Képeken a törölt Half-Life fejlesztés

Randy Humphries egy kiemelkedő tehetségű illusztrátor, modellező és koncepcióművész, aki 2004 óta dolgozik az EA berkeiben. 10 éve minden jelentős projektben közreműködött, saját portfóliójában szemezgetve egy olyan Half-Life játék képei bontakoznak ki, mely sajnos soha nem látta meg a napvilágot.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#7
Inkább olyan hírt akarok ezzel a búrával fémjelezve látni, hogy befejezték a black mesa source-ot meg atz operation black mesat. Nem szoktam játékokat tűkön ülve várni, akkora gémer nem vagyok, de ezek már kiborítanak, hogy ennyit késnek.
#6
#5: jaja pont írni akartam .;)
#5
#2: Csőkulcsot Adrian Shephard tizedes az Opposing Force főhőse lengetett, Barney-nak pajszere volt a Blue Shift-ben.
#4
Half-life wikin találhatsz még egy csomó dolgot, amit kihagytak időhiány miatt. Több pálya és új ellenségek lettek volna még.
#3
a helyszínek nekem is ismerősek, de érdekesség hogy a fekete ruhás katona karján díszeleg a C17 (City Seventeen) karszalag. :)
#2
Freeman pajszeres volt mindig is, nem franciakulcsos, talán a Blue Shiftben Barney lengetett csőfogót, de nem emléxem, nem tegnap volt már..
#1
Törölt felhasználó
Ezek itt "csak concept art"-ok, simán fel lehetne használni a HL3 vagy Episode3-hoz, már ha akarnak egyáltalán ilyeneket csinálni.... :(

Amúgy elnézegetve ezeket, olyan "DejaVu" érzésem van. Mintha már jártam volna erre (pl. a HL2 egyes pályái kísértetiesen hasonlítanak!)