DOOM Eternal teszt

Eljött az idő, hogy újra feldúljuk az alvilágot - nem is kell messzire mennünk, hiszen a démonok a Földre hozták a pokol lángjait. Készítsétek a sörétest, a láncfűrészt és a BFG-t, vadászni megyünk az év legjobban várt lövöldéjében!
  • Írta: szlav

Kommentek

#54
#53: Igazából én azon sem csodálkoznék, ha 1 már egy hónap múlva üres lenne a multi szekció. Csak idő, áram és oxigén pocsékolás volt az egészet bele tenni. Kiváncsi lennék egy olyan statra, hogy az összes eddig futtatott játék közül hány % nyomott már rá arra a menüre. Én azt sem tudom, hogy néz ki.
#53
#48: Hogy arra van a quake champions? Képzeld el....tudom neked hihetetlen de van akki konzolon játszik én ott nincs quake ez az egyetlen alternativa lett volna a potlására hogy egy aréna lövóldét tolhasunk konzolon az 2016 dom otta de hát majd az idö eldönti van egy tippem hogy 1 év mulva üresen konganak a multis szekcio
#52
Igaz, hogy lesz több sztori dlc is a játékhoz?
#51
Nekem is a platformer részek bökik a csőrömet. Sokak szerint a játék változatossága miatt tették bele. Szerintem meg simán időhúzás volt a célja egy casual játékosnál.
#50
Na, cirka 5 óra játék után, nem tudom szavakkal leírni, mennyire kicseszett nagy királyság ez a game. :-D Már a 2016-os is naggggggggggggyon tetszett, és hatalmas kedvencem lett, de ez minden szempontból alázza eddig. Egyedül az ugrálós, platformos részek tudják picit kizökkenteni és megtörni nálam a Doom érzést és lendületet. A harcok - egyet leszámítva - eddig megvoltak elsőre, de az ugrálós részeknél már alsó hangon vagy 15-ször meghaltam. :-D Szerintem nem kellene bele ennyi, de lehet ezzel csak én vagyok így, mert ezt leszámítva, egy hibátlan mestermű eddig.
#49
#48: * aszimmetrikus plíz *
#48
#47: Azért sok az ugrabugrálás, mert ez inkább Quake 3 játékmenet egy Quake 2 menüvel és két óránként egyszer egy klasszikus Doom-os folyosóval. Mit gondolsz, milyen lett volna a Deathmatch? Arra van a Quake Champions, ami gyengélkedik most is és elavult megoldásnak tartja a fejlesztőgárda.

Igazából én azt sem tudom, hogy minek kellett ebbe bármilyen multi? Főleg asszimetrikus. A játék marha jó, totál saját egyénisége van, aki szereti az ilyet, ezt imádni fogja. Szerintem csak emiatt érdemes ezt a játékot megvenni.
#47
Jol elszurták a multit még ha lenne benne team deathmatch akkor érdekelt volna de igy buktak vevőt single miatt meg nem.veszem meg tul sok az ugrabugráláss
#46
#45: Ez is egy jó kérdés. Ma kipróbálom. A kalapács mekkora legyen?
#45
#44: Ultra-Nightmare alatt, bekötött szem és öt kilós kalapács nélkül a seggunkben mi értelme tolni?
#44
Kemény a játék nagyon, de most őszintén, mi értelme van ezt Nightmare szint alatt tolni? Akkor kb végig rohan rajta az ember, aztán persze jön a hiszti hogy rövid volt. Slayer Gate-eknek 10+ alkalommal biztos neki megyek, de azok után a játék egyéb részei könnyűvé válnak... nem is akarom megnézni milyen könnyű lehet ez Ultra-Violence-n vagy Hurt me plenty-n.
#43
#41: Ugyan már. Mindeközben egy hős is vagyok, csak most pont ezt meséltem el.
#42
#41: Azok most a Nioh 2ben szopják a brét.

https://youtu.be/20GkBnhQqY0
#41
SLi
Kiábrándító nagyon ez a kommentszekció, orrfacsaró a szója bűz, azt hittem ide férfiak írnak.
Szomorú.
#40
Git gud fagetz
#39
#38: Én már feladtam, visszamentem easy-be. :D Majd esetleg nekifutok újra nehezebb szinten több tapasztalattal.
Az általad említett Slayer Gate-es harc a két cyberdemonnal (aztán jön még ott doom hunter is) már a teljes túlzás kategória volt, annyi ellenféllel, hogy akárhova néztem, mindenhol rohangált valami. Még easyn is nagyon észnél kellett lenni, mert egy pillanat alatt bedarálnak, ha megáll egy pillanatra az ember egy helyben.
#38
#37: Komolyan nagyon jó a játék, de amikor az Arch-vile folyamatosan spawnolja a buffolt rémeket, az rendesen kemény már. Meg amikor baron of hell + marauder egyszerre ugrálak a képedbe? Meg hagyjad már, bementem egy másodlagos bunyóba és úgy láttam először cyberdémont, hogy kettő jött egyszerre + a tömeg + pók és zöld mancubus... Nagyon-nagyon meg lehet halni ebben a játékban.
#37
Én gyerekmódban játszom és úgy is húzós egy egy résznél...
#36
#35: Igen, bármikor lehet váltani.
#35
A kampány játszása közben bármikor állíthatom a nehézséget?