten arra gyúrsz.
Csak tényleg ez az onlune jelen formájában egy faszság. Nem is értem ezt hogy dicssőíthetik a szaklapok totálisan fals képet adva ezzel Kojimának...

Csak javasolni tudom mindenkinek a második térkép legelején mielött bármitlyen területet csatolna, a menüben lőjétek ki az automata online belépést és toljátok offline. Ha kiépítettétek ami nektek kell (avagy belekezdtek de segítség kell pl országúthoz) és csatlakoztatva van jópár terület, akkor lépjetek online... Addigcsak élményrombolás...
#310
YanezModerátor
#309: Hát akkor ez szívás. Ez a megoldás nekem abszolút nem szimpatikus. Hülyén hangzik, hogy a single játékom fejlődése tulajdonképpen nem rajtam múlik. Illetve valamiképp rajtam is, mert a lájkokért ugye tenni kell, de hogy ez egy single játék része, az azért eléggé illuzióromboló, ha az ember épp a történet miatt tolja és próbálja beleélni magát. Ezzel mintha összemosnának a multit az egyjátékos móddal, ami a sztori kárára megy. Nem tetszik.
#309
#308: A játékban a like lényegében a tapasztalati pont. Ha kevesebb a lájk kevesebb a pont. Több kategóriára kapod külön külön, minden kategória X szint után fejleszti Sam-et. Pl több cuccot tudsz vinni, kevésbé fáradsz, jobban ellenállsz a környezeti behatásoknak, jobban bírják a csomagok, stb.
Online nélkül az egyik ilyen ág nem avagy nagyon kicsit fejlődik. Ez az ág pont az ami pl növeli a tetteinkért kapok lájkok számát (és ad egyebeket is). Vagyis enélkül lassul a fejlődésed például...