Már rég le kellett volna lőni az Alpha Protocolt

Legalábbis ezt mondja ez egyik fejlesztő, aki láthatóan mérges a csapattársaira, legfőképpen a vezető designerre. Szerinte már rég le kellett volna lőni a játékot.
Egy magát meg nem nevező Obsidian Entertainment munkatárs rendkívül mérges és indulattal teli nyilatkozatot adott az egyik külföldi sajtóterméknek, melyben nem csak a csapatot és a vezető designert szidja, de azt is elmondja, hogy ha a SEGA-nak lett volna egy kis esze, már rég lelövi a projectet.

"Rengeteg munkát raktunk ebbe a játékba, csak az a probléma, hogy a sok munkát senki nem irányította, vagy szimplán csak hülyeségek voltak. A játék executive producere és a cég egyik tulajdonosa, Chris Parker, úgy gondolta, hogy ő a világ egyik legjobb designere, és telerakta a játékot a saját gagyi rendszereivel, amik egyáltalán nem jók, s nem hallgatott az igazi designerekre. Sajnos nem tudsz vitába szálni a cég egyik tulajával, ha ő nem akar meghallgatni." -nyilatkozta a névtelen Obsidian munkatárs.

Elmondása szerint a SEGA is közrejátszott a fejlesztés elrontásában, azzal, hogy folyamatosan változtatta a design-követelményeket. De főként az Obsidiant vádolja a játék elrontásával, s szerinte már két éve is látszott, hogy mindenki jobban járt volna, ha még időben leállítják a fejlesztést.

"Ez a játék a gyártásvezetés abszolút bukása, nem csoda, hogy az alkalmazottak több mint 40%-a már elhagyta a céget. A másik két project viszont egészen jól fest: a New Vegas csodásnak tűnik, és a titkos játékuk is olyan, amilyennek az Alpha Protocolnak kellett volna lennie."

"A SEGA-nak ezt a játékot kellett volna lelőnie az Aliens helyett." -fejezte be a fejlesztő.

Nem tudnék jobban egyetérteni vele, a tesztpéldányt körülbelül egy óra után dobtam ki az Xboxomból, és soha többet nem akarom látni. Szerencsére a tesztet az örök türelmes és megfontolt Zoenn mester írja majd, így biztosak lehetünk benne, hogy a játék megkapja azt, ami tényleg jár neki, legyen az rossz, vagy jó.
42 komment - szólj hozzá!