The Outer Worlds teszt

Mi sül ki belőle, ha az Obsidian Entertainment összeáll az eredeti Fallout-játékok megálmodóival? A The Outer Worlds nemcsak, hogy megadja a kérdésre a választ, de az utóbbi évek egyik legjobb akció-RPG kalandjával ajándékoz meg minket.

Kommentek

#19
#18: Mondjuk a sok apró méretű szöveg engem is irritált, mások is írták, hogy kényelmetlenül közel kellett ülni a tv-hez miatta.
Elvileg javítva lesz, de nem tudom, hogy lehet ekkora hibát benne hagyni miközben a játék történetének 70%-át log-okból lehet összerakni.
#18
Heló

Nagy várakozással ültem le játszani, úgy terveztem a november felfedezős, kalandozós játékélménye a the outer worlds lesz, de sajnos kb 7-8 óra játék után
abbahagytam - fárasztott. ennek okai röviden:

- Ha a sztorit egyben akarja tudni az ember, a párbeszédekre való folyamatos
odafigyelés szükséges - ugye ez nincs másként a fallout, vagy a tes esetében -
de itt annyira domináns a szöveg a felfedezés és az akció ellenében, hogy
egyszerre csak egy - egy órát bírtam vele játszani, aztán már billent le a fejem,
vagy csak pörgettem a párbeszédeket, hogy legyen végre már valami tennivaló
is, ne csak az olvasás. (máskülönben humoros, jól megírt szövegek vannak, de
túúúúl sok), a végén már tényleg nem voltam kíváncsi 2 percenként valami npc
hülyeségére, csak valami akciót, hangulatot vártam.

- A harcrendszer sztm rém gyenge, futkorászás ide-oda, teljesen agyatlan
ellenfelek, még a Borderlandsben is több ötletesség volt. szambázó, jégkorcsolyázó, random mozgású célpontok, repetitív harcok

- Először megkapónak tűnt a világ, később túlságosan behatároltnak, ismétlődőnek, elnagyoltnak, ízléstelennek. Nagyon színes, nagyon gicces
sokszor, szinte bántja a szemet, nem igazán vannak egyedi, emlékezetes helyszínek, inkább a városok, a belső terek érdekesek, de a külső terepek nem szépek. Designos? Inkább patchwork.

A Fallout - new vegas volt az egyik kedvenc részem, a 4-et inkább a látványáért szerettem, és még mindig szívesen leülök Skyrimezni akár, de itt pont a markáns hangulat hiányzik.

Nem azt akarom sugallani, hogy ez egy rossz játék, mert nem az, a pozitívumait mások már leírták előttem, de úgy érzem sokak végül csalódottan fognak felállni egy-egy átjátszott délután után.
#17
Ez a rengeteg ipari hulladék jatek közül egyértelműen kiemelkedik minden tekintetben idén, komoly hibák nélkül jelent meg, kész, játszható állapotban.

Szuper párbeszédek, nagyon jó humor, nekem még a lövöldözés is bejött és hard fokozaton kellemes kihívás volt. Az art design is tetszett, ez ízlés dolga mondjuk.

Szerintem érdemes tenni egy próbát vele, ha meg majd lemegy az ára, akkor főleg
#16
Az látszik, hogy sok időt fektettek a játékba, de nekem annyira nem jött be. Szerintem vannak sokkal szebben kinéző játékok. Rövid, kevés akció, élettelen az egész, fizika semmi. De lehet az a baj, hogy a Borderlands-en és a Fallout-on nevelkedtem, és ez a játék nem is annak készült :)
#15
Mi történet a GK-al? Csak úgy adjáak a 9-es pontszámot :D
#14
#9: Maximum az év grafikájára. XD Amúgy tényleg jó játék, viccen kívül.
#13
#9: Pályázhat... azt végül is megteheti nem ? :)))

Mindenesetre előre megmondom, ki és mi fogja kapni ! Fogadunk ? :)))
#12
#11: Színvak a fődesigner, így nem kellett külön színvak módot csinálniuk, sőt az UI először monokróm volt. Úgyhogy ha valaki arra élvez, végigtolhatja grayscale módba kapcsolt kijelzőn is, nem fognak összefolyni a dolgok.
#11
Imádtam a New Vegas-t, és komplexitásában ez is biztos a helyén van, de bazdki ezt a stílust egyszerűen nem veszi be a gyomrom. Úgy néz ki az egész, mintha a Ratchet & Clank univerzumában játszódna, ami nekem egy komoly rpg-hez nagyon nem passzol. Elképesztő kaotikus.
#10
Úgy egy órát játszottam vele. Annyi elég is volt. Maradok a Diablo 2-nél, az századjára is jobban beszippantott :D
De komolyabban : valahogy nem fogott meg. Sem a világ, sem a grafika, a hangulata át sem jött. Tőlem kapna max. 1 pontot.
#9
"az év játéka címre pályázhat".

Azért na. :'D
#8
#6: Én is sok minden ellen vagyok, de ez a dolog szerintem vicces és biztos, hogy szándékos. Hogy nem ezzel lett előre reklámozva a játék, mint a bioware esetén szokott lenni az azért hozzájárult, hogy ne ezt véárd a karakterkészítőtől. Így viszont tényleg lehet röhögni rajta, mert annyira nem számítasz rá, és annyira keményen néznek ki a modellek, hogy nálam abszolút poénnak sült el, de mások is röhögtek rajta. Kb egyszer sem látod a karakteredet a játék során a karakterszerkesztőn kívül, de azért beletették becsülettel és item shop nélkül a játékba, az egész szerkesztőt, hogy legyen min röhögni.
#7
#6: Na és? Ha csak lehet és nem kötelezö, meg nyomja az npcket ilyen stílusban na meg progresszív gander pronounokat használva felölem aztán.
Amúgy még dark soulsban is feladhatsz a férfi karakterre nöi ruhákat ha arra van ferde hajlamod.
#6
És ne feledjünk, hogy simán lehet lenni szakállas nővel! XD Mint ahogy az itt bemutatott egyik speedrunner is tette. De az NFS Heat-be is simán női ruhákba öltöztetheted a férfi karaktert. XD Bocsi nekem ez vesszőparipám. Ellene vagyok ezeknek a dolgoknak.
#5
#3: Mondjuk erre is kíváncsi vagyok, mert még nem próbáltam.
#4
#2: Most lelőtted a poént baszki. Már nem is érdekel az egész :D
#3
Ügyes húzás lett volna a Microsoft részéről, ha Xbox exkluzív lett volna a game. Kíváncsi vagyok a következő Obsidian alkotásra, milyen lesz a Micro égisze alatt.
#2
Ja és szikkadjanak le azért, mert beleírtak egy mesterszakácsot a történetbe, akinek minden álma elhagyni a bolygót, de nem tudja megfizetni az űrutazást és nem lehet meghívni a csapatba!
#1
Én 3 companion küldetést csináltam végig, abból szerintem 1 volt értékelhető (Vicar Max), egy arckaparóan gyerekes (Parvati, ki is vágtam a csapatból a végén, hogy éljenek boldogan), 1 pedig furán rövid lett (Felix).

Az egyik companion-t meg se találtam, gondolom a részeges nő lett volna Monarch-ról, de az első mondat után ignoráltam és nélküle boldogultam.

Lehet a nosztalgia miatt, de szerintem a New Vegas sztorija összeszedettebb volt, női karaktereknek is volt személyiségük, nem pedig "gyerekes naiv #1" és "kemény nő #16" sablonokat húzták rájuk + Caesar-nak is volt egy nagyon jó oka arra amit csinált, ellentétben a OW Board-jával amiről az összes log-ot átolvasva se találtam egyetlen jó dolgot.

Puffogtatást szerintem elég jól feldobják a Science fegyverek, a kicsinyítő pisztoly inkább vicces, mint hasznos, de az antigravitációs zselét lövő puska és az elmekontroll fegyver felpimpelve a játék végéig hasznos. Az utóbbi eredettörténete különösen tetszett XD

Szerintem egy erős 8.5.