DOOM Eternal teszt

Eljött az idő, hogy újra feldúljuk az alvilágot - nem is kell messzire mennünk, hiszen a démonok a Földre hozták a pokol lángjait. Készítsétek a sörétest, a láncfűrészt és a BFG-t, vadászni megyünk az év legjobban várt lövöldéjében!
  • Írta: szlav

Kommentek

#67
#59: Noob.
:D
#64
#59: https://www.youtube.com/watch?v=UmzAo7uM8Jo

Lehet, hogy nem tud jól játszani az, aki nem szereti a marauder-t. A Marauder olyan, mint te vagy és pont azt tudja, mint te. Ha te tudod azt, hogy te mit tudsz, akkor full hülyét lehet csinálni a marauder-ből és a végén a legjópofább ellenféllé válik az egész szépséges bandából.
#61
A játék háromnegyedénél már tiszta fejetlenség az egész. Kuka.
#60
#59: Nekem ilyen gondom nem volt. Én inkább sokszor haltam meg harcban, amire belejöttem. Az ugrálós részekkel az a véleményem, hogy elsőre bonyolultnak nézett ki mind, de 80%-uk elsőre sikerült, a maradék meg másodszorra, illetve egy darabbal szoptam és tiszta ideg voltam én is. A Marauder meg nálam elment még, de ha ezren voltak, akkor nem tudtam ellene harcolni. Ilyenkor pedig szépen belelőttem a BFG-t 2 centiről, vagy ha volt hely, akkor meg összehúztam a népet és úgy lőttem oda a BFG-t. Ezek ellen, meg az ökörállat Baron-okra és az Arch-Vile-okra mindíg ment az atom azonnal.

Hát meg ajánlom neked, hogy a fagyasztó gránátot maxold fullra ki, mert az nagyon jó crowd control és úgy jobban lemegy a Marauder is.
#59
Végigjátszottam már a Quake 1-től kezdve a CoD, HalfLife, TC-k, Duke, Crysis, TitanQuest, SniperElit-ek, Bioshock, GoW, MaxPayne, Wolfeinstein stb stb játékokon át a Doom 2016-ig szinte mindent (többször is). De az Eternal Doom-ba beleuntam: meguntam azt, hogy az egér-, a klaviatúra-, és a "Space" kezelést sokszor virtuóz szinten kellett volna tudnom ahhoz, hogy a sokszor előforduló néhány lépcsős ugrás-sorozatot ne az unalomig kelljen ismételgetni.

De talán Marauder a legnagyobb kínszenvedés : ha az emberi reakcióidő 0,6 mp, a kis apró, halvány zöld foltocska pedig ennél rövidebb ideig látható - lehetetlen lereagálni, csak véletlenül vs intuicióból sikerülhet a sokadik próbálkozás után. 1x-i felbukkanása még felejthető lett volna, de sokszor "betoppan".

Végül a 10. pálya körül (Nekravol?) hagytam abba, mikor három tüzet okádó, forgó oszlop tetejére kellett fel ugra-bugrálni ... kb. 30-35 próbálkozással végül sikerült, de ezzel kész: BEFEJEZTEM, TÖRÖLTEM, ELFELEJTEM.

Tény, hogy a grafika, a harcrendszer, a zene, a kozmikus monumentalitás ügyes látványa, a pörgős játékmenet szinten tartása még a kissé gyogyós történet mellett is profi munka. Külön érdeme, hogy a játékhoz nem kell egy PC erőmű!

Senki kedvét nem akarom elvenni - akinek ez tetszik, vagy zsonglőre az említett instrumentumoknak, lelje örömét benne ... hisz` nem vagyunk egyformák.
#58
#57: Azt biztos nem tudom pontosan megmondani, hogy annyi idősen, mint az öreg Duke mit fogunk gondolni erről a Doom-ról. Meg ez egy olyan összehasonlítás, hogy egy örök kedvenc, általam nagyon szeretett és becsült, kult státuszban lévő mesterműhöz hasonlítsam most ezt a Doom Eternal-t. Nem nehéz megmondani a mai dátumon, hogy Duke papi a legnagyobb király. De ha azt esetleg már 100-szor letoltad és magát az "okos" stílust szereted, akkor ne hidd azt, hogy rossz játék ez.

Ugyan úgy, mint a Duke-nál, le sem töröltem a cuccot, mert egyszerűen muszály újrakezdenem. Maga a pályák és a gameplay felépítése jó és emlékezetes, a Doom-os faszi meg nagy király, full elmebeteg. De ha ezt a mázat lemossuk, akkor a saját kategóriájában ez egy annyira jó játék, hogy szó nélkül biztos nem lehet elmenni mellette. Én azt mondom, hogy aki a Duke és Quake 1 idejében szerette az FPS-t, az ebben a játékban sok jót fog találni. A játéknak pedig szuper jó a nehézségi görbéje és a nehézség skálázása is jól működik. Onnantól állítható, hogy próbálgatom a gombokat odáig, hogy repülés közben, fél élettel cafatra lőnek és WTF.

Szerintem érdemes kipróbálni, fasza játék. Én nagyon élveztem és valamikor újra akarom kezdeni és fullba nyomni a szarok keresgélését (is). És azért ismerjük el: ha valaki egy VIP páholyban ül Duke Nukem-mel, akkor az simán a Doom-os faszi. És az új játéka sem kelt csalódást.
#57
#56: Összevetve a Duke Nukem 3d-vel, mennyivel jobb?
#56
Most értem a végére, nekem 20 óra lett. Nagyon jó, talán tényleg a legjobb lövöldözős játék, amit ma kapni lehet.
#55
Előrendeltem a deluxe edition-t, de valahogy nem szúrja ki a szemem honnét tudom indítani/letölteni a Doom 64-et. Pc-s dobozos, Bethesda launcher verzió. Valaki tudna segíteni?
#54
#53: Igazából én azon sem csodálkoznék, ha 1 már egy hónap múlva üres lenne a multi szekció. Csak idő, áram és oxigén pocsékolás volt az egészet bele tenni. Kiváncsi lennék egy olyan statra, hogy az összes eddig futtatott játék közül hány % nyomott már rá arra a menüre. Én azt sem tudom, hogy néz ki.
#53
#48: Hogy arra van a quake champions? Képzeld el....tudom neked hihetetlen de van akki konzolon játszik én ott nincs quake ez az egyetlen alternativa lett volna a potlására hogy egy aréna lövóldét tolhasunk konzolon az 2016 dom otta de hát majd az idö eldönti van egy tippem hogy 1 év mulva üresen konganak a multis szekcio
#52
Igaz, hogy lesz több sztori dlc is a játékhoz?
#51
Nekem is a platformer részek bökik a csőrömet. Sokak szerint a játék változatossága miatt tették bele. Szerintem meg simán időhúzás volt a célja egy casual játékosnál.
#50
Na, cirka 5 óra játék után, nem tudom szavakkal leírni, mennyire kicseszett nagy királyság ez a game. :-D Már a 2016-os is naggggggggggggyon tetszett, és hatalmas kedvencem lett, de ez minden szempontból alázza eddig. Egyedül az ugrálós, platformos részek tudják picit kizökkenteni és megtörni nálam a Doom érzést és lendületet. A harcok - egyet leszámítva - eddig megvoltak elsőre, de az ugrálós részeknél már alsó hangon vagy 15-ször meghaltam. :-D Szerintem nem kellene bele ennyi, de lehet ezzel csak én vagyok így, mert ezt leszámítva, egy hibátlan mestermű eddig.
#49
#48: * aszimmetrikus plíz *
#48
#47: Azért sok az ugrabugrálás, mert ez inkább Quake 3 játékmenet egy Quake 2 menüvel és két óránként egyszer egy klasszikus Doom-os folyosóval. Mit gondolsz, milyen lett volna a Deathmatch? Arra van a Quake Champions, ami gyengélkedik most is és elavult megoldásnak tartja a fejlesztőgárda.

Igazából én azt sem tudom, hogy minek kellett ebbe bármilyen multi? Főleg asszimetrikus. A játék marha jó, totál saját egyénisége van, aki szereti az ilyet, ezt imádni fogja. Szerintem csak emiatt érdemes ezt a játékot megvenni.