Red Dead Redemption II teszt (PC)

Több mint egy év kétségekkel teli várakozás után végre PC-n is megjelent a Rockstar Games vadnyugaton játszódó alkotása. Megnéztük, hogy mit tud a PC-s port, mire érdemes számítani, és hogy tényleg mérföldekkel szebb-e a grafika.
  • Írta: sirdani

Kommentek

#15
#5: #9
kösz
#14
* .
#13
Jól latszik a videón, hogy az árnyékok szétzabálják a kártyákat.
Nem optimalizáltak igy minden matekolódik ami a csövön kifér.
Boxon az árnyékokon meg dithering is van, hogy elég legyen fél méretben kiszámoltatni.
Jó ronda is?
#12
#8: Nem a készítőkön múlik hanem a kiadón.
A fejlesztő cégeknek ez mindig hatalmas blama.
Mert őket szidja majd mindenki ahogy te is.
#11
#6: Ekkora baromságot, hogy sikerült kiszülnöd?
Szóval azt mondod, hogy ha kb ugy van belőve a grafika mint konzolon és beszarik a technika akkor az a pc hibaja mert egy 1060 egy 8-9-es i5 v. r5, 16 gb kombo azért szakad meg mert a ps4 igazából erősebb.
Aztaleborult....
#10
Csumára nem lepne meg ha kiderülne, hogy a rockstar szándékosan csinálja ilyen ótvarra a pc változatokat. (Jó penzt kap a sonytól talán)
Siman lealázva hagyjak ott az ms-től kezdve az autodesken át a bathesda-t is.
Ami azért nem piskóta.
#8
6#
Anno a Witcher ( első napos vètelem volt ) szinte jàtszhatatlanul szaggatott, tele volt buggal. Èrdekes, hogy kb 3-4-hònap elteltèvel a javìtò foltoknak köszönhetően olyan simàn futott, hogy nem hittem a szememnek! A konzoloknak semmi baja, főleg az erejükkel, egyszerűen a jàtèk kèszìtőknek minèl hamarabb kell a bevètel, ìgy fèlkèsz/optimalizàlatlan jàtèkokat dobnak a piacra. Ja, a RDR 2 is szaggatott, de màr csak az elviselhető mèrtèkben. Èn màr nem veszek első napos jàtèkokat, főleg ha open world, megvàrom a tetszteket ròluk, meg a javìtò patcheket. Làsd Days Gone, ami eleinte bosszantóan dropolt, mostanra semmi gond vele, ìgy bosszankodàs nèlkül tudok jàtszani vele. Ja, egyre jobban tetszik, az eleje nem fogott meg valami miatt.
#7
#6: Ezek szerint még nem éltél 2008-ban, amikor kiadták a GTA IV. részét, ami olyan botrány szarul volt optimalizálva, hogy szerintem oktatják videójátékos sulikban, mint elrettentő példa. :-D És ahogy olvasgattam itt, a RDR2 kapcsán is a kezdeti hsz-eket, bizony volt vele baj bőven. És ezt egyébként a készítők is elismerték, szóval..ez msot nem jött be. ;-)
#6
Azt azért erősen kétlem,hogy a Rockstar optimalizálatlan játékot portolt nem bírják a vasak ennyi...
#5
Ez egy nagyon jó kiindulópont, igaz, még a játék első napokban mért teljesítménye alapján írták, de nagyjából még most is megállja helyét. Leírják benne pontosan, hogy melyik beállítás mennyi erőforrást igényel, és a saját tapasztalatom szerint egészen reálisak is az eredményeik:

https://www.game-debate.com/news/27927/red-dead-redemption-2-most-important-graphics-options-every-setting-benchmarked
#4
#3: linkelhetnél párat, mert egy igazi, mindenféle beállítással szórakozós oldalt még nem találtam, csak összegzéseket, pl 1080p, high beállítás mellett 10-20 db kártya hogy szerpel és ezt megismételve ultra, 4k stb-re
#2
Köszönöm a cikket, szerintem nagyon jó lett :)
#1
Na, erről az egészről csak annyit, hogy én mostanában vittem végig (összes mellékküldi, összes stranger megvolt) egy i5-8400 és egy GTX 1050Ti-n. Elővásároltam, tehát első naptól kezdve játszottam. A high és az ultra között félúton 1920x1080ba. Oké nincs meg a 6x10^23 fps, de szinte semmilyen problémám nem volt (csak egyszer fagyott ki).