Resident Evil: Resistance teszt

A Resident Evil: Resistance tisztára olyan, mint egy szabadulószoba. Össze vagy zárva egy csapat idegennel, és a fejtörőket megoldva ki kell jutnod. A bónusz annyi, hogy egy gonosz bábmesternek hála zombik lesnek rád minden sarokban.
  • Írta: gorien

Kommentek

#10
Ez1igazi FOS!!!-a resident nev megszegyenitese mint az Umbrella corpsnevu hulladek.Bekene latni a Capcomnak,hogy nagyon nemmegy nekik ez a multi szegmens inkabb elkene engedniuk es tortenetorientalt reszeket gyartaniuk1playeres megoldassal.Ami nemmegy azt nemkell eroltetni!!!-remelem nagyot bukik es nemkapunk tobbet ilyen formedvenyt.
#9
#8: Szerintem akik kedvelik ezt a sorozatot sokan azok közül nem is ismerik az Outbreak részeket. Meg azért egy Outbreak-el többet kellett volna dolgozni, az nem egy szimpla multis cucc volt, singleplayer-nek is simán megálta a helyét, összetettebb pályák...stb. De én is simán megnézném, hogy az a koncepció, hogy muzsikálna egy mai színvonalú Tps ben.
#8
A koncepció nem rossz, de ha már multis RE, több értelme lett volna egy Outbreak 3.-nak, esetleg a korábbi részek remake-jének. Még ha nem is a legnépszerűbb mellékág, már a jól bejáratott (al)cím is megdobta volna az eladásokat.
#6
#5: Capcom-nál kb 3000 ember dolgozik, biztos, hogy ez a projekt vitte el az erőforrást?
#5
Az a szomorú ismételten hogy ahelyett hogy a játékosok agyon köpködnék, nem játszanának vele, tolják.Ennek a szemétnek köszönhető a RE 3 herélése és az hogy a jövőben is ezt fogja tolni a capcom ahelyett hogy a singlere fordítanának mindent....
#4
#1: Annak hogy, az singleplayer cucc nem multiszemét...
#3
Nem tudom mikor íródott a cikk, de azért leírom kiegészítés képen, a matchmaking túlélő oldalról nem szokott több lenni 2 percnél és persze hétvégén ez még kevesebb. A mastermind az viszont lehet 7-8 perc is, de hétvégén ez is kevesebb. A lootobox rendszer perkek terén nem olyan rossz, mint ahogy elsőre tűnik. Nyilván farmolni kell, de 2-3 nap alatt simán megvan az összes perk a túlélőkhöz legalábbis. Az viszont ami le is volt írva a cikkbe, hogy egy béna játékos miatt elvérezhet az egész csapat az sajnos elég gyakori (nem jön elég közel a kapuhoz vagy felveszi a kártyát utána nem tudja hogy neki kell a paneleket aktiválni stb.). Illetve a mastermind sokszor szerintem szándékosan laggoltatja magát és így tehetetlen vagy túlélőként. Lényegében 2 féle kimenetelű játék van, az egyik mikor lazán nyernek a túlélők, a másik hogy a mastermind nyer játszi könnyedséggel. De összegzésében nekem tetszik a játék.
#2
Mondjuk egy sima szabadulószobás túlélő multiplayer játékban lenne fantázia.
#1
nagy kar erte... lehetett volna az obscure utodja is akar ha jol sikerul