Crash Bandicoot: On the Run! teszt

Sok-sok évnyi pihenő után Crash alaposan rálépett a gázpedálra. A remasterek és az új epizód mellett még mobilra is ellátogatott az örökmozgó bandikut - lássuk, hogy érdemes-e foglalkozni vele!
  • Írta: szlav

Kommentek

#7
Egy ilyen mobiljátékot tesztelni olyan lehet, mint Zuzuval társalogni... csak nem annyira szórakoztató.
#6
Nem szoktam telefonon játszani, ezt csak a Crash fanatizmus miatt szedtem le. Nagyon éhesek voltak. 2021 ben ilyen pofátlanul mikrotranzakciókra építeni... Azt hittem ez már kiment a divatból. Ez tényleg "szuper látvány" -nak számít amúgy? Úgy rémlik hogy már 5 évvel ezelőtt is voltak ennél sokkal szebb gamek.
#5
En konkretan irtam a fejlesztoknek egy levelet hogy azt a szornyu anti-aliasing-et javitsak mar ki mert csunya a fureszfog a targyak korul. De meg grafikai beallitas sincs a jatekban, szornyu! En meg nem sokat jatszottam vele (kb. 2 orat), de lehet nem is fogok az itt leirtak miatt.
#4
Én is adtam neki egy esélyt, de nekem se jött be.
Szerintem jól leírja a játékot ez a párbeszéd, amit a nevelt fiammal folytattam:

Ő: Nem olyan jó, mint az eredeti!
Én: Mint az eredeti Crash?
Ő: Mint az eredeti Subway Surfer.
#3
Csak az eleve fizetős játékokkal vagyok hajlandó mobilon(HA JÁTSZOM) játszani. A az összes többi nem fizetős meg Ráfizetős.
#2
Én személy szerint baromira unom már ezeket a futkározós appokat tényleg csak arra jók,hogy 2 megálló között elüsd az időt vagy még arra sem.
#1
Két nap után töröltem, ez a legszornyubb monatezacio amit valaha lattam. Ennel az energia rendszer is jobb sot barmi mas. Nem eri meg az ember idejet. Kar erte. Inkabb fizettem volna par dollart egy normalis kalandert mint ez