SnowRunner teszt

A Spintires és a MudRunner rétegjáték mivolta ellenére rengeteg rajongót szerzett, a havas pályákkal (is) operáló folytatásban pedig próbálták újdonságokkal feldobni a dagonyázós alapkoncepciót. Lássuk, hogyan sikerült!

Kommentek

#515
#513: Távol álljon tőlem hogy az észt osszam ,nagyon bele sem szeretnék szólni,de pár jótanács ,vagy aminek szeretnéd....
Én így csinálom.
Ha jól értelmeztem a múltkor írtad hogy neked is NVidia kártyád van.
Abban van beépített felvevő és Full HD-ban képes rögzíteni.
Na már most nálam semmit nem fog a gép teljesítményéből le,igaz hogy sok GB a felvétel ,de ezt egy konvertáló segítségével harmadára csökkentheted tömörítheted,min. képszépség rovására és marad a full HD felbontás.
Ennél fogva az eredetit el is dobhatod a gépedről és nem foglalja a helyet,majd a tömörített vidit tolod fel a YT.-ra,sokkal gyorsabban feltolja,tudom mert nekem is elég gyenge a sávszélességem,már ha annak lehet nevezni...
Minimálisat az is (YT.) ront a képen de marad a Full HD ,persze arra figyelni kell ,mert meg szokta kérdezni hogy konvertálja é másik felbontásra.
Mert azért valljuk be ez így elég gyengusz,képminőség...
Persze úgy csinálod ahogy akarod ,csak gondoltam leírom az általam használt alternatívát.
#514
Köszi Aborg, ne fáradj az újabb feltöltéssel, a lényeget látni természetesen! Inkább csak kíváncsiságból kérdeztem meg a felbontást. :)
#513
#512: Hat elvoltam vele egy ideig mig elkeszult :) Igazad van,sajna csak 360p, de nem is annyira a lassu feltolesem miatt (hosszab ideig tartana, nem szamit). A gond az volt hogy amikor csinaltam 720p-s probafelveteleket, akkor mar nem birta a gepem szuflaval, nem volt elegendo FPS.
Nalam az eredeti kiexportalt video szebb mint az YT-n, ott ugy latszik alaposan tomoritenek rajta. Esetleg ha szeretned feltolhetem az eredetit is valami tarhelyre.
#512
Szia Aborg!
Lehetett melód ebben az anyagban az biztos!
Mindegyik résznek megvannak az előnyei illetve hàtrányai. Az jól látható, hogy a Mudrunner-ben a járművek mozgásai kifinomultabbak, precízebbek. Szemből nézve ez jól kivehető mikor a kormány mozgatva van, mert a Snowrunner esetében a kerék mozgása kissé darabos, ahogy a kocsik rugózása is. Ahogy előzőleg már beszéltük, a két játékot kellene összegyúrni, akkor kapnánk egy közel tökéletes szimulátor off-road game-et.
Megjegyzés: 360p-ben lehet max megnézni az összehasonlító videót, elég gyengusz emiatt a felbontás. Gondolom a video hossza miatt (is ) lehetett ezt így megoldani.
#511
Elkeszult a MR vs SR osszehasonlitas:
https://youtu.be/PDggQN8_3bU
#510
#509: Pedig másoknak is ez a véleménye ,a fórumokon,hogy bizony a fizika eléggé meg lett nyirbálva a MR-hoz képest .....
A hangokra is azt írta az illetékes ,nagy valószínűséggel sokat már nem fog változni.....mert ahhoz az egészet át kellene alakítani.
Ezt így volt nekik legegyszerűbb megcsinálni és ilyenre sikerült.

Annyit elértem a pattogós fizikával ,hogy amcsi mapokon vissza raktam némely kocsit alacsony felfüggesztésre ,kisebb gumikra így nem borul olyan könnyen és nem pattog annyira.
Igaz ez kompromisszum ,mert a sárban lassabban megy és hamarabb elakad ,de jobb megoldás nincs.
Majd a többin is ki kell kísérleteznem melyik hogy jó,nehéz megtalálni az "arany" középutat...már ha van ilyen...
#509
#508: Azok utan amit Endy irt, hogy a keszitok szerint nem egyszeru dolog athozni a SR alatt futo uj enginere a kormanyt es valtot kezelo kodreszeket a MR-bol, Oldman meg a borulasokrol irt... egyre inkabb kezdem azt hinni hogy a fizika is azert ilyen, mert igy, ennyire sikerult athozni.
Mert azt fel nem foghatom hogy a MR fizikat valaki szandekosan lenyesegesse. Talan nem egy zombijatek enginejere kellett volna atulteni (tudtommal a World War Z futott ezen), inkabb a MRt tovabbfejleszteni.
#508
507 #
A manuális váltó hiánya valóban bosszantó, hiszen gyakran előfordul, hogy 4-es fokozat után az automata egyesbe teszi vissza a fokozatot, miközben simán haladhatnék érzésem szerint kettesben is. Ráadásul 1-ből nagyon nehezen vált fel 2-be, odáig meg irtó lassan tudok lépésben haladni.

Borulás: úgy érzem, hogy a készítők erre helyezték a hangsúlyt igazán a játékban, ( meg az üzemanyag hiányára, gyors fogyására ) nem az elakadásokra, az utóbbi nálam abszolút nem jellemző. Arra rájöttem, hogy nem jó dolog a nagyobb rugóutat választani a járműveinken, mert irtózatosan instabillá válik tőle a felépítmény, pattog, főleg ha kicsi, pláne ha a nagy daru van ráaggatva. A nagy darut emiatt csak ritkán vetem be. Ha a dupla hátsó kerekes abroncs ( szélesebb nyomtáv ) megoldást választom felszereltség gyanánt, abban az esetben valamivel stabilabb a kocsink. Szóval kicsit lehet javítani a stabilitásunkat, de tény, a borulékonyság kissé túlzásban van alkalmazva a game-ben. Valószínű ezt a játékot arra tervezték, hogy lépésben haladjunk a céljaink felé... viszont ebben az esetben 2023-ban sem végeznénk vele. Persze kérdés, egy játékosnak mi is a célja igazán: az előrehaladás élménye, trófeák megszerzése, vagy egyszerűen csak a vezetés, fizikai hatások megtapasztalása, élvezete. A kettőt valahogy össze kell gyúrni úgy lesz az igazi.
#507
#506: Nos igen.
Az előző karrierben már feltoltam a 17 szintig ,de mivel csak 3 hónap után kaptunk FFB támogatást a kormikhoz ,így újra kezdtem...
Persze nem bántam ,meg,így azért érezni hogy kocsikat vezetek....
Ha azt veszem hogy még most is FÉL ÉV után a megjelenéssel is alap dolgokat reszelgetnek, van ami nem is működik rendesen.
Az első mapokon is talán most lesznek hibátlanok a küldik, akkor jó hogy kihagytam pár hónapot...
Nem véletlen,na meg a nyáron inkább kinn vagyok ,mint idebenn,de így ősszel a tél előtt már inkább behúzódok a PC elé....
Azt még nagyon bánom hogy a H váltó mindig nincs benn manuál kuplunggal.
Így is használom ezt a gagyi (nem csak én mondom ezt) automata váltót ,a H kiosztásra tettem ,és azzal kapcsolgatom ,hogy mégis valami legyen,de ez azért messze nem az igazi....
A minap írta az egyik játék illetékes a fórumon ,hogy az otthoni munkavégzés miatt nehézkes a vezérlő (kormányok) hardverek integrálása a játékba.?????????????
Na meg azt is mondta ,hogy nem olyan egyszerű a MR-ból ezeket egy az egyben átrakni az SR-be.
Így kellett volna szerintem kezdeni, a játék készítésének az elején,nem így utólag a kifogásokkal jönni.
Magyarán, @arnak bele ezekbe a dolgokba,mivel ettől nem eladható igazán a játék.szerintük....
A sok csicsától igen ,ami ráadásul csak hónapok múlva működik ,vagy akkor sem rendesen.
Nyilván ha az összképet nézzük akkor jó kis játék,de fizikában köze nincs az elődökhöz ,olyan irreális helyenként hogy csak pislogok ,most mi van????
Viszont nagyon szép részletgazdag ,csomó feladattal ,ami helyenként azért hagy némi kívánni valót maga után ,de azért emészthető...
Vissza térve a küldikre,nem kapkodok,hagyok mindenre időt,de a minap mikor 3x borultam a tartályos kocsival az amcsi 2. mapon...
Na mondom akkor más opciót választunk az üzemanyag szállításra.
Olyan mint ha a tartály,de ezt a darusra is írhatnám,tetején lenne a tömeg összes súlya,nyilván könnyebben borul kemény talajon mint a többi ,de nekem a MR,összehasonlítva irreális,ott össsz nem borultam ennyit mint itt....ez alatt a pár küldi alatt,de ehhez is hozzá lehet szokni,szerencsére van más opció ...
#506
Endy!
Köszi! Akkor még sok olyan feladat vár, mely minden bizonnyal tetszeni fog.
#505
#503: Az nagyon komoly.
Grat hozzá ,meg az 500. hsz-hoz...
Egyenlőre a tasks-okat csinálom.
Le vagyok maradva... ,még a 12. szinten vagyok,kb.4 hónap szünet volt a nyáron.D:
#504
Csak most nézem!
Enyém volt az 500-ik hozzászólás! :))
#503
Itt van a Super Order küldetése.
04:05-nél láthatjátok egy pillanatra a feladatokat a díjazásokkal együtt.( nem az én videóm ) Tegnap éjfél környékén megcsináltam egyébként, 5-napomba tellett. Volt öröm, hiszen az egyik legkeményebb küldetéssel végeztem, számos elakadással/borulással szembesültem ezen napokban.
https://youtu.be/uTCYrDkqlME
#502
Jav: CONTRACTS
#501
CONTRATS - HUSKY FORWARDING - SUPER ORDER
#500
Sziasztok!
Most csak röviden, mindjárt izzítom a konzolt. :)
A kredit annyiban számít a részemre, hogy kellő gépparkot tarthassak fent a különböző régiókban. Most nagyjából 12 jármű áll bevetésre összesen... Egyik nap egy saját daruval rendelkező kocsim borult fel egy erdős meredek részen, majd a mentésére induló teherautókat is sikerült felborítanom a mentés során. Òsszesen 4 db járművem volt közel egy helyen oldalára billenve. Az 5-ik kocsival kimentettem 3-at, az utolsó ott maradt mementónak, beakadt a daru gémje két fa közé, és semerre nem lehetett megmozdítani. Teleportálásos mentést nem részesítem előnyben, bár 2-hete volt rá példa sajnos.
Hogy melyik az ominózus hosszú küldetés?
A neve: SUPER ORDER ( szuper rendelés )
12 db al-küldetésből áll, ha mindegyik teljesül, akkor van kész a küldi. 4-régiót érintenek a feladatok, sorrendben kell menni, shogy a program kéri. Durva nagyon. Nektek nem volt ilyen feladat eddig!?
Most töltődik le egy frissítés konzolra, 23-perc... kiírta. Nem tudom mi lehet ekkora tapasz. Hm.. 1.12-es verzió amúgy.
#499
#498: Oldman, kollégát kellene megkérdezni....
Nos a MR-ben nekem volt vannak olyan mapok amiket elég jól ki is toltam....így nekem nagy újdonságokat nem nagyon tudsz mutatni több mint 400 óra játék után.
Szerintem told azt ami neked tetszik ,majd meglátjuk eldöntjük nekünk mennyire jött be....
A lóvéval én sem sokat törődöm ,az élmény a fontos ami útközben ér.
El voltam az első orosz mapot felderíteni,kifogyott a benya a yar 87-ből majd egy másikkal mentem menteni,majd pár méterre a másiktól az meg felborult, egyikkel sem tudtam mit kezdeni ,még egy szál fa sem volt a közelben ,pedig a kettő között ,alig volt pát méter hogy elérjenek a csörlők egymáshoz......
Na akkor mondom még egy felfedező kocsit küldök a mentés mentéséért,,mind ez a map másik sarkába volt,mint a garázs.
Nos így jól elvoltam...
Ma délután megcsináltam a trials 2 feladatát amiben 3 kocsit kell megtalálni az orosz dzsungel eldugott részein és elvontatni...se térkép ,az időt sem lehet tekerni muszáj este is tolni,igaz idő korlát nincs,2 éjszakám-nappalom ment rá ,mire megtaláltam és elvégeztem a feladatot....az üzemanyag is figyelős, a dobozos uaz is eléggé nyüszöge és billegős..
De csak sikerült.
Nagy élmény volt megkeresni és teljesíteni.
Pár órám rá ment csak erre.
Az első feladat a Trials-ban időre megy de eddig mindig kellett volna még 2 perc kb hogy az 5. célhoz is odaérjek.
Ezt egyenlőre pihentetem...
A kocsi keresős vontatóst ,ajánlom mindenkinek ,szerintem nagyon ott van ....jó móka.
#498
#496: Fogalmam sincs melyik lehet az a hosszu Michigani kuldetes, pedig nalam mar teljesen kesz Michigan (amit a tobbi regiorol nem mondhatok el). De ebbol is latszik hogy mi fontos szamomra a jatekban: a "helyzetkomikum" :) Latod, multkor pontosan eltalaltam hogy hol borultal fel, de fogalmam sincs melyik kuldetesert milyen jutalom jart, szinte nem is figyeltem, nem is nagyon erdekel a jatek ezen resze. Szamomra maga az ut a fontos, nem a cel.

Nem semmi a 60 uzemanyagtartaly, dobbenetes szam :) En jo ha hatot vettem, igaz hogy volt par tartalyos autom, mint onjaro uzemanyagtartalyok.

Lassan elkezdtem csinalgatni a felveteleket a MR vs. SR osszehasonlito videohoz. Hosszu menetelesnek igerkezik... Van valami otletetek mit latnatok benne szivesen?
#497
Most tölt egy 870 MB frissítést az alap játék (nem a PTS).
De semmi komoly....
Itt olvasható...
https://forums.focus-home.com/topic/54742/update-patch-9-bug-fixes
#496
Aborg!
A linkelt videóban már rendben van a grafika, határozottan tetszik! A MAZ tetszik természetesen, jó volna hasonló vassal haladni a MR-ben is. :) A törések nagyon minimálisak nálam, szerintem a konzolos verziónál ezeken is spóroltak a készítők, jó pár effekt is hiányzik, amiket egyébként a pc-s videókon látok nap mint nap. Ahhoz képest, hogy egy teljesen más csapat hozta össze ezt a játékot, még örülhetünk, hogy ilyen lett, rosszabbul is elsülhetett volna valljuk be!
Érdekesség: számomra nem régen lett elérhető egy főküldetés, mely 32.000-es kreditet ad, a sárga csillagos pontozást pedig 2750-el honorálja. Szerinted...!? :) Michigan-ben van, és négy régiót érint. 8-órája nyomulok ezen küldetéssel, de még mindig hátravan 3-hosszabb feladat. Ha ez összejön, akkor elérem a 25-ös szintet. Igaz a legtöbb járművet nem a szintekkel, hanem felfedezésekkel fogom tudni elérni ahogy nézegettem a garázsban az ezzel kapcsolatos információkat. Jó időtöltés a céltalan bolyongás/felfedezés, viszont a "benzin" esetenkénti hiánya eléggé frusztráló tud lenni. Apropó üzemanyag: már legalább 60 db van elhelyezve a fuel trailerekből itt-ott, de a legtöbb már szinte üres. :)