Need for Speed: Hot Pursuit Remastered teszt

Hiába telt el több mint egy évtized, a Hot Pursuit még mindig egy piszkosul szórakoztató játék. Kár, hogy az EA képtelen volt meghazudtolni magát, és borsos áron kínálja a finomhangolásokat csak nyomokban tartalmazó újrakiadást.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#13
#11: A Payback szerintem nem volt olyan jó.Az autókat úgy tudtad tuningolni,hogy ilyen félkarú rablószerű szarsággal tudtál alkatrészt szerezni és ha egy új kocsit akartál felhúzni,akkor mehettél vissza megcsinálni ugyanazokat a versenyeket.
A Heat viszont kellemes csalódás volt.Ott a tuningnál venni tudod az alkatrészeket,amiket az éjszakai illegális versenyeken tudsz megnyitni és különböző típusok vannak(más jó drift,drag,stb. versenyekhez).Ami talán kicsit szokatlan volt,az az irányítás.
#12
Ezeknek a remastereknek egyetlen értelme van. Hogy kiadják nintendo switchre is.
#11
#10: A Heat-el és Playback-el én is szemezgettem, csak igazából már annyira elérdektelenedett számomra a sorozat, hogy egy kis "kikénepróbálni" gondolatnál tovább nem jutottam :D
#10
#5: Nálam a Carbon volt az utolsó annó, a többit ki se próbáltam. Most 20 euróért behúztam a Heat-et, szerintem egész jó, elvagyok vele.
#9
Én a múltkor elkezdtem a Payback-et. Háát ahoz a játékhoz képest ez egy év játéka!!!
Be is szerzem, anno kimaradt.
#8
Nekem a legrégebbi Most Wanted, az Underground 2 és a The Run voltak a kedvenceim. Multiban pedig toronymagasan a The Run a szép és változatos helyszínekkel.
#7
#5: A Run irányítása olyan, mint egy NFS volt mindig is az égés előtt. Én is szerettem, de inkább úgy, mint az Outrun-t. Aránylag gyorsan át lehet rajta menni, időnként előveszem, de a QTE miatt, ami anno sem a kedvenc játékmechanikám volt, már nem annyira erőltetem. Amúgy annak a játéknak vagy kétszer olyan hosszúnak kellett volna lennie, vagy pedig fele ilyen hosszúnak, hogy nekem bejöjjön.

Mondjuk a hosszúságról mindig az jut eszembe, hogy számolja a játék az időt, amíg mész az úton és nincsenek benne a vesztett versenyek és QTE+videó dolgok. Így kijön 3 óra valmennyire az egész verseny. Ezért a "hibáért" kinevezték sokan 3 órás játéknak (az ész diadala), amikor elsőre volt vagy 8-9 óra, amíg végigvittem. Jó játék nekem is, de az is igaz rá, amit itt vortel mond. Lenne benne egy olyan mód, hogy megy visszafelé az idő, mint Outrun és Lotus 2, videók és szkriptek kikapcsolva, szabad autóválasztás... Soha nem töröltem volna le.
#6
#5: Erre mondják, hogy ízlések és pofonok. szeméyl szerint a The Runt utáltam, autó fizika kb. olyan volt, mintha kamionnal versenyeztem volna, de nálam az tette be a kaput, hogy nem autóverseny játék volt, hanem egy előre szkriptelt ügyeségi játék autós köntösben. Ellentétben a Hot Pursuit-tal és a MW reboottal nagyon soakt játszottam, mindkét játékban az összes versenyt arany medálra teljesítettem.
#5
Én egyszerűen elfordultam az NFS szériától.
Nem lázadtam, nem mentem minden cikk alá köpködni, hanem egyszerűen és fokozatosan először a rajongásom, aztán az érdeklődésem múlt el a játéknál.
Már a Most Wanted után a Carbon sem igazán jött be, de az I-re a pontot nálam az MW Reboot tette fel. Olvastam cikkeket milyen király játék így meg úgy, aztán amikor kipróbáltam hát.... na mondom "jóvan, ha ez kell az embereknek".
Azt az élményt sosem fogom elfelejteni, amit a Porsche, Underground és Most Wanted adott és bármennyire meglepő, az egyik kedvenc részem a The Run is, de mára már annyira nem érdekel az NFS hogy azt se tudom hanyadik meg milyen résznél jár a sorozat.
Ez a száguldasz előre és mindenen átmész, nekem már annyira bugyuta, hogy sokszor ez az elemes játék jut eszembe, ahol a motoros oda volt ragasztva középre, neked meg a pályát kellett irányítani.
#4
A világ legnagyobb marketinges hazugsága volt ez a "vissza a gyökerekhez" szöveg. Örvendetes, hogy ma is ismételgetik ezt a médiában, pedig aki az első résztől kezdve a Need for Speed-del nőtt fel az már a legelső, megjelenés előtti kedvcsinálóknál is látta, hogy ennek a résznek annyi köze van az ugyan ilyen címen kiadott korai játékokhoz, mint a Super Mario-hoz.

De most tényleg, csak azért, mert voltak benne utak meg autók ilyet ráhazudni, hogy visszatérés a gyökerekhez...? Ez volt a rákfenéje már akkoriban is ennek az iparnak. Maga a játék pedig akár be is jöhetett sokaknak, de ahhoz képest, hogy ez lett volna a mese szerint egy klasszikus Need for Speed, talán ennél a résznél fordultak el a lehető legjobban a szériától. Egyszerűen még csak nyomokban sem hasonlít ez semmilyen NFS gyökerekhez (max a fostos Burnout-hoz), de sem irányításban, sem játékmenetben, sem felfogásban, sem játékmódokban, sem az autók, de garantálom, hogy ennek a játéknak, ahogy van semmi köze a NFS-hez sem - nemhogy annak a gyökereihez. Bah. Undorító.
#3
gyönyörűen ki is vették steam store-ból... legundorítóbb, mikor ezt megteszik

igazán szívmelengető mikor ingyen csapják az emberhez a régi kiadást az új mellé, kár hogy alig van ilyen... de aki ilyet csinál az általában nem csak a kinézethez nyúl, mint ezek a rohadék pénzhajhászok
#2
Offline megint csak a karriert lehet újrázni, vagy megtörtént a csoda és hozzácsaptak single módokat is (játékmód kiválaszt, autó kiválaszt, pályaszakasz kiválaszt és padlógáz)? Már tíz éve is baromi stílusos, látványos, bokalefosósan gyors játék volt, és már akkor sem értettem, miért voltak annyira behatárolva a lehetőségek játékmódok terén. Se gyors futamok (régen ezt hívták 'arcade mode'-nak), se local multi, csak a karrier szintjei + online.
A HP-t egy élmény játszani - csak éppenséggel jó lenne végre úgy játszani, ahogy éppen szeretnénk, nem csupán úgy, ahogy a fejlesztők engedik.
#1
ez igy magaban eleg szanalmas probalkozas... pont mint a far cry 3, burnout paradise es tarsai amikre csak egy ps4 borito kellett es kiadhattak ujra
es ez meg nem is egy olyan nagy klasszikus resz mint mondjuk egy mw vagy underground stb