Back 4 Blood teszt

A kietlen éjszakában csak pár túlélő mozgolódása töri meg a csendet. Feltett szándékuk élve keresztül vergődni az előttük elterülő fertőzött hordákon, hogy aztán megannyi szenvedést és akciót követően csökkentsék kicsit a helyiek populációját.

Kommentek

#7
#4: Igazad van, de legalább humorosak voltak. Itt még ez se történt meg, sőt még a közelébe sincs annak hogy jó játék legyen.
#6
En oszinten nem ertem mi ebben a jatekban a jo, jatszottam a betaval is, meg most gamepass-ben is, de eskuszom szabalyosan unalmas az egesz. Lehet nem en vagyok a celkozonseg, igy nem szarozom le a jatekot, de en szemely szerint nem ertem mi a jo ebben a jatekban.
#5
#4: L4d-ben rengeteg random parbeszed volt ami szep lassan tok jopofa es szeretheto karaktereket ismertetett meg. Ez persze nem az elso par oraban derult ki hanem jo par vegigjatszas utan. Mivel random volt ez is novelte a replayabilityt.
#4
Azert ne csinaljunk ugy, mintha L4D barmelyik resze olyan mely karakterabrazolast vagy tortenetet vonultatott volna fel, ott is menni kellett oszt hentelni.
A beta alatt nem volt kulonosebb bajunk a jatekkal, szorakoztato volt meg ha nem is kifejezetten eredeti. Az arcedula ettol fuggetlenul nevetseges.
#3
Nekem ez max 6 pontos jatek, ha nagyon unod magad el lehet vele szorakozni, de a l4d-el egy lapon nem lehet emliteni. A palyak valtozatossagara csak annyit, hogy erosen felejtheto a legtobb helyszin. A sztori, karakterek, hangulat nekem borzaszto gyenge a l4d-hez kepest.
#2
#1: Mèg jó hogy volt bèta teszt mert lehet beszoptam volna az első napos vètelt, mivel imádtam az elődjèt!

Kritikán aluli a l4d-hez kèpest! Jelenleg... Csak az a dúrva hogy règen első nap is ugyan olyan jó volt egy játèk mint a vègèn. Manapság meg fèl èvet rá kell számolni hogy teljes èrtèkü játèkot lássál! XD
#1
a béta nagyon jól rámutatott a hülyeségekre és hiányosságokra, amire a teszt egyáltalán nem tér ki, kíváncsi lennék mennyit javult azóta, mert még úgy se érné meg azt a 60 eurót ha igen

-"A botok még hagyján, mert egész jól megállják a helyüket, feltéve, ha nem akadnak bele valamibe?" Már a bétában is elakadtak, ha nélkülük mentél tovább, később a fél mapot vissza kellett gyalogolni, ami azért is érdekes mert ilyenkor 1 darab zombival nem találkozni. De ha nem is akadnak el, akkor is full kreténben nyomják, nézik ahogy meghalsz stb. hogy lehet ennyire visszafejlődni (l4d) egy több mint 10 éves játékhoz képest, amihez még mod is készült, hogy "okosabbak" legyenek?

-jó gunplay a f****mat: iszonyat ami bétában ment, dupla lövések, mikor 1x kattintasz, többen is megjegyezték ezt, ami valószínű szerver oldali laggra vezethető vissza, nem azért mert szar a gép vagy az egér

-kártyarendszer kihasználhatósága? említve is volt, hogy van amit végtelenszer lehet újraválasztani, szinte már csalásnak érződik 1-2 kártya

-szemünk előtt bespawnoló zombik, kibugolható madaras hordák, soroljam még?

pár órás játék alatt találtam szembe magam ilyenekkel, az már csak saját vélemény, hogy szerintem a speciális zombik meg sem közelítik a l4d kreativitását és változatosságát, most hónapok kérdése lesz, mennyit foglalkoznak ezzel, és hogy alakul a játékos tábor