Az F1 2010 AI-ja lepipálja a Forzát és a GT-t

  • Írta: zoenn
  • 2010. július 28.
  • Érdekesség
Link másolása
Stephen Hood, a szeptemberben érkező F1 2010 vezető designere szerint a Forza és a Gran Turismo single player szekciója igen-igen gyengécske.
Stephen Hood, a szeptemberben érkező F1 2010 vezető designere szerint a Forza és a Gran Turismo single player szekciója igen-igen gyengécske. Mármint a száguldó cirkusz idei szezonját feldolgozó játékukhoz képest.


"Azt hiszen én inkább a Forzát preferálom, mint a GT-t, bár mindkettő egyjátékos módja elég gyengusnak számít manapság."

A merész kijelentés nem véletlen, Hood biztos a dolgában. Szerinte a Forza 2 és 3 versenyzői soha nem térnek le az ideális ívről, habár képesek hibázni. A Gran Turismo gépi ellenfelei pedig szinte sohasem hibáznak. Hamar kiismerhetővé válnak, szinte nulla kihívással sújtva a játékosokat. Hol vannak az eltérő vezetési stílust képviselő pilóták? Ahol elszakad a cérna, és az adott körülményeknek megfelelően viselkednek, ha a helyzet úgy hozza, az ideális ívről is letérve. Hood nem érti, hogy a két hatalmas cím fejlesztői hogyan hagyhatták figyelmen kívül az életszerű reakciókat.

Nos, reméljük, hogy a 2010 szeptemberében érkező F1 2010 megmutatja nekünk, hogy milyen is az igazi mesterséges intelligencia.
19.
19.
abydos
#16: Igazából nem a hibázás hiányzik a fent említett szimulátorokból, hanem az emberi reakciók! Nem reagálnak rám, így nem érzem, hogy ellenem versenyeznének, valahogy a versenyből kimarad a "verseny" rész.
18.
18.
CoDer
a lényeg az, hogy legyen jó a játék. remélem tényleg jó lesz az AI és lesz benne vmi kihívás
17.
17.
david512
remélem így is lesz és nem csak amolyan "erőfitogtatás
16.
16.
Turekk
#1: Már mér lenne gyenge?? A hibázásról meg annyit, hogy a valóságban se nagyon hibáznak a versenyzők.
14.
14.
oppenheimer
alíg várom. az év játéka nálam, mint F1 rajongónál
13.
13.
Vincenzo
Abban egyet kell értsek vele, hogy a Forza 3 AI-ja nagyon gyenge. Néha már az őrületbe tud kergetni, hogy az ellenfelek minden kanyart tökéletes íven vesznek és mindíg jó helyen fékeznek(1-2 kivétel van néha). Olyan, mint ha egy dróton húznák őket és nincs semmi, ami eltéríthenté őket, ellenben ha picit neked koccolnak, te már a fűben kötsz ki rosszabb esetben és ezt elég sokszor csinálják.
11.
11.
DarkKony
szerintem arra célzott, hogy az idei F1-hez képest gyengus
10.
10.
bzsp
#1: egyet értek.



van igazság a mondandójában, de ugyanakkor túlzás azt állítani, h gyenge az AI...
8.
8.
Fetto
valaki meg tudná mondani hogy az xboxom miért fagy ki amikor bekapcsolás után elkezdi betölteni a logót???



8.
8.
Fetto
kérem valaki segítsen aki tudja mi lehet a baj



7.
7.
omlas91
az igaz h a GT-ben csak körbe körbe mennek, de azért a GT4-ben nálam többször is előfordult hogy hibázott az ellenfél...
6.
6.
abydos
Ebben én is egyetértek. A GT PSP hangulatát totálisan le tudja gyilkolni az, hogy az ellenfelek semmit nem csinálnak, csak köröznek...
5.
5.
arshavin23
Én is remélem,bírnám ha Vettel az utolsó helyre kiesik,és onnan mint 1 idegbeteg megelőz mindenkit.x)
4.
4.
X360_FaNbOy
#3: A FM3ban igenis probálkoznak az ellenek más ívből előzni és néha a kanyart sem veszik be..
3.
3.
hakydakillah
Abban igazat adok neki, hogy a Forza és a GT játékokban a kocsik állandó ívet követnek, nem hibáznak, csak mennek a beprogramozott íven. Ezért volt régen olyan zseniális a Toca sorozat, ahol rengetegszer fordult elő, hogy amikor feladtam a reményt a győzelemre, az ellenfelem hibázott, és a fűben kötött ki, elrontott egy kanyart, vagy meghlat a kocsija. Ha viszont előzni akartak engem, mert a kocsim KO volt, akkor azt minden ívből, kigyorsításoknál, külső-belső íven próbálták, szóval nagyon jó élményt nyújtott. A régi F1-es játékokban is gyakori volt, hogy valaki összetörte a kocsit, vagy meghalt a motorja stb., szóval bízok benne, hogy nem a levegőbe beszélt :-D
2.
2.
Kriccs
#1: Az a helyzet, hogy itt 24 pilóta élethű reakciói vannak, amiből kb. 16 olyan, mint a valódié, a forzába meg a gt-be nincsenek ilyen pilóták és nem helyezték erre a hangsúlyt, ott inkább a grafika megy, bár én félek az F1 fizikájától... De kijött a kibővített 4es dev diary: http://www.youtube.com/watch?v=FV2M4bVJjV8
1.
1.
tjames
Egyértelműen azért helyezi a hangsúly az offline részre, mert valszeg onlineban kicsit gyengusz lesz a F1.

Nem mellesleg honnan tudja milyen azok AI-ja? Talán programozta azokét is??? Nemhinném....csak látottakból ítél. De attól még lehet hogy a F1-ben lévő ellenfél megmozdulások sok esetben előre megírtak lesznek, nem pedig szimuláltak :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...