Már évek óta készül a Project: MyWorld

Szűkös határidőn belül lemodellezni a világot semmiképpen sem egyszerű feladat: a Realtime Worlds ezt tudja jól, nem is tegnapelőtt álltak neki a MyWorld fejlesztésének.
Szűkös határidőn belül lemodellezni a világot semmiképpen sem egyszerű feladat: a Realtime Worlds ezt tudja jól, nem is tegnapelőtt álltak neki a MyWorld fejlesztésének.

Ugrás a galériához

A két nappal ezelőtt bemutatott Project: MyWorld ambiciózus munkának tűnik, az ígéretek szerint a játékban az egész világot lemodellezik majd, végül ráeresztik a játékosokat, hogy azok házakat építsenek, utazzanak és Facebookozzanak. A Realtime Worlds ugyan jövőre ígéri a MyWorld startját, de sokan mégis kétségbe vonták, hogy ilyen rövid idő alatt elkészülhet a "Nintendo-féle Google Earth".

A hivatalos blogon megjelent magyarázat rávilágít arra, hogy a fejlesztések több éve folynak, és már a csapat megalakulása után elkezdtek ötletelni a projekten a srácok. A MyWorld alatt futó technológiát a fejlesztők korábbi projektjei, a Crackdown és az All Points Bulletin is használták, magáról a MyWorld-ről viszont nem árultak el soha semmit. "A Crackdown, az APB és a MyWorld is egy hatalmas világot tár a játékos elé, majd így ad hatalmat a kezébe" - utaltak a fejlesztők a korábbi munkáik közötti hasonlóságra. A Project: MyWorld a jövő év elején startol el, várhatóan bétateszt is indul valamivel korábban.

9 komment - szólj hozzá!