Az amcsik nem szeretik a körökre osztott RPG-t

A Square Enix fejese, Yuji Horii egy nemrégiben közzé tett interjúban azt hangsúlyozta, hogy az amerikai piacon nem lehetnek sikeresek a körökre osztott RPG-ik.
A Square Enix fejese, Yuji Horii egy nemrégiben közzé tett interjúban azt hangsúlyozta, hogy az amerikai piacon nem lehetnek sikeresek a körökre osztott szerepjátékaik. Yuji olyan legendás címeken dolgozott eddig, mint a Chrono Trigger, de a Dragon Quest is sokat köszönhet szárnyaló fantáziájának. Ebben az interjúban még arról is beszél, hogy imádja olvasni a szerepjátékos oldalak értékelőit és felhívja a figyelmet a Dragon Quest-sága erősségeire, ahol történet kidolgozása terén  játékukat a Bethesda The Elder Scrolls 4: Oblivionhoz hasonlította.
Mikor azt kérdezték tőle, mely műfajt részesíti előnyben USA és Japán, Horii elmondta, hogy az Egyesült Államokban leginkább a valós idejű csaták a menők, a gondolkodás és a több csapattag menedzselése és parancsok kiosztása egy körökre osztott rendszerben nem annyira kedvelt a tengerentúli vásárlók körében. Vajon miből látja ezt?

A Dragon Quest következő része július 23-n jelenik meg az Európában Nintendo DS-re.
25 komment - szólj hozzá!
Minden, ami fotómód: kövesd az Instagram-oldalunkat!
A Gamekapocs Instagram-oldalát azért indítottuk el, hogy felületet adjunk a magyar játékosok legjobb fotómóddal készített képeinek. Fogd a legjobb alkotásaidat, és csatlakozz hozzánk te is!