Az Infinity Ward még mindig érti a dolgát

Két előítélet szokott felmerülni, ha a Call of Duty fejlesztőcsapatairól beszélünk: egyfelől az Infinity Ward sokak szerint meghalt a legutóbbi botránynak köszönhetően, mások pedig azt mondják, hogy a Treyarch sosem fog tudni kitörni a B-csapat szerepköréből - Bobby Kotick egyik állítással sem ért egyet.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#31
#26: én eddig nem játszottam a CoD4-nél jobb, intenzívebb FPS játékkal. mutliról beszélek, a singleplayere sok más játéknak is jó. (de hogy nem a BC2-nek a tuti...)
pl. nekem meg a bc2 nem jön be annyira. egy darabig élvezhető, de amior már sorozatosan kerülök be az ovis szintű csapattársaim mellé, mérgemben egyből kilépek és hagyo ma játékot egy hétig a p***ba. a taktikázásnak és a csapatjátéknak fontosabb szerepe lenne, ha létezne ilyen.. de csak nagyon ritkán fordul elő. fail.
a BC2-t meg amugy is bármelyik más BF játék lekörözi, pl. a BF2.... az mondjuk igaz, hogy a cod singleplayere valóság terén egy nulla. amikor 2 ember áttör egy ezres hadseregen, stb.... eléggé fura és néha zavaró... izgi, izgi de akkor is, ez egy katonai fpsjáték, nem szimulátor de néha nevetséges hogy miylen könnyen zúzzuk porrá páremberrel az ellenfél óriási seregét. a cod pedig igen is ér vmit, mert a multik mindig élvezetesek, a singleplayer is csak amint mondtad/tuk, néha... fogalmazzunk úgy hogy érdekes dolgok történnek....
még mindig a cod4 a legjobb...:/
#30
#7: én az IW-eseket preferálon (kivéve mw2) és nem értem hogy lehet a waw bármelyik IW-s codnál jobb. a CoD4et megpróbálta egy az egyben egy WW2-es köntösbe átrakni. ez jó lett volna akkor, ha a szarságokat (pl juggernaut, claymore, grenade launcher, last stand) kiveszik. főleg a bouncing betty vagy claymore-t. én ammiatt utáltam meg a WaW-ot...
am. én nem játszottam a cod3-mal de sztem az IW kezdte a fegvyerfejlesztést+fejlődést nem a treyarch. a black ops pedig kétségtelenül felülmúlja az MW2-t ami azért nem túl nehéz... de az biztos hogy nem a leszakadó testrészek hiánya fog rosszabbá tenni egy IW-s codot mint egy trey-eset
#29
#5: és lennél oylan szíves válaszolni, hogy miért rühelled a CoD-ot, mint sorozatot, kedves (feltehetően hardcore Battlefield fanboy) barátom?
#28
Wow 30-an követték őket ÖNSZÁNTUKBÓL? ez szép dolog. rispekt IW, még ha az MW2 kegyetlen szar lett a cod4-hez képest, akkor is ti vagytok a legjobbak:D cod4 rulez dudez!
#27
szerintem 1 rainbow six sokkal többet ér 1 cod-nál
a codba pl nem lehet pálya előtt felszerelést összeállítani, ami engem eléggé zavar
képes vagyok akár perceket is eltölteni azzal hogy kiválasszam a fegyvert és a kiegészítőket
#26
#23: Nem, nem az összes FIFA-val, csak tudod úgy 98-tól kezdve 2010-ig az összessel... Szóval minden személyeskedés nélkül asszem kicsit nagyobb az összehasonlítási alapom focisjáték téren mint neked. És a grafikát leszámítva alig-alig történt változás a 12 év alatt. A játékosok mozgása ugyanolyan darabos, a mesterséges intelligencia még mindig szinte észrevehetetlen, stb... Divat játszani vele, de értékét tekintve elmarad a PES szériától. Általánosságban kijelenthető, hogy akinek a látvány a fontos az FIFA-zik, akinek az élmény, az PES-ezik. Nincs baj egyikkel sem szerintem, mindkét felfogás elfogadható. Erről a részéről ennyit.
És akármit mondasz a CoD ugyanez. Egyszerű, mint a faék (és mint már említettem nem arról van szó, hogy nulla a sztori, fps szinten lehet kidolgozottnak mondani, de ha már egy Splinter Cell-hez, Ghost Reacon-hoz, vagy urambocsá Metal Gear Solid-hoz hasonlítjuk akkor semmi extra) hanem maga a játékmenet. A mesterséges intelligencia kábé annyira okos, mint egy kavics. Azt érzékelteti veled, hogy te vagy az istencsászár katona és a társaid csak dísznek vannak melletted, az ellenségnek pedig más vágya sincs, mint hogy kinyírják. Az egész játék köszönőviszonyban sincs a valósággal. És nem, nem arról van szó, hogy ArmA meg Operation Flashpoint szintű harci szimulációra vágynék, de azért ami a CoD single player kampányában megy, már igen durva. Sem az ellenfelek nem fedezik egymást, sem a társaink minket, vígan belefut bárki a zárótűzbe, ha a scriptje úgy kívánja meg, hogy abban a pillanatban arra kell mennie, akkor is bevetik magukat egy fedezékbe, ha ott van egy ellenség és még az is előfordul, hogy észre sem veszik... És ebben nem fejlődik a CoD (sőt ezek a dolgok a MW-ekben nem voltak ilyen szinten jelen, szóval ezt tekintve a BO kicsit még visszalépés is...) ezért mondom, hogy rókabőr effektus. Persze egy újszülöttnek minden vicc új, de én már ennél többet várnék a pénzemért.

#24: Te most konkrétan nem hülyéztél le, csak azt mondom, hogy a hozzád hasonló rajongók nem veszik észre a CoD (vagy bármely rajongott játék) hibáit, és rögtön nekiesnek azoknak, akik csak meg merik említeni, hogy bizony nem tökéletes. Ez idáig még rendben is lenne épp csak észérveket nem látok felsorakoztatva soha az olyan állítások mellett, hogy mi teszi (például ez esetben) a CoD-ot a királlyá... És az, hogy a félórás küldetéseket összeköti egy egyedi (fogjuk rá, hogy az) sztori, attól még maga a játékmenet bizony eszetlen hentelés.
#25
#23: veled egyetértek. a story miatt nem "hent" az egész..
#24
#22: mikor hülyéztelek le?.... és én nem vagyok fanboy

asszem te írtál valamit a crysis-ról. nos nekem meg az nem jött be. elismerem nagyon komoly a grafikája de hiába ha a játékmenet meg egy nulla..

na én itt befejeztem. szép napot.
#23
#22: te játszottál eddig az összes FIFA-val hogy ennyire tudod?! a 10 és a 11 közzöt iszonyatosan sok a különbség. A COD-ot igenis az értékén kezelik. A játék rohadtul nem csak arról szól hogy mész és ölsz a story a lényeg és igenis van.
#22
#19: A tipikus, "ha sokaknak tetszik akkor jó" érvelés. Tudod hogy van a mondás a tehénszarról és a legyekről... :D Én csak azt mondtam, hogy értékén kéne kezelni a CoD-ot, semmi több. A CoD dettó ugyanaz mint a FIFA széria. Minden évben kijön az új, minden évben ugyanaz, grafikailag semmit nem fejlődik és mégis sokan megveszik. Ettől még nem lesz sem értékes, sem újító játék. Én csak kifejeztem azon véleményemet, hogy abszolút érthetetlennek tartom a jelenséget. Nem mondom azt, hogy rossz játék lett az új CoD (bár nekem határozottan nem jött be, a MW, de még a MW2 is sokkal jobb volt) de azért illene észrevenni a hibáit, ahelyett, hogy a hozzád hasonló fanboyok rögtön minden kritikust lehülyéznek... Azt az állításomat meg ugyan próbáld már megcáfolni, hogy a játék 90%-a eszetlen hentelés, amihez nagyjából zéró taktikai érzék kell....
#21
érdekes hogy mindig Bobby Kotickról van szó a Blizzardnál mér nem hallani ilyen botrányokról vagy a többi fejlesztőnél/kiadónál.
Ott minden rendben van vagy mi? :D
#20
#18: én nem kötekedni akarok én csak elmondtam amit gondolok
#19
#15: 7 milliónak bejött ez a szar grafikájú, szar multis,szar történetes, vég nélküli hentelés
#18
#16: Most nem azért, de ha nem a BC2-höz, akkor mihez hasonlítgassam a CoD-ot? Igen hasonló témájú játék a kettő, csak kicsit más oldalról közelítik meg a dolgot. És egyébként sem írtam, hogy mindenkinek azzal kell játszania én csak feltettem egy kérdést. Nem kell kötekedni.
#17
Az IW nem ugyan az.
#16
#15: a BC2-t meg a cod-ot ne hasonlítsd össze mert teljesen más világ. Attól ,hogy még neked az tetszik nem kell másnak is azzal játszania valakinek ez jön be valakinek az.
#15
#8: Hát épp ezt mondogatom én is mindenkinek, aztán majdnemhogy lehülyéznek érte. A CoD erőteljesen rókabőr. Elfogadom, hogy valaki szereti azt a vég nélküli hentelést amit a Black Ops hozott, de azért helyén kéne kezelni a dolgot. Sem grafikában (akinek ez tetszik, az szerintem életében nem látta még a Crysis-t, de még a BC2-t sem...), sem játékmenetben (hol vannak olyan pálya, ami annyira emlékezetessé tud válni, mint a MW csernobili sniperkedése?) nem hoz semmi újat és a sztorija sem különösebben extra, maximum a hasonló stílusú FPS-ek között számít valamicskét kidolgozottabbnak, de mondjuk már egy átlag Splinter Cell-ét nem éri el. Fizikailag nem értem mi ez a hatalmas rajongás érte. A multiját nem próbáltam, de az eddig egyik CoD-nál sem tetszett, meg arra különben is ott van a BC2 amit szerintem multiban nemigen fognak mostanság überelni...
#14
#7: pontosan melyik részben kezdték el ŐK a fegyverfejlesztést ha szabad kérdeznem?
#13
#3: Mind szép és jó, az a marha nagy probléma hogy az általad említett 2 úriember vezetők voltak az IW-nél. Sokkal kevesebb szerepük van a játék tényleges elkészítésében mint hinnéd.
#12
amúgy ez a sledgehammertől egy ilyen zombisat eltudnék képzelni.... ha már kaland game lesz