Új médium felé kacsintgat a Command & Conquer

Nem, ezúttal nem az Uri Geller-féle bűvészekre gondolunk, hanem olyan kommunikációs eszközökre, amelyek segítségével az EA reklámozni tudná a sorozatot.
Nem, ezúttal nem az Uri Geller-féle bűvészekre gondolunk, hanem olyan kommunikációs eszközökre, amelyek segítségével az EA reklámozni tudná a sorozatot.



A Command & Conquer weboldala szerint ugyanis a kiadó jövőre új formában kívánja majd népszerűsíteni a stratégiát, vélhetően a megjelenés előtt álló negyedik rész kapcsán. Ha nem volt elég a tucatnyi teaser weboldal, valódi TV-reklám és fake TV-műsor (Battlecast Primetime), akkor érdemes nyitva tartanod a szemed. Könyv például nem volt eddig, márpedig az EA újabban szeret regényt kiadni a játékai alapján - jövőre meglátjuk!
9 komment - szólj hozzá!