Pro Evolution Soccer 2010 - az első stúdiólátogatás

Tokió, belváros, Konami stúdió - eljött az első stúdiólátogatás ideje, amely során a Konami nemzetközi termékmenedzsere fog minket körbevezetni.
Tokió, belváros, Konami stúdió - eljött az első stúdiólátogatás ideje. A Konami nemzetközi termékmenedzsere, Aki Saito fog minket körbevezetni és sok dologról kapunk felvilágosítást.



Először csatlakozik hozzánk Shingo Takatsuka, közismertebb nevén Seabass, a Pro Evolution Soccer csapatának fejese. Első állomásunk a grafikai részleg, ahol az egyik fejlesztő elmondja, hogy idén nagyobb hangsúlyt fektetnek a fényekre, ezáltal növelve a játékosok, valamint az arcuk részletességét. Egy új szűrőt is alkalmaznak, aminek köszönhetően még élethűbb színeket tudnak előállítani és szemmel látható, hogy a grafika már-már az élő tévé-közvetítésekkel vetekszik.

A következő részlegen a taktikai újításokat mutatják be. A fejlesztő megmutatja, hogyan fog működni az új "csúszkás" rendszer. Ezeken a csúszkákon 0-tól 100-ig lehet megadni a nekünk tetsző számot: például a "Játékos támogatásnál", ha csökkentjük az értéket, a csapat sokkal inkább a biztonságos játékra törekszik. A "Pressing" magasra állításával a csapat agresszívabb nyomást gyakorol az ellenfél labdát birtokló játékosára. Ezen csúszkák beállításával a saját szájunk íze szerint alakíthatjuk a csapat taktikáját.

Szintén bemutatják az új kártyarendszert. Ez fogja helyettesíteni a korábban megszokott különleges képességeket. Vegyük példának a Keresztező Futás kártyát, amelyet Messinél alkalmazunk; ha a kártya aktiválva van, akkor a játékos bevág a szélről közép felé a tizenhatoson belülre úgy, ahogy csak az igazi Messi tenné. Minden játékos más kártyákkal rendelkezik, és a mi döntésünkön múlik, hogy alkalmazzuk-e vagy sem.

A látogatás végén Seabass elmondja, hogy a PES 2010 alapkoncepciója a csapatjáték és a játékosok egyénisége. Sok mindent megtudtunk, és majd a demó kiadása után meglátjuk, hogy is néz ki ez játék közben.
21 komment - szólj hozzá!