Leállítják a Need for Speed sorozatot?

Rendkívüli átalakításokat tervez üzletstratégiájában az Electronic Arts: a legújabb pletykák szerint végleg leállhat a Need for Speed sorozat folytatásainak gyártása.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#70
az elsö pár egész jo volt de ahogy lenni szokot minél több rász jön ki annél rosszab lesz. Kár érte jo kis játék.
#69
arra mérget merek venni... :/
nem tudom, mi olyan jó azon... amikor az előtte levő 3, azaz 3 darab need for speed részben volt törés, undergroundban meg karcolás se...
a másik meg: az előtte levő részekben tök szép változatos, hangulatos pályák a világ minden részéről... underground?... hát elárulom, hogy az 1. részben az volt az érzésem, hogy minden 3. versenyen ugyanazon a pályát megyek... oké... az U2ben már rendelkezésünkre állt egy egész város... nade kérem... az csak 1 város... nem pályák a világ minden részéről... plusz mindig csak este menni... amikor '98ban a 3. részben lehetett váltogatni a napszakot meg az időjárást... kicsit visszafejlődésnek éreztem... sőt a '97es 2. részben ha töltésnél folyamatosan nyomja az ember az "N" betűt, akkor is lehet este menni az adott pályán... (a speciális kiadásban meg ha volt 3dfx kártyája az embernek, akkor volt eső, hó, sőt darazsak is repkedtek...) úgyhogy nem tudom, mit akartak elérni a kis gyenge-penge undergroundokal :) max azt, hogy csináltak a halálos iramban c. film második részével párhuzamosan egy tuningolós játékot, mert húdejó... hát kiruccanásnak vesszük (mondjuk ha 1 db underground lett volna, és már végre lekopnának az utcai tuningolásról...) akkor azt mondom, jólvan, elmegy... de már lassan kezeltetnem kell magam orvossal, mert amikor kiadnak egy újabb NFS-t, felmegy bennem a pumpa... NEM!!! ezek már NEM need for speed-ek! értsétek már meg... :D ezek már csak mondjuk úgy, hogy kiegészítgetések... nagyon gyenge szám... jó, be kell vallanom, a most wanted még tetszett.. de nem egy nagy wasistdas... arról nem is beszélek, hogy mióta bejött ez a tuningolós agyrém... oké, vannak egzotikus sportkocsik... de kérem... 2002 óta sehol egy ferrari... úgyhogy nálam ott befejeződött a need for speed.... jó, nem mondom, kipróbálom majd a shift-et is... de azt én már csak shift-nek nevezem... és igenis szexuálisan zaklatja a fülemet, ha elérakják azt, hogy "need for speed"... :/
#68
Az Underground-ekre mindenki emlékezni fog...:D
#67
kisrajczy: ami neked új ötlet, az másoknak lehet, hogy kárhozat... :D
lefogadom, hogy aki az underground és azutáni részeket elátkozza, az az első rész gyümölcseit is megkóstolta...
így vagyok ezzel én is...
akkor még a kocsikRÓL szólt az egész ill. akörül forgott minden...
most meg csak azzal játszódik...
először az első részet emelném ki, melyben az irányítás és a fizika a korhoz képest útmutató volt, nameg a leforgatott, majd hangulatosan összevágott videók a kocsikról... ehhez képest mit nyújt nekünk az undorgrund 1? animált videót ahol a csaj nyafogásait meg az ellenfelek kötekedéseit nézhetjük? arról nem is beszélve, hogy ahogy többen is írták, az irányítás csapnivaló...
következőként a NFS3-at emelném ki, melyet szintén rongyosra játszottam anno... hangulatos rendőrös üldözések versenyek közepette szebbnél szebb sportautókkal (AMIK TÉNYLEG ANNAK NEVEZHETŐK!!!) cserében mit kapunk a most wantedben? carbonban? undercoverben? rendőrök mint az oroszok... tökeid lógnak a nyakadban, azt se tudod, merre menj, és mire végre (azt hiszed hogy) leráztad őket, előbukkan egy a semmiből, és megin 20ezren követnek... no comment.. meg amikor még ki se látszik a rendőr a kamion mögül, ill. a kanyarból, domb alól, stb... már jön a bejátszás hogy észrevett... :-/
az meg a másik, h. kb. az a kategória az MW, Carbon + UC hogy basszunk ki a rendőrökkel, meg a városnak csináljunk minél nagyobb költséget.... sajna, de ez nagyon gyenge és sztem nem méltó a NEED FOR SPEED névre, FŐLEG AZ UNDERGROUND-ok!!!!!!!!!
meg végül, de nem utolsó sorban, amit már említettek előttem is...
NFS-Porsche Unleashed... szó mi szó... leírták már előttem a lényeget... akarva se tudnának jobbat csinálni... realisztikus irányítás, korhoz képest megfelelő törések, remek career mód, és milliószor jobb tuningolás mint az undergroundokban!!!
(bár kívül csak matricázni lehetett a kocsikat, de annyi bőven elég volt akkoriban)
ehhez képest pro street mit nyújt?? agyon tudjuk tuningolni a kocsikat, szinte úgy, hogy már attól lesznek rondák... (de tényleg... igen ronda néhány body kit)
és arról nem is beszélve, hogy mindez zárt pályákon játszódik, néhol már majdnem túrakocsi versenyen (mint pl. TOCA sorozat...) éreztem magam... nem ok nélkül töröltem le a career mód felénél... bár az irányítás már jobb volt, de nem pótolt semmit...
az undercover szerintem meg csak egy elkeseredett próbálkozás, vagy a másik amire gondolok: már csak azértis legyen folytatása...
(ennek oka lehet pl. hogy az első részek ténysleg jók voltak, és azok révén kialakult híres címmel akarják eladni a további csődtermékeiket....)
kövezzetek meg, de ez az én véleményem... :)
meg igaza volt annak aki irta, hogy felhúzza az ember agyát a NFS mostanság... most wanted-et pl. amikor végigvittem, simán szétcsaptam egy billentyűzetet... de legalább végigvittem!!! :DDD régen ilyen nem volt... összességben... ha valami újba fognak, ne valami régi jó nagyhírű játékot "mocskoljanak be", hanem valami új nevet találjanak ki neki, mert ez így nekem olyan, mint az EA segélykiáltásai.... :-/
#66
A Need For Speed örök, és halhatatlan... Mindíg elő tudtak rukkolni ujabb 5lettel... :)
#65
+ még régen ha kijött egy játék, (NFS 3 a tökéletes példa) rá 3 hónapra jöttek ki hozzá a kódok/csalások, kinek hogy tetszik. Volt ideje az embernek végigvinni a játékot. Még a faterom is beszállt az NFS 3 végigjátszásába. Osztott-képernyőn meg minden. És ha már azt hitted, hogy ennyi, kijátszottad a játékot, akkor fölmentés az nfs oldalára és letölthettél hozzá 3 autót, (amit nekem még modemmel 20 perc volt/ kocsi letölteni), de újra játszattad a játékot, mert megkavarta az egyes kocsiosztályok rangsorát. Sőt, utánna volt egy oldal az nfs cars .com és aki tudott szerkeszthetett hozzá kocsit, motort, kamiont bármit. Jó jó nem törtek a kocsik, de a maga korában az NFS 3 akármelyik pcújság tesztje szerint 96-97% ot ért el.
Mostani NFS-ekhez kijön a játék, és LAN partykon mindenki végtelen Niirós taligákkal megy fénysebességgel.

Üljenek le, nyissanak egy fórumot, és végre a játékosok tetszése szerint írják meg a játékot.
Azért mert éppen megjelent a TokioDrift, naná, hogy kellett egy nfs rész ahol ha hozzáértél a gázhoz, már kerszbe ment a kocsi (persze beforogni nem lehetett vele, mert Bush fiának az lelki sérülés lett volna), de ha egyensen kell menni a "küldetésben", akkor meg u.azt a kocsit nem lehetett keresztbetenni egy sarkon...

Roló le, NFS gárda lecserélése, 2 év múlva egy NFS Reloaded 18+ os részt akarok látni!!!
#64
Hát eléggé eltévedtek a játékkal kapcsolatban!
Egyetértek csuka86-tal,hogy az Undercovernál is elég érdekes jelenet,mikor full tuningos Veyront úgy leelőzi a rendőrségi jeep,mint mikor én előzök a közúton,csak épp ez úgy 320km/h-nál valósul meg a játékban.
Aztán nem beszélve a sínautókról,azaz az ellenfelek,hiába 8-10mp előny,egy sebesség visszakapcsolás,és utól is értek,vagy épp én nem értem utól a 206-ost Veyronommal,ami legjobb esetben 206 maxmaxmax vagy 200-300Le,Veyron meg alapból 1001.
Aztán a 300 feletti tempónál derékszögű kanyar full gázon,mert pályagumim van,eléggé reális semmi sodródás,de valóságban hány G hatna az emberre ott?
Meg itt van még,hogy az ellenfél vagy túl béna,vagy minden akadályt kikerül és az összes rövidítést ismeri.
Ja,nem beszélve a zsrukról,akik akkor is üldözőbe vesznek,ha nincs 1% körözöttséged sem,vagy már látótérből rég kikerültem,akkor is megtalálnak.
Erőszakosságról annyit,hogy nem épp valóságos,mikor több millás kocsikkal arra törekednek az ellenfelek hogy kilökjenek,vagy feltartóztassanak,de minek,amikor ők is hátrébb szorulnak emiatt.
Aztán a töretlen kocsikról ne is beszéljek,ill. az előre kiszámított pályákról,hogy milyen tempóval épp pont azon az íven belefogok csapódni a másik kocsiba,vagy épp egy útszéli valamibe,és tényleg csak úgy cikáznak a valóságban az autók az autópályán mint sok részeg amikor én vagyok az első,és pont velem szembe jönnek épp,meg sem próbálnak nagyon kikerülni.

Nekem az NFS a Porsche Unleashed-nál ért véget,annál jobbat akarva sem tudnak csinálni,mind vezetési,mind tuningolhatósági,mind abból a szemszögből,hogy hogyan keressünk lóvét tuningjainkhoz!Az előtt a NFS 3. vitt mindet,de az látványos,és játszható volt,nem tette az embert idegbeteggé,mint mostanság az NFS teheti.
Aztán az Undergund 1 eléggé egy síkú lett,de nagyon látványos a szabad alakítgatás miatt.A 2. jól játszható,de a sínautók az egyben feltüntek,itt fokozták a sebességet,de a GPS és hogy odamegyek ahová akarok eléggé jól összejött.
Most Wanted a rendőrség lealázásáról szólt,ahogy ez az új is.
A Carbon a legyőzhetetlen ellenfelek,hülyén megtervezett összecsapások,grafika csapnivaló.
Pro Street gépzabáló,sok semmirevaló effekteket nem lehetett kikapcsolni,pl. lebegő ballonok az égen,sok apróság a semminek,és egy fullos gépet is akaszt az már kész,meg megsüti a videókarit pocit,és memóriát!
Ez az Undercover meg egy halott kínlódás valójában,már előre számítható kocsik,ugyanazok jóformán az Undergrund óta,ugyan az a előrelépési dolog,és hogy majdhogynem Trabant előz Ferrarit szisztéma,beleégetve hogy utáljuk a zsarukat,de miért is?

Kár hogy nem csinálnak olyan oldalt a fejlesztők,ahová mindenki megírhatja mi tetszett és mi nem,és ha sokan mondják ugyanazt,akkor érdemesebb lenne változtatni,nem pedig évente kihajítani egy száguldozós valamit.
Meg szerintem annyi pénzért amennyiért adták,meg a nagy beharangozás nem azt kapjuk amit vártunk!
#63
Nem is baj... IV - High Stakes után az összes NFS 13 éven aluliaknak szóló részek voltak. 300Km-h egy gyári Peugeot 206-al, neki a falnak és megyek tovább, neki a rendőrnek, aki kirepül a világból is, nekem csak a szélvédőm tört be stb...
Itt volna az ideje, hogy valóban új motort kreálnának, és ha falnak megyek, akkor vége a versenyemnek. A rendőr meg gyorshajtásért ne törje már össze a kocsimat, a jó életbe már.
És még egyszer a youtube-os gyerekeknek:
drift nem egyenlő egyhelyben gumitfüstölő autó.
#62
Nem álllítják le, hanem nagy átalakítások vannak az EA-nál. Pletykák szerint átadják a sorozatot a Burnoutot is fejlesztő Criterionnak, így a Burnout motorjára íródna a játék, ami szimulátorosabb lesz. Sok helyen felmerült egy esetleges ProStreet 2 is. Én személy szerint örülnék neki, mert rengeteget ki lehetett volna hozni a ProStreet világából. Hátha majd most sikerül.
#61
faszér álitják le a NFS .Válaszoljon valaki hogy medig álitják le?
#59
tjamesModerátor
No mindamellet hogy nekem az UC is bejött, abban igaza van wargapityesznek, hogy az autók irányítása még a GTA4-ben is jobb volt :)
#57
hát ez az ánderkódver is pfff azért mekkora gáz hogy pl a gta4-nek sokkal élvezetesebb az irányítása mint annak a szarnak... UG2 óta tényleg csak lefele haladnak a lejtőn pedig sokkal jobbat is csinálhatnának...
#56
Szerintem a Pro street volt a leg realisztikusabb az összes közül, mivel nem tudtál 1 kanyart sem bevenni 300al...Az undercover meg 1 rakás szar lett...Nem csoda h ha leállítják...
#54
Sztem a Rock Star Games és a Rock Star North Games sokkal jobb autós játékokat csin. mint az EA.Igaz nem adnak ki minden évben újat de amikor kijon az új rész az lessz a TOP!!A Midnight Club-ok sztem a legjobb autós játékok foleg az új a Los Angeles aki játszotta már tudja h mirol beszélek.Este játszódik NEM LEZÁRT PÁLYÁN és még motrokkal is lehet menni!!!!Nagyon jó!!!Ajánlom mindenkinek!!!
#53
ha leálitják meg halok!
#52
a NFS már a most wanted után elveszett
#51
Hála az istennek!!Az underground 2 óta fostalicska az egész!!Anniyra undorító hogy még letöltésre se méltó!!!!Szar g.....i az egész!!

Én személy szerint tudjátok mit csinálnék???Össze vetném a gta-t a nfs-el!!Nappal rabolsz dolgozol,és éjjel meg versenyzel!!És amit nappal keresel azt auto tuningra baszhatod el!!Mekkora lenne már:D:DPersze ez az én hülye agy szüleményen!!De megnézném mi sülne ki belőle:D