Dungeons & Dragons: Dark Alliance teszt

Szétszéledtek a haverok, ezért nem tudtok összeülni egy jó D&D-partira? Lassan telik az idő a Baldur's Gate III megjelenéséig? Újraélnéd a régi Dark Alliance-játékokat? Nos, jelen tesztalanyunk nem lesz gyógyír egyik fenti problémára sem.
  • Írta: Baloo

Kommentek

#16
na, kinyomtam a gamet. van ahol nagyon szep a grafika, a zene nagyon jol eltalalt. a jatekmenet viszont full repetitiv. amit a jatek elejen latsz kb az elso fel oraban, az lesz vegig! de tenyleg, semmi valtozas nem lesz. kegyetlen unalmas. mi coop-ban mar csak azert vittuk vegig mert direkt szivattuk magunkat... :)
#15
A szilánk már az enyém...
#14
#13: Persze, mert nem ők vannak a vezetői székekben. De az a csili-vili vértezet, ami épp van a karaktereden az ő munkájukat dicséri, és természetesen szeretik a pénzt ez egyértelmű (ki nem), ez a munkájuk, de mindemellett ők sanszosan élvezik is amit csinálnak. Remek példa erre a YouTube-on fellelhető kismillió ilyen-olyan rajongói film, amelyek sokszor lepipálják a hivatalos anyagokat Na azok készítői sem dollárjeleket láttak a szemük előtt (vagy legalábbis nem ez volt a prioritás), csupán így szerették volna kifejezni rajongásukat egy-egy dologgal kapcsolatban. Ezért nevezik a művészetet művészetnek, nem pedig pénznyomdának:)

Amúgy annyira nem vágom ezt a játékot, de ez egy ilyen looter-slasher cumó nem? Hát azoknak pont az a lényege, hogy 90x végigmenj a pályán a jobb motyó érdekében nem?:D
#13
#12: Biztos vannak ilyenek de valahogy nem igen látjuk őket :)

Eleve ha nem a pénz motiválná a cégeket nem kell 0 day game pass és nem lenne 1 éves epic exkluzivitás sem... Nagyon kevesen tudnak nemet mondani a millió $-okért...

Mondjuk engem nem zavar én végigtolom nekem nincs vele bajom annyi hogy nehéz ,de a megoldás tolom "alapon" és akkor nem az. Annyi biztos hogy nem fogok minden pályát 90x megcsinálni csak hogy elég erős legyen a nagyobb szintekhez való játékra..
#12
#11: Igen, jól mondod, a kiadó. Csakhogy egy játékon fejlesztők is dolgoznak ám, és a fejlesztők között a programozói munkán túl vannak kreatív emberkék is, úgy mint írok, dizájnerek, grafikusok stb.. és tudod a kreatív emberek szeretik, ha amit csinálnak az jó fogadtatásban részesül, azért lettek művészek végső soron. Példának okáért ha én egy újságíró lennék (ahogy azt szerettem volna), és minden írásom alá megkapnám, hogy mekkora egy szar, az akkor is rosszul esne, ha mellette millás lenne a fizum. Tudom, hogy számodra ez hihetetlen, de vannak a világban, akiket nem pusztán a pénz motivál;) Akkor nem léteznének független filmesek, indie zenekarok, hobbi írók stb..
#11
#10: Cél a pénzszerzés.

Szereztek? Igen. Az hogy te vagy a többi ember mit gondol a játékról a kiadókat 99%-ban nem érdekli
#10
#9: Nekem nem kell dolgoznom :) Ettől függetlenül, ha valakire rábíznak egy adott munkát, azt el lehet végezni tisztességesen is, nem pedig úgy, ahogy jelen esetben a készítők.
#9
#7: Ez olyan hogy tőled valaki azt kérdezné minek veszed fel a fizetésedet a munkádért és mit érzel akkor miután zsebre tetted...

Game pass 0 day = eladás nélkül is x millió $ a zsebbe..= ha most magára hagyják és soha többet nem patchelik egy db se fogy a game passon kívül már megérte... Van még egyéb buta kérdésed?
#8
Még szerencse, hogy hetente összeülünk haverokkal egy jó DND partyra, így kihagyhatom ezt a játékot. :D
#7
Számomra érthetetlen, hogy minek adnak ki egy ilyen játékot? Mit éreznek ilyenkor a kedves fejlesztők?? Ez a "játék" már 10 éve is gagyinak számított volna...
#6
#5: Én anno a Dying Light-nál éreztem azt hogy egy tök sima zombit volt hogy "órákig" kellett csépelni ( , ehhez képest a nagy bengák meg meglepően könnyűek voltak.
#5
a felenel utan tartok a jateknak kb, persze a haverral nyomjuk mikor van idonk ra, coop-ba. iszonyat repetitiv, de most mar csak kivisszuk. a balansz nagyon el van cseszve benne az ellensegnel. van hogy mezei ellenfeleket alig birjuk kinyirni, aztan utana a boss-t meg lazan kicsinaljuk, mindezt egy palyan belul. nem mondanam hogy szar jatek, inkabb csak szimplan nem jo! :)
#4
Wow. Nagy respekt mindenkinek, aki az értékelések után akár csak GP-vel is kipróbálta. Amúgy sajnálom, hogy ilyen lett, mert nem bántam volna egy olyan DnD alapú játékot, ami a harcról szól csak, de legalább az az egy aspektusa jól ki van dolgozva. De ebben semmi nincs jól kidolgozva, mert csak egy címeres multis fos az egész. Méghozzá annyira, hogy azt már a multis játékosok sem érdemlik meg, mert még az alá a mérce alá is 100 méterrel esik be.
#3
Én nem vagyok egy grafika mániás, de egy ilyen játéknál a pályán szétverhető tárgyaknál az animáció annyira döbbenetesen igénytelen, hogy nem is értem.
#2
Egynek simán jó de csakis legelső szinten (egyedül) mert felette kb lehetetlen.
Ugye ahogy haladunk és fejlődünk megy fel a "harci szint"
Ez az első nehézségnél 1000 majd szépen megy feljebb. Nos és nekem már 1450 es volt ez az érték és a pályákon már tudtam választano azt hogy 1200as. Mondom jóval felette vagyok sima ügy lesz. Igen a pálya végi bossig az volt de neki már a negyedét se tudtam levinni az életének.
És ez a 2.szint volt csak és ezen felül talán még 6 szint van. Legelsőn végigviszem annyi untig elég lesz nekem. A többin csak kínszenvedés lenne
#1
1-et értek. Gamepassban kipróbáltam 10 perc múlva uninstall.