Leállnak az All Points Bulletin szerverei

A Project: MyWorldöt még sikerrel tovább tudták passzolni, többre viszont nem futotta: az első Crackdownt fejlesztő RealTime Worlds végleg bezárja a kapuit, az All Points Bulletin szerverei pedig leállnak. A játék három hónapot sem élt meg, utólag sem vette meg senki.

A Realtime Worlds belebukott az All Points Bulletinbe: az MMO fejlesztése körülbelül 100 millió dollárba került,  s bár három hónapja sincs, hogy elindult, a játék mindössze napi 130 ezer játékossal vegetált, ami ilyen nagyságrendű költségek mellett édeskevésnek számít. A csapat pénzügyi problémákba ütközött, kénytelenek voltak eladni a készülőfélben lévő Project: MyWorldöt, most pedig az is biztossá vált, hogy képtelenek lesznek túlélni: a Realtime Worlds lehúzza a rolót.

A cég ugyan az All Points Bulletint is megpróbálta továbbadni, egyelőre úgy tűnik, sikertelenül: a szerverek leállnak, a digitális és a hagyományos boltok kínálatából is eltűnt a játék. Egyes források szerint ugyan az Epic Games mutatott némi érdeklődést az MMO iránt (a program egyébként a harmadik generációs Unreal Engine-re épült), viszont a kiadó-fejlesztő vállalat szóvivője ezt nem tudta megerősíteni: mint mondta, az Epicnek tényleg tetszett az APB, viszont ha zajlanak is tárgyalások a megvételével kapcsolatban, azok maximálisan bizalmasak.

Ha a nyakadon maradt a játék, és úgy érzed, kidobtál több ezer forintot az ablakon, a Realtime Worlds munkatársai szerint érdemes lehet megpróbálni visszakérni az APB árát a boltban, ahol vetted. Persze ez egyáltalán nem garancia, hogy valóban vissza is kapod. Kedves.

20 komment - szólj hozzá!