Assassin's Creed: Valhalla teszt

Két év kihagyás után az egyik legjobban áhított miliővel, a vikingekkel a főszerepben tért vissza az Assassin's Creed-sorozat. Az újítások nem látványosak, de úgy tűnik, hallgattak a kritikákra a fejlesztők.

Kommentek

#71
#70: Jaa, hogy a peccs okozott valami galibát.... na ez nem volt meg.
#70
#69: https://www.igamesnews.com/sony/assassins-creed-valhalla-patch-hasnt-fixed-next-gen-console-issues/

"Noha stabil 60 FPS módot adott hozzá a játék Xbox Series S változatához, sajnos néhány fontos problémát okozott a PS5 verzióban, amelyet a javítás előtt jobban optimalizáltak. Mint a ResetEra néhány tagja beszámolt róla, az FPS a PS5 teljesítménymódjában most 40-re csökken, ami korábban sokkal stabilabb volt."
"A Ubisoft még nem foglalkozott ezzel az új helyzettel. John Linneman, a Digital Foundry szerint a PS5-felhasználóknak azt javasoljuk, hogy ne frissítsék a játékukat, mivel úgy tűnik, hogy ez jobban befolyásolja őket."
#69
#64: “Olvastam máshol, hogy a PS5 verzió rosszabb lett sokkal”

Nem tudom hol olvastad, de pont az volt hogy a patch-ig azon futott jobban. Most lett kb. egyforma.
#68
A Zelda 10 lett annó itt, mostanra lett egy Switch és kipróbáltam, de kb. 5-6 óra játék után nálam eddig 5.
A játékosok leirása alapján a Valhalla is kb. 6-7 max. attól, amit eddig produkált. Legalább szép benne a naplemente...

De ezért nem kell ez ilyen fizetett kritikákra adni, ha őszintén pontoznák a játékokat, akkor a kiadók nem küldenének legközelebb próbára újakat és kihalna az egész bagázs.
Legjobb megvárni a kiadást és a játékosok véleményét elolvasni.
#67
...Hat ha ez 9 pontos lett, akkor a december 10-en megjeleno cim lesz vagy 11-es is siman. :-)
#66
#65: Ps4-Pro-n!
#65
#64: Hát szomorú vagyok e játék kapcsán, pedig vártam nagyon. Bosszúságomban elkezdtem újra az Originst. Az olyan gyönyörű még mindig!
#64
#63: Olvastam máshol, hogy a PS5 verzió rosszabb lett sokkal. Nekem tempó szempontjából SX-en hibátlan volt eddig is. A screen tearing csökkent a patch után. 30 óra alatt nálam 2-szer fagyott ki, javítás óta egyelőre nem. Viszont a 30 fps-es quality módban semmit sem találtam szebbnek. :( Pedig toltam vagy 1,5 órát. Utána inkább visszaraktam a performance-ba.
#63
#62
#61: Minden platformon problémás, de szerethető hangulatú világ, mint az egyiptomi, így be tud szippantani pár 10 órára.
#61
Hoppácska! A next genen is gondok vannak a graffal? Akkor lehet Ps5 ön is hanyagolni fogom ezt a gémet!
#59
#57: Igen, az Origin jobban nézett ki. A Ubisoft Montréal egyszerűen jobb munkát végzett, mint a québeci csapat.
A mostani is montréalos (tegye fel a kezét, aki meglepődött a katakombás keresgélés közben megjelenő kígyók láttán :) ) Biztos behurcolták őket a galád egyiptomi migráncsok.
#58
#51: Hát elvileg az ikonján viszont rajta van, de persze ettől még valami bug miatt maga a játék lehet a régi verzió. Nekem az Ori2 , a Fortnite , az FH4 és a Gears Tactics ilyen csak egyelőre , de egyikkel sincs gond. Mondjuk az utóbbi nem is volt fent előbb. De a többi az rendesen “frissült”.
#57
#56: Emlékeim szerint a motor ugyanaz. Mondjuk nekem eddig sem a látvánnyal volt bajom. :) de meg mernék amúgy esküdni, hogy az Origins jobban nézett ki pár részletben is, mint az Odyssey.
#56
Amúgy a korábbi AC-kban nem használt dinamikus bevilágítás baromi jót tesz a játéknak, a hajnali/esti órákban a táj szépen tud kinézni. A textúrák viszont ténxleg nem lettek jobbak.
A face animation meg, :facepalm: :D.
#55
#54: Ezeket láttam én is. Elvileg naprakész.
#54
Egy (amcsi) ign-es videóban említették, hogy valamelyik játéknál rengetegen a PS4-es verzióval játszanak PS5-ön, mert automatikusan nem frissíti fel next-genre a PS4-re vett játékot, ezért felhívták a figyelmet, hogy a játék ikonjáról belépve a játék menüjébe ott van egy "update game" vagy valami hasonló menüpont.
Ha van ilyesmi a Series X-en, csekkold.
#53
#52: Nincs quality vagy performance mód. Elvileg 4k közeli dinamikus felbontás van, meg 60 fps. Ez az egy, ami miatt lehet, hogy a jó verzió fut, mert szerintem nem 30 fps. Csak ugye gyors mozgásnál, meg forgásnál van screen tearing, ami ismert hiba, de elbizonytalanít... Egyedül a tv game mód 4k, hdr10, 60p, amit látok és ami miatt valszeg 60 fos-el megy...
#52
#51: PC-n meglestem, az Origins ír 53 gigát, az Odyssey 83-at, ha telepíteni akarok. Viszont már megjelenés előtt jóval ez az 50 giga körüli érték volt emlegetve. Nem tudom. Valóban gáz, hogy az ember nem tudja, hogy a helyes verzió fut-e ha kétsége van. Nem lehet, hogy valami performance mode-ban futtatod (nem tudom van-e), nem pedig quality-ben?

Amúgy tök példa miért volt már előre a tököm tele ezzel az egész cross-gen, smart delivery bullshit szarsággal. Ilyesminek vagy szisztematikusan mindenre ki kéne terjednie (persze kurva sok lóvé lenne...), vagy legalább sokkal egyértlmeűbben kéne legyen kommunikálva. Kiváncsi vagyok hányan nézik be pl. a Cold War esetében is. Hiszen attól, hogy nem smart delivery, fut a one verzió a series-en is, csak nem "nextgen". Míg a PS-nél elvileg ilyen nincs, gyakorlatban pl. a FIFA "smart delivery", ergó csakis a kiadókon múlik az egész...