It Takes Two teszt

Josef Fares ezer dollárt ígért annak, aki ráun a legújabb játékára. Az It Takes Two végére érve üres zsebbel, de teljesen elégedetten állíthatom: ez a legnagyszerűbb kooperatív játék, amivel valaha találkoztam.
  • Írta: szlav

Kommentek

#2
Nem szoktam a pontokkal felelőtlenül dobálózni, viszont abszolút meggyőződéssel mondhatom, hogy nálam mindkét előző játéka 10/10-es alkotás.

Úgy gondolom, hogy például az elég jelzésértékű, hogy a Brothers: A Tale Of Two Soha olyan hatással volt egy magyar újságíróra, hogy felhívta a testvérét a játék befejezését követően, méghozzá úgy, hogy előtte 20 évig nem beszéltek. Vagy az, hogy a már elhunyt TotalBiscuit több, mint két évtizednyi gaming után ezt nevezte meg a kedvenc játékának.

Ami az A Way Outot illeti, az legalább ennyire zseniális Transzformatív és összebilincselő erejű. Mi szimpla haverokként ültünk le elé egy sráccal, és barátoként álltunk fel a játék végeztével.

Szóval kétségem sem volt afelől, hogy az It Takes Two is hozni fogja majd ezt a szintet. Josef Fares pedig hatalmas figura, korábban volt szerencsém beszélgetni vele. Rendkívül energikus, szórakoztató, éleslátó személyiség, aki rengeteg olyan összefüggést meglát a játékokban, amit mások képtelenek, illetve szívvel-lélekkel alkot egyedibbnél egyedibb műveket.
#1
Ezt már a videókból is lehetett sejteni mármint,hogy nagyon változatos és ennek lehet örülni ,hogy ennyire jól sikerült annak viszont nem , hogy kell egy + joyt vennem , de biztos beszerzem.