A GRiD fejlesztőinek véleménye az új NFS-ről

A Codemasters-es Ralph Fulton komoly elismerésnek veszi, hogy az EA érkező játéka, a Need for Speed: Shift ennyire hasonlít az általuk készített GRiD-re.
A Codemasters-es Ralph Fulton komoly elismerésnek veszi, hogy az EA érkező játéka, a Need for Speed: Shift ennyire hasonlít az általuk készített GRiD-re.

A GRiD keresztezte az árkád és szimulátoros versenyzést, amivel komoly elismerést szerzett tavaly májusban. Az azt követő Need for Speed: Undercover eladási mutatói gyengék voltak, talán ezért is döntött úgy az EA, hogy idén három eltérő stílusú Need for Speed játékot készít el. Az első a Need for Speed: Shift, mely a Slightly Mad Studios gondozásában készül, a második a World Online, mely egy kizárólag PC-re szánt ingyenes online játszható MMORG lesz, és végül a Nitro, mely árkád versenyzést biztosít a Wii és DS tulajoknak.

Az EA ezen döntéséről kérdezte a VideoGamer.com a Codemasters-nek dolgozó Fultont, aki a következőt felelte: "Nem tudok véleményt mondani arról, hogy más cégek mit is csinálnak, de hiszünk benne, hogy a márka túléli és virágozni fog..."

Fulton jelenleg a Colin McRae: DiRT 2 készületeivel foglakozik, az interjút pedig a következő mondattal zárta: "Csak egy dolog van, amit a Shifttel kapcsolatban szeretnék mondani. Mint a GRiD-et készítő csapat tagja: ez számunkra hízelgő és komoly elismerés az EA részéről."
18 komment - szólj hozzá!