Life is Strange 2: Episode 5 teszt

Sean és Daniel zűrös kalandjai véget értek, úgyhogy végre minden játékos megkapta az őt megillető befejezést, és ezzel együtt levonhatjuk a tanulságot; az élet nem mindig fair, sőt néha egészen furcsa.

Kommentek

#2
A cikk többek közt arról is szól, hogy a Life is Strange 2-nek nem feltétlenül csak a történetmesélés a legfőbb eleme, hanem különböző atmoszférák megteremtése, hangulatok és érzelmek ábrázolása. Még ha a történeti részre 0 pontot is adnánk (ami azért irreális, mert a hibái ellenére is bőven hozta az elfogadható szintet, csak a Life is Strange első részéhez képest nyújtott keveset), más szempontok alapján van olyan erős a játék, hogy megálljon a saját lábán, és kedvező pontozást kapjon.
#1
Előre is elnézést...

Megint csak kötekedni jöttem, de egyszerűen nem jön át, hogy egy olyan játéknál, aminek célja és legfőbb eleme a történetmesélés... ott a fentebb felsorolt negatívumok mellett hogyan járhat 8 pont?

Más játékokat kevesebbért is húztak már le ezen az oldalon :/