SnowRunner teszt

A Spintires és a MudRunner rétegjáték mivolta ellenére rengeteg rajongót szerzett, a havas pályákkal (is) operáló folytatásban pedig próbálták újdonságokkal feldobni a dagonyázós alapkoncepciót. Lássuk, hogyan sikerült!

Kommentek

#351
#349: Esetleg tudnál segíteni abban, hogy a járművek fülkéjében még egy kicsit távolabb kerüljek a szélvédőtől, mert a zoom lehetőség nekem kevés. Többet szeretnék látni például a műszerfalból, ha lehet. Ha jól tudom átlehet írni valahol az értéket, amivel távolabb kerülnék kicsit. Vagy esetleg bárki , aki nem nyaral és jártas ebben a dologban. Régebben az Omsi buszos játékban be lehetett állítani a távolságot, de itt az SR-ben máshogy vannak a fájlok, ezért nem találom az állítási helyet. Köszi, ha kapok segítséget.
#350
#349: Köszi a választ, jó tudni, hogy már a 7.0 verziónál tartunk.
#348
#347: Elmentetek nyaralni? Igaz, ki kell használni a nyarat, mert ki tudja , hogy mi jön még.
#347
Sziasztok! Azt honnan lehet tudni, hogy mostanság, milyen verziószám alatt van a játék? Előre is köszi! Üdv!
#346
Üdv endy!
Nem igazán mélyedtem el abban eddig, hogy mely plusz tartalmak részei a season pack-nak. A Rift map ugye ingyenes volt, a Cola peninsula már viszont utólag egyértelműen a drágább verzió része. Ettől függetlenül később lehet mindenki megkapja, más játékoknál elő szokott fordulni. ( Ghost recon wildlands )
Szóval most szünetet tartasz... nem is baj, ha az ember kicsit másfelé tekint, a befásultságnál nincsen rosszabb, plusz a te esetedben vársz is új funkciókat. Én tolom továbbra is, napi másfél óra elég is esténként, az érdeklődésem továbbra is töretlen a játék irányába értve, igaz kisebb hullámvölgyek azért elő szoktak fordulni.
#345
#344: Azt hittem ez neked egyértelmű volt eddig is.....
Ez már a season pass 1 része.
Csak azoknak lesz elérhető a későbbiekben is akik megvásárolják.
Kicsit "érdekes lenne ha nem így lenne.....
Igazából a Tayga a legjobb ,és a Yar 87,de kellenek is a terep miatt az új mapon is jól jönnek majd....
Én már hetek óta nem tolom,asszem megvárom a következő frissítést hátha benn lesz a manuál váltó támogatás ,esetleg "hard mod".
De az is lehet hogy egyik sem fog érkezni.
Na mind egy is,nyáron nekem pihi van mindig a szimezés terén,(júni.-júli.-aug.) majd ősszel folytatom,addig csak lesz valami...az előbbiekből.
Ha nem akkor ,majd kitalálom ,merre induljak el.
Igazából ismerem már ,mire számíthatok minden mapon (nagyjából) a többi már csak kedv kérdése...
#344
Aborg!
Ravasz, ötletes megoldás! :)

endypapp!
Úgy néz ki, hogy azon ps4 tulajok kapták meg a frissítésben az új ( Cola peninsula ) térképet, akik a Season pass verziót vásárolták meg. Ez így logikus is. Elképzelhető, hogy a későbbiekben a többiek részére is elérhető lesz, de hetekkel/hónapokkal később. Csak legyen, még úgyis sok pálya van felfedezetlenül nálam.
Ja, a Taymyr-ben nyomulok mostanság, nagyon tetszik a terep, egyhangú, de van valami varázsa. A Tayga hatalmas ballonos kerekei csodákra képesek, imádok vele haladni, kiegészülve a háromtengelyes felfedező " jószággal " Alig van legyőzhetetlen placc, igaz 3-térkép még hátravan, lehet lesz még meglepetés haladás tekintetében.
#343
#342: Koszi, de ha melo lett volna nem csinalom. Szamomra szorakozas volt :)
A jatekban lerakok minden terkepen egy markert bizonyos tavolsagra az automtol (lehetoleg pontosan 1000m-re). Aztan a kepszerkeszto progiban osszehangolom a meretaranyokat.
#342
Aborg!
Komoly meló lehetett ezt így összerakni, gratulálok!
#341
Osszeraktam egy terkepre az alaszkai regiot, akit erdekel:
https://sg.hu/forum/uzenet/1277475767/1833
#340
Köszi endy!
#339
#338: A Focus hivatalos SR fórumok egyikében írnak róla mit is kell a konzolosoknak tennni hogy megjelenjen és tudják használni.
Ott nézz körül.
PC vagyok így nem tudom ,jegyeztem meg ,de írtak róla.
Még anno a frissítés megjelenése után ,mivel többen is hasonló problémákkal küszködtek.
#338
Vajon nekem ps4-en miért nincsen új régióm, a Cola peninsula?
Úgy tudom nem csak pc-n érkezett, hanem konzolokra is. Minden frissítést leszedtem pedig, a múlt helyi nagyobbat is. Vagy valamit nagyon félreértelmeztem?
#337
Aborg!
Nem próbáltam meg resetelni, hagytam a feladatot, mert ezen kívül van/ volt elég amit teljesíteni kell. Viszont másnap visszamentem a helyszínre, majd aktiváltam a küldetést, de a tartály továbbra sincsen sehol. Nem nagy ügy, inkább csak furcsàllom ezt a dolgot. Más súlyosan zavaró bugba eddig nem futottam bele, legalábbis ami egy aktivált feladatot akadályozott volna a teljesítésben. Összességében nem mérgelődöm, jól elvagyok ezzel a játékkal.
#336
Oldman, ha eltunt a tartaly: nem lehet restartolni a kuldetest? Gondolom az visszarak mindent oda ahol volt.

Endy, szerintem is az lenne a legjobb ha eloszor alaposan helyrepofoznak a jatekot, es csak azutan dolgoznanak az uj tartalmakon. Ok mashogy gondoljak. De ha mar ekkora csinnadrattaval hirdettek elore ezeket a "phase"okat, kicsit tobbet vartam egy arva terkepnel es ket autonal. Habar maga a fazis szo talan pont ezert van kitalalva: hogy majd a vegen lesz belole egy kerek egesz. Az mar aranyosabb lenne, ha igy adagoljak akkor lesz 8 auto es (talan egy regioban) negy terkep. Ez mar elfogadhato lenne egy SR DLCnek, mert ez a phase1 onmagaban DLCnek keves lenne: a MR-ben voltak ekkorkak a DLCk (1-2 terkep, 2-3 auto), de ott az alapjatek is kisebb volt.

En ugyan meg nem probaltam az uj terkepet (akkor ezen meg nincsenek nagy feladatok, mivel nincs meg hova atmenni) es verdakat, van boven tennivalom meg michiganban, es kozbe fedezgetem fel alaszkat. Oldman irta hogy nem jo csapongani: en se akartam, de ra vagyok kenyszeritve: a micsigeni autokhoz alaszkaban kell megtalalni bizonyos fejleszteseket. Ezt mondjuk en nem kevertem volna regiok kozott, de hat ez van, nem akkora baj.

Oldman KOLOBos csalodasa: ehhez nem tudok meg hozzaszolni, de en is kicsit furcsanak talalom az autok besorolasat. Peldaul eddig egyetlen TEREP kategorias teherautom van, a Royal. De NEM LEHET ra zarhato difit szerelni! Egy terepes verdara? Akkor mitol terepes? Azt gondoltam hogy a terepkategoriaban mindhez lesz osszkerek es difizar.
#335
Sziasztok!
Nem szoktam csapongani a régiók között alapból, meg ugye ha nincsen megfelelő szintem, kreditem, akkor sok értelme nincs is. Nincs, mert pl az orosz régió olyan terep, ahol egy átlagos járművel haladni sem lehet. Tegnap behatoltam végre Taymyr-be, elértem azt a szintet, ahol meg tudtam venni a KOLOB-ot. Gondoltam ezzel hasítani fogok, hiszen nagy és erős jármű, böszme kerekekkel, összkerék hajtással stb. Nos csalódtam a vasban, mert az, hogy csigalassú még érthető is, de nem értem miért akad el olyan sáros terepen, ahol a Voron vígan elmegy, vagy akár a YAR! Konkrétan nem tudok a Kolob-al elvontatni egy kimentett teherautót sima emelkedőmentes erdei úton, mert elforognak a nem kicsit rücsis kerekei. Talán nagy a súlya erre a talajra emiatt? Tényleg nem értem.. A YAR viszont tetszik, nagyon jól manőverezhető, durva terepen is teszi a dolgát, kevésbé borulékony mint a terepjáró társai, tipikus felfedezős jármű. A nagyon párás homályos táj megjelenítése viszont számomra zavaró, kevésbé lehet nézelődni mint Michigan-ben, vagy a havas régióban. Kihívás lesz itt minden ahogy elnézem.
#334
#329: Ami a térképeket és a régiót illeti ,ez az új régió lesz tovább bővítve újabb térképekkel,(még 3-al) gondolom.
Szerintem,ha letelik az 1 év és kifogy a pass-ra szánt tartalom,akkor is várható új térkép akár régió ,de az már kemény pénzért DLC-lesz.
Én arra tippelek hogy inkább kiadnak egy 2. SR 2 verziót 2-3 év múlva ,mivel az nagyobb hasznot hoz nekik ,mint ezt tovább bővítsék,de ezek csak az én tippjeim,bármi elképzelhető.
Persze jók lennének újabb régiók amiket írsz is ,de szerintem ebben a SR első kiadásban már ilyenekre nagyon nem érdemes várni,de nem tudhatjuk mi zajlik a háttérben és később hogy döntenek a készítők.
Nem mellesleg jó lenne ha ezt fejeznék be és alap funkciókat tennének bele ami már az elődökben bene volt ,mint bővítgetnék ezt.
De ugye a kapzsiság nagy úr.....
#333
#332: Üdv .
Az is egy bug a sok közül amit már hetekkel ezelőtt jeleztek a fórumon ,de mint tudjuk ezek a dolgok a készítőknek nem fontosak....ahogy a többi is ami még gyomlálásra vár....
De lehet hogy csak konzolon van Pc-n nincs ,ennél a játéknál akármi megtörténhet.
#332
Aborg!
Elnézést, rosszul írtam! Tehát nem trailer volt amit hurcibáltam ( feladat volt ) hanem egy vízben lévő tartály, melynek nem voltak kerekei, csak egy vastagított rácsos alja. Magyarul csakis platóra lehetett tenni ( egy hosszú platóra ) de nem ezt tettem. Kiemeltem daruval, majd csörlővel magam után húztam a megadott helyre. Nem fogadta el a program, helyette pukkant egyet a tartály, majd semmivé vált, mint mikor autókat/trailereket kell a megadott területre vinni. Hogy nem lett érvényes a feladat az ok, de ugye eltűnt a tartály, sehol nem találni a térképen. Újra, szabályosan a megfelelő platón elszállítanám, de nincsen már mit. Nem nagy ügy, csak csodálkoztam, hogy nem találni sehol.
Be tudtam állítani a kontroller kormányt, hogy visszaáljon automatice. Megnyugodtam. ;)