Star Wars Jedi: Fallen Order teszt

Ez az a történetközpontú Star Wars-játék, amit kerestünk. Pedig a Star Wars Jedi: Fallen Order nem találja fel újra a kereket, csak magabiztosan, saját képére formálja az ipar legjobbjaitól kölcsönvett elemeket, amelyek aztán olajozottan működnek.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#84
#83: Mai napig nem emlékszem mikor a legelső CoD-ban meg kellett keresni egy rejtett kapcsolót.
Amire egy nyíl mutatott és sárgán villogott :D
#83
#82: De basszus milyen fps vagy tps mutat rá egy liftre mondjuk hogy “hé, erre kell menni” ?
#82
Ne bántsátok, felnőtt egy generáció CoD-okon és Skyrim-en.
#81
#78: Èn eddig csak pár órát játszottam vele, de számomra felüdülès volt bolyongani, mindenhol mindent megnèzni.
A tèrkèpen kicsit nehezeb igazodok el, de mivel úgyis igyekszem minden helyszínt bejárni, előbb vagy utóbb úgyis oda jutok ahova kell.
Az idegrendszered gondolom azèrt nem bírja, mert a rohanáshoz vagy hozzá szokva.
Kifejezetten jó hogy nincs segítsèg mert így igenis rákènyszerül az ember arra, hogy ne rohanjon, adjon időt a játèknak ès a felfedezèsnek.
Nekem eddig nagyon adja.
#80
#78: Röviden: nem a játékban van a hiba.
#79
#78: Mégis milyen segítséget szeretnél ? Mutassa merre kell menni szaggatott vonallal a földön? Azért ez nem az a játék ahogy órákig kéne gondolkodni mi a teendő. Lehet egy YT végigjátszás jobb lett volna ha Te ebből hiányolom a “segítséget”...
#78
Hát hogy nem ez lesz a legjobb játék amivel játszottam az biztos. A történet 1/3-nál vagyok. És ahogy előttem már leírták a térkép kegyetlen szar semmit nem lehet belőle levenni.

Azonkívül a játék 0 azaz 0 segítséget add. Több pályán előfordult hogy keringtem mint a bizonyos gólya ürülék és csak annyi hogy egy lifttel kellet volna felmenni. De nem szólt semmit hogy ez az.
Meg volt olyan hogy a droidon kellet fejleszteni azt a spec kulcsot elmentem a munkapad mellet többször. De ott sem szólt hogy álljál már meg te ostoba.

Egyébként akinek az xp farmolás a fetisizmusa az a mentési pontoknál kiélheti ezen vágyát. Nekem csak frusztráló volt hogy már 5X megöltem ugyanazokat az ellenfeleket. Meg pluszba bejártam olyan szakaszokat amiket nem is kellet volna.

Nem tom ki volt az aki azt mondta hogy ez ebben a formában kiadható, de pláne a 0 segítség miatt külön idegrendszer kell hozzá. De legalább nem full áras volt.

Ja egyébként I5 7400-al.
MSI GTX 1660-al és 64 GB rammal magas beállításokon is van hogy akad. Szóval még optimalizálatlan is. Erősen gondoljátok meg a vételt.
#77
#76: "Kihagyható darab annak, aki nem egy elveteműlt SW rajongó, mert a frusztráló részek miatt még a legkönyebb beállitás mellett is majd monitor rombolás lesz a vége."

Mivel nem vagyok egy elvetemült Star Wars rajongó, ezért annál a résznél, ahol a wookie fán kellett volna a falon szaladni jobbra-balra a Titanfall-hoz hasonlóan, és kb. 50x sem sikerült átjutni a túloldalra, ott abba is hagytam.

Nálam 6 pont addig a részig.
Ja, a darabos karaktermozgás kb. a 2000-es évek játékaiban volt megtalálható, de ezóta meg eltelt min. 10 év.
#76
kb. 6-7 óra játéknál tartok, mert kijött a Game Pass-ban. Hát, elég vegyesek az érzések ennyi idő után. A kritikával egyetértek, a pontozással nem. Nálam ez eddig kb. 6 pont.

A holotérkép kriminálisan szar, azzal kéne büntetni a fejlesztőket, hogy innentől kezdve a beépitett GPS-ük legyen olyan.

A pályaszerkeztés leginkább engem az ősrégi Star Wars: Dark Forces-re emlékeztetett és nem lett tőle jobb kedvem.

Nincs benne fast travel, ami a golyós pályán kiverte a biztositékot, amikor én is kb. az elöttem hozzászólóhoz hasonlóan kb. 30x próbáltam átlendülni egyik kötélről a másikra, és zuhantam le.
Akkor csak visszamenni volt kedvem a hajóhoz és elmenni egy másik bolygóra inkább. De aztán rájöttem, hogy a történet szerves része visszajutni a hajóra, nem csak visszafelé haladni a már befejezett pályákon.

A karakter az elején antipátikus volt, de igy, 6 óra után kezdek vele megbarátkozni. A feka lány a hajón a gülü szemeivel félelmetes látvány, semmi a sok nyavajgásával fölösleges időhúzás szerintem.

Kihagyható darab annak, aki nem egy elveteműlt SW rajongó, mert a frusztráló részek miatt még a legkönyebb beállitás mellett is majd monitor rombolás lesz a vége.

6 pont, ha esetleg befejezem, akkor visszajövök felülértékelni.
#75
#73: Ezt honnan vetted?Yavin előtt kb. ezer évvel Darth Bane(egy Sith) írtotta ki a többit,hogy csak 2 legyen.
"Ez a kettő szabálya.Egy időben csakis két igazi Sith létezhet: egy Mester, és egy Tanítvány. Egy, aki birtokolja a hatalmat, és egy, aki sóvárog utána. "
Így gondolkozott a többi Sithről:
"Az egyenlőség a természet rendjének eltorzítása, vagy ha úgy tetszik, megcsúfolása. A gyengékhez láncolja az erőseket. A gyengék nehezékként működnek, és a középszerűségbe húzzák a kivételes képességűeket. Megakadályozzák, hogy a nagyságra született és azt meg is érdemlő egyének valóban naggyá váljanak. A tehetségesek szenvednek, ha nem tudnak kiemelkedni a tehetségtelenek tömegéből, ha kénytelenek velük egy szinten maradni."
#74
#28: Az ideg szétvág, nem bírja megfogni a rohadt indát,átesik rajta, már 30x meghaltam
#73
Törölt felhasználó
#54: SW története szerint, nem épp a sithek a rossz arcok.Baromi sokan voltak , csak kiirtották őket.Hogy utána elgurult a gyógyszer, érthető :D. Jó lenne ha lassan, filmeket játékokat stb... áthelyeznék az Old Republicba.Érdekesebb lenne.
#71
delphijos! 68#
Èn pl nem azèrt nèzek több esetben youtuber gameplay-t hogy hogyan jàtszik, hanem azèrt, mik a reakciòi a jàtèkkal kapcsolatban. Akik nem csak jàtszanak nèmàn, hanem nem egy esetben elemeznek is.
#70
Törölt felhasználó
#67: Milyen egyszerü is annak aki belelát a másik fejébe és igy meg tudja mondani, hogy bizony képtelenség.
Pedig nem az. Én velem is számos alkalommal előfordult.
Mikor például régebben a Skyrim-et nézegettem, mások játékát nézve eltudtam képzelni az adott szituációt, helyszint, bele tudtam élni magamat.

Mert a játék alapja az, hogy másokat látni játszani is élvezetes.
Régebben mikor suli után összejöttünk, én ugyanúgy élveztem azt, amikor a haverjaim haladtak végig azokon a pályákon.
Sok péntek délután, a rettentő suli után, felüdülés volt összejönni egy kicsit.

Nos, mivel ma már erre ritkább az esély, sokszor nézek egy két youtubert még most is, mert szeretem a kommentelést, azt, hogy élőben megy.
Én személy szerint át tudom élni, mikor persze magad játszol, az a teljes élmény, ez tagadhatatlan.
#69
Maximum annyi gameplye-t nézek hogy tetszik-e vagy sem vagy ha nagyon elakadnék akkor hogyan jutok tovább (de nem érdekel ahogy más játszik)
#68
#62: Nekem azért hasznos pár percben megnézni hogy a JÁTÉK milyen, mert cutscene előzetesből aztán tényleg semmi nem derül ki. De ha a játék stream-elésre gondolsz, azt én sem értem hogy miért ilyen népszerű, engem baromira nem érdekel hogy más hogy játszik...
#66
SLi
#63: "nem azt mondtam, hogy visszaadja azt az élményt, mint amikor játszom is vele, de
bele tekergetve arra tökéletesen jó, hogy megtudjam milyen a játék"

ez elég kemény ellentmondás egy mondaton belül

" El tudom képzelni milyen lehet vele játszani
oké lol ehhez még videók se kellenek ennyi erővel a borító alapján is el lehetne dönteni milyen a játék
#65
#64: "bocs de unalmas"

akkor fogadd meg a saját tanácsod: "Nem tetszik átugrod" :D

Amúgy meg te is unalmas vagy nekem, és megint jössz a szokásos "nettó faszság" szövegeddel. Szóval átugorlak :D Na csá.