Saját üzletláncot indít az EA Sports

Az EA Sports játékaival milliók játszanak, akiknek a cég számtalan online szolgáltatást nyújt. Egyetlen offline komponens viszont még mindig akad, és ez az új rajongók toborzása, amit a kiadó most egy saját üzletlánccal kíván segíteni. Az első bolt ősszel nyitja meg a kapuit Amerikában.

Az Electronic Arts számtalan úton, változatos trükkökkel próbálja rávenni a játékosokat a játékvásárlásra, az Online Pass révén csak azok multizhatnak mindennemű többletköltség nélkül, akik vadi új játékot vesznek, az újonnan elindított Origin szolgáltatás pedig a Steam konkurenciája, az EA így szeretné magához csalni a digitális vásárlókat.

A kiadó azonban a jövőben még tovább lépne, ezt az EA Sports marketinges alelnöke, Chris Erb árulta el a Forbes magazinnak. A sportjátékokkal foglalkozó részleg saját üzletlánc indítását tervezi, amely azt a célt szolgálja, hogy az újoncokat is megismertesse a legújabb FIFA-val és Madden NFL-lel - az üzletekben a tervek szerint nem csak meg lehet venni az aktuális slágercímeket, de a látogatók ki is próbálhatják majd azokat.

Az első üzlet idén ősszel, nagyjából a Madden NFL 12-vel és a FIFA 12-vel együtt rajtol el, mégpedig az észak-karolinai Charlotte városának repterén. A lánc a tervek szerint folyamatosan bővülne majd: a kiadó abban bízik, hogy jövőre legalább három másik boltot nyithat meg.

2 komment - szólj hozzá!