Gazdasági kárt is okozott a Google Pac-Man-logója

Pac-Man a múlt héten ünnepelte a harmincadik születésnapját, a Google pedig ezen alkalomból lecserélte a logóját, amivel a termelékenységben is károkat okozhatott.
Pac-Man a múlt héten ünnepelte a harmincadik születésnapját, a Google pedig ezen alkalomból lecserélte a logóját, amivel a termelékenységben is károkat okozhatott.



Május 21-én a fenti logó fogadta a Google látogatóit, amellyel még játszani is lehetett, ha valaki az Insert Coin gombra kattintott. Bár a Rescue Time becslése szerint erre a Google-t látogató 504 millió egyedi felhasználónak csak a kis hányada jött rá, mégis 120 millió dollárral esett vissza a gazdasági termelékenység világszerte.

A Rescue Time által megkérdezett 11 ezer ember átlagos keresési ideje (vagyis az az idő, ameddig használták a keresőt) 11 másodpercről 36-ra nőtt meg, ez pedig összesen mintegy 4.8 millió eljátszott órát is jelenthet, amelynek egy része a munkaidőből ment el. Persze mindez becslés csupán, azonban újabb érdekesség lehet azoknak, akik a Google világhatalomra törekvését vizionálják.
23 komment - szólj hozzá!