Teszt
Mortal Shell teszt
Vadonatúj soulslike-címmel jelentkezett a Cold Symmetry csapata, mely a Dark Souls-széria másolását néhány érdekes csavarral fűszerezte meg. Az összkép pedig a kiforratlanságok ellenére is egészen kellemes lett.
- Írta: sirdani
Friss hírek
Space Jam: A New Legacy - az első képek
Az Entertainment Weekly jóvoltából befutottak az első képek a Space Jam következő részéről, amelyben már LeBron Jamesnek kell helytállnia Tapsi Hapsiék mellett. Csekkoljátok!
Áprilisban jön a Wraith: The Oblivion - Afterlife
Hamarosan újabb videojátékos vadhajtással bővül a World of Darkness-univerzum, ezúttal a Wraith: The Oblivion tesz majd egy VR-os kitérőt. Az Afterlife-ra április végéig kell várnunk.
Valheim - megvan az ötmillió
Az Iron Gate Studio alighanem az év meglepetését szállította a Valheim formájában, aminek kereken egy hónapra volt szüksége ahhoz, hogy ötmillió példányban találjon gazdára a Steamen.
Dátumot kapott a Sniper: Ghost Warrior Contracts 2
Napra pontos megjelenési dátumot kapott a Sniper: Ghost Warrior Contracts 2, aminek időközben a PlayStation 5-verzióját is bejelentették. A hírek mellé egy gameplay előzetes is érkezett.
Csúszik néhány hónapot az új Guilty Gear
Az eredeti elképzelésekkel ellentétben mégsem jelenik meg áprilisban a Guilty Gear: Strive, a készítők a bétatesztet követő visszajelzések alapján döntöttek úgy, hogy szükségük van még néhány hónap fejlesztési időre.
-
Hogwarts Legacy - transznemű hősünk is lehet poe.ady, 3 órája
-
Space Jam: A New Legacy - az első képek Rókalesőcipő, 7 órája
-
Bemutatkozott az AMD RX 6700 XT delphijos, 10 órája
-
Retrospektív - Casino filmkritika Blog Claymen, 10 órája
-
Teljes a káosz a steames The Sinking City körül Claymen, 11 órája
-
Outriders...Lehet hogy óriásláb is létezik?! Blog Claymen, 12 órája
-
Super Mario 3D World + Bowser's Fury teszt Ooorky, 19 órája
-
Eastwood-retrospektív #4: Akasszátok őket magasra! filmkritika Blog Kratoska, 2 napja
-
Eastwood-retrospektív #6: Kémek a Sasfészekben filmkritika Blog Kratoska, 2 napja
-
Taxi Chaos teszt zakkantlaci, 3 napja
Friss blog
- mumia76 Outriders...Lehet hogy óriásláb is létezik?!
Mai nap lekerül egy dolog a listámról azon dolgok közül amiknek a létezésében eddig nem hitt...
- Nate Hope Retrospektív - Casino filmkritika
Élni és meghalni Las Vegasban....
- Claymen Múltidézés - Shadow Warrior (1997)
Ugorjunk vissza röpke 24 évet, és nézzük meg, hogy a Duke Nukem 3D által kitaposott ösvényen...
- Nate Hope Retrospektív - Boss Nigger filmkritika
Halál a rasszista fehérekre!...
- Nate Hope Eastwood-retrospektív #6: Kémek a Sasfészekben filmkritika
A németeket lelövik, ugye?...
Kommentek
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz be kell lépned.
Jó vólt a Mortal de nem lehet össze hasonlítani a DS-el ahol egy egész Art team ügyködött a részleteken
A játék valóban rövid. De az első néhány óra Fallgrimben számomra abszolút azt az élményt nyújtotta, mint mikor elkezdtem ismerkedni a Dark Souls szériával, körülbelül öt éve. Ezt nálam eddig egyik "offbrand soulsborne" játék sem váltotta ki.
Talán egy külön bekezdést megértek volna a hangok és a zenék. Nem fog felcsendülni szimfónia a boss harcoknál, hanem hogy a zeneszerző oldaláról idézzek: "Atrium Carceri presents us with dark summoning rituals and industrial fused beats on the Mortal Shell Soundtrack", ami egy sokkal sötétebb, nyersebb. zsigeribb tónust ad a harcoknak. Sokkal. A szinkronszínészek is tisztességes munkát végeztek, noha sok szöveg tényleg nem hangzik el.
"Az viszont mindenképpen egy érdekes pluszpont, hogy egy-egy kritikus találat után a karakterünk ki tud esni a burkából." - Ezt konkrétan nem is értem, hiszen ez a halál mechanizmus... ha meghal a shell, van egy esélyed hogy visszatérj bele.
A fapados pályadizájnt abszolút nem érzem jogosnak. A Seat of Infinity egy metálbanda albumborítójaként is megállná a helyét, a Martyr's Altar a bossal együtt is iszonyat hangulatos, a Fallgrimben lévő shortcutokat is okosan helyezték el, csak idő kell míg kiismeri magát az ember.
Kíváncsi vagyok a tesztelő milyen komolyabb bugokkal szembesült. Nekem annyi maradt meg, hogy egy bizonyos helyszín után nem tudtál visszamenni fegyvert fejleszteni amíg a zóna végi bosst meg nem ölted. De ezt inkább tudatos döntés, mint bug.
A játék nagyon egyben van. Egy 15 fős csapat első munkája, 30 eurós árcédulával. Szívüket-lelküket beletették a legutolsó tárgyleírásig. Remélem pár éven belül hozzák a következő játékukat, dupla ennyi tartalommal, dupla ennyi pénzért.
A Lords of the Fallen szerintem fele ennyire sem volt jó, viszont ugyan ilyen pontszámot kapott. Persze azóta eltelt hat év. Én ezt inkább egy 8.5 - 8.0-nak mondanám, nem 7.0-nak.