Tokió, belváros, Konami stúdió - eljött az első stúdiólátogatás ideje, amely során a Konami nemzetközi termékmenedzsere fog minket körbevezetni.
Tokió, belváros, Konami stúdió - eljött az első stúdiólátogatás ideje. A Konami nemzetközi termékmenedzsere, Aki Saito fog minket körbevezetni és sok dologról kapunk felvilágosítást.
Először csatlakozik hozzánk Shingo Takatsuka, közismertebb nevén Seabass, a Pro Evolution Soccer csapatának fejese. Első állomásunk a grafikai részleg, ahol az egyik fejlesztő elmondja, hogy idén nagyobb hangsúlyt fektetnek a fényekre, ezáltal növelve a játékosok, valamint az arcuk részletességét. Egy új szűrőt is alkalmaznak, aminek köszönhetően még élethűbb színeket tudnak előállítani és szemmel látható, hogy a grafika már-már az élő tévé-közvetítésekkel vetekszik.
A következő részlegen a taktikai újításokat mutatják be. A fejlesztő megmutatja, hogyan fog működni az új "csúszkás" rendszer. Ezeken a csúszkákon 0-tól 100-ig lehet megadni a nekünk tetsző számot: például a "Játékos támogatásnál", ha csökkentjük az értéket, a csapat sokkal inkább a biztonságos játékra törekszik. A "Pressing" magasra állításával a csapat agresszívabb nyomást gyakorol az ellenfél labdát birtokló játékosára. Ezen csúszkák beállításával a saját szájunk íze szerint alakíthatjuk a csapat taktikáját.
Szintén bemutatják az új kártyarendszert. Ez fogja helyettesíteni a korábban megszokott különleges képességeket. Vegyük példának a Keresztező Futás kártyát, amelyet Messinél alkalmazunk; ha a kártya aktiválva van, akkor a játékos bevág a szélről közép felé a tizenhatoson belülre úgy, ahogy csak az igazi Messi tenné. Minden játékos más kártyákkal rendelkezik, és a mi döntésünkön múlik, hogy alkalmazzuk-e vagy sem.
A látogatás végén Seabass elmondja, hogy a PES 2010 alapkoncepciója a csapatjáték és a játékosok egyénisége. Sok mindent megtudtunk, és majd a demó kiadása után meglátjuk, hogy is néz ki ez játék közben.
Én az eddig látottak alapján azt mondom,,h a pes-nél látszik,h próbálnak jobbak és jobbak lenni,de ugye sok akadályba botlanak mindig(EA kizárólagossága).A fifánál meg...ezt nem kell magyaráznom.A next-gen-esítés óta alig-alig van fejlődés,Pc-n pedig még mindig hulladék a játék.
Szeptemberben jön a fifa.Kipróbálom és játszogatok vele amíg nem jön októberben a pes.Mint ahogy eddig is tettem.=)
Ezért ajánlom mindenkinek,h huzamosabb ideig próbálja ki a másik játékot is és utána mondhat amit akar...
Nem tartassz attól, hogy túl sokat játszottál, és kezded összekeverni a FIFA-t a valósággal?
Az tény, hogy a FIFA tavaly sokat fejlődött. De mi történt az azelőtti 6 évben, kérem szépen?! Az utolsó nagy változás talán a FIFA 2003-ban volt vagy még azelőtt! Egészen a 09-ig csak annyit változtattak a játékban, hogy a játékosokat a megfelelő csapatba tették, és valami MINIMÁLIS 1-2 hetes munka árán javítottak a grafikán! Hol lehet a FIFA-ban rendesen helyezkedni a játékosokkal, meg egyáltalán a kívánt felállást beállítani???
A PES-nek 2 komoly hibája van: a menürendszere és az, hogy a játékosok-nak nincs eredeti neve, de maga a játék SOKKAL élethűbb. A FIFA 09-ben legnehezebb szinten csak akkor tudsz gólt rúgni, ha teljesen kijátszod a kapust(bill+egér), a többi szinten meg félpályáról belövöd. Az ezelőtti FIFA-kban meg legnehezebb szinten is gond nélkül lehetett nyerni 10 góllal.
És szinte biztos, hogy a FIFA 10 is ugyan az lesz mint a 09, csak a játékosok más helyen lesznek. AZAZ egy nagy rakás k@ki
Nem fogom eggyiknek se a partjat mert mindkettovel jatszom ezek csak meglevo tenyek...
Igaz,nem vmi kivehető,de gameplay.^^
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.