Taktikai shooterek terén szerencsére nincs tobzódás, konzolokon meg szinte egyeduralkodónak számít az Operation Flashpoint, nem tudnánk mondani még egy olyan címet, ahol ennyire szigorúan veszik a realisztikus militarista hadviselést. Az előd, a Dragon Rising jó volt arra, hogy a populáris mezőnyben is megállja a helyét a frencsájz, bár sokan fújoltak arra hivatkozva, hogy "meghaltam, pedig nem is láttam, honnan lőtt, olyan messze volt". Aki erre gerjed annak szerencséje van, a Red River újra nekifut az alapreceptnek.
Adam Parsons producer, Sion Lenton kreatív igazgató és a játék két fő designere, Mike Smith és Tim Browne mesél most arról, hogy az Neon Engine miben fejlődött 2009 óta, mik a főbb játékmeneti változások. A videó csúcspontja az amikor egy JDAM légicsapásának lehetünk szem és fültanúi.
Parsons szerint már a bejelentés óta sok kritika érte a Red Rivert, miszerint az új fícsörök kevésnek tűnnek, de az úriember megnyugtatott mindenkit, hiszen soha nem volt még ennyire autentikusan megvalósítva az, hogy milyen egy tengerészgyalogos bakancsában tetszelegni.
Az OPF: Red River 2011 második negyedévében jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.